10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:Det kan siges ganske kort: Ronaldinho er den mest magiske spiller, jeg nogensinde har været vidne til, og derfor ville jeg vælge ham fremfor samtlige andre spillere. Fodbold er underholdning, og jeg vil hellere få gåsehud af Ronaldinhos touch og tricks end Messis effektivtet og mål.

Jeg siger forresten ikke, at Ronaldinho var en bedre spiller en Messi er.
04/05 Ronnie var bedre end 05/06.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Messi har scoret 10 af sine 60 mål udenfor feltet i denne sæson.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:
Quaresma skrev:Det kan siges ganske kort: Ronaldinho er den mest magiske spiller, jeg nogensinde har været vidne til, og derfor ville jeg vælge ham fremfor samtlige andre spillere. Fodbold er underholdning, og jeg vil hellere få gåsehud af Ronaldinhos touch og tricks end Messis effektivtet og mål.

Jeg siger forresten ikke, at Ronaldinho var en bedre spiller en Messi er.
04/05 Ronnie var bedre end 05/06.
Well aren't you a doll.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:
Brombi skrev:
Quaresma skrev:Det kan siges ganske kort: Ronaldinho er den mest magiske spiller, jeg nogensinde har været vidne til, og derfor ville jeg vælge ham fremfor samtlige andre spillere. Fodbold er underholdning, og jeg vil hellere få gåsehud af Ronaldinhos touch og tricks end Messis effektivtet og mål.

Jeg siger forresten ikke, at Ronaldinho var en bedre spiller en Messi er.
04/05 Ronnie var bedre end 05/06.
Well aren't you a doll.
Det kan enhver der fulgte dem tæt dengang bekræfte mig i ;-)

Specielt efter Xavi's knæskade gik det nedad.

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:Messi har scoret 10 af sine 60 mål udenfor feltet i denne sæson.
Ret imponerende taget i betragtning at målet står inde i feltet :oops:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:
Brombi skrev:Messi har scoret 10 af sine 60 mål udenfor feltet i denne sæson.
Ret imponerende taget i betragtning at målet står inde i feltet :oops:
Not impressed. Ruud van Nistelrooy scorede kun et af sine 150 United-mål uden for feltet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Jamial skrev:
# 23 skrev:
Heartbreaker skrev:Du troede vel ikke selv på det? :p
Jeg er så tømmermændsramt, at jeg sikkert ville tro dig, hvis du sagde, at du så Elvis og Michael Jackson feste sammen i går.

Jeg går lige ud og hopper ind i et bål.
Skal du egt. ikke snart fikse din signatur? Messi har vist overgået ham efterhånden. ;)
Som Quaresma så smukt beskriver det. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Ingen overgår Ronaldinho. Ingen. Jeg gentager. Ingen overgår Ronaldinho. Jeg har aldrig nydt en spiller så meget som ham. Fint nok Messi bomber mål ind og lignende, men ingen kan nogensinde overgå Ronaldinhos magi og pure talent. Folk nyder givetvis Messi scorer fem mål mod Leverkusen, jeg gjorde selvfølgelig også, eller at han på 25 minutter vender kampen for Barca i forgårs, men jeg har aldrig nydt så meget som da Ronaldinho udfoldede sig på en fodboldbane med hans umenneskelige kreativitet. Ronaldinho var ikke en fodboldspiller. Han var en kunstner. En pure talent af en kunstner. Jeg er villig til at gøre alt for at få Ronnie anno 2003-2007 tilbage. Alt. DET! var fodbold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Nogen vil nok mene, at Messi også er ren kunst. De frisparksmål han laver er i klasse med Ronnies. Han har sågar efterlignet klassikeren med at trille den under muren! Messis mål mod Bilbao forleden er for mig den ypperligste kunst.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

Messi laver det simple og effektive, Ronnie lavede det flashy og spektakulære. Derefter er det bare en smagssag.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Quaresma skrev:Messi laver det simple og effektive, Ronnie lavede det flashy og spektakulære. Derefter er det bare en smagssag.
I'm with you son!

@Dalle.
- Det er din vurdering. Jeg anser bare Messi som den der simple og umenneskelige effektive fodboldspiller. Ronnie var van Gogh, Picasso og Salvatore Dali i en og samme person.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Quaresma skrev:Messi laver det simple og effektive
Jeg tror godt, jeg forstår hvad du mener, men "simpelt" har jeg altså svært ved at tilslutte mig. Det er sandt, at han ikke er typen, der render rundt med bolden på tungen, men når man adskillige gange komplet rundbarberer et forsvar helt på egen hånd, så synes jeg nu nok det er en anelse forsimplet at kaldet det simpelt ;-)
Messis genialitet ligger også i de mindre tydelige nuancer, de fantasilliarder af små boldberøringer, kropsfinter n' shit.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Jeg vil også mene, at det som Messi gentagende gange laver, er mindst ligeså svært og spektakulært som det Ronnie gjorde :) Dygtigheden ligger i, at få det til at se simpelt ud, hvor det i virkeligheden er meget sværere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:Jeg vil også mene, at det som Messi gentagende gange laver, er mindst ligeså svært og spektakulært som det Ronnie gjorde :) Dygtigheden ligger i, at få det til at se simpelt ud, hvor det i virkeligheden er meget sværere.
Crap!.....Det er pissenemt og alle kan trylle og drible som Messi og Ronni.
Forleden dag kunne min knægt ikke tage bolden fra mig i hele 10 minutter.
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Du holdte den garanteret over hovedet, så han ikke kunne nå. :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:Jeg vil også mene, at det som Messi gentagende gange laver, er mindst ligeså svært og spektakulært som det Ronnie gjorde :) Dygtigheden ligger i, at få det til at se simpelt ud, hvor det i virkeligheden er meget sværere.
100 procent enig. Selvfølgelig er det, Messi gør umenneskeligt svært - hvis ikke det var det, så havde han nok ikke den status, han har i fodboldverdenen. Men Ronnie havde bare noget over sig, som jeg ikke kan definere. Han kunne henrykke en hel fodboldverden sammen med de mindste ting, han gjorde. Han skabte bare glæde og viste, at fodbold er kunst. Han nedlagde alle mulige former for kynisme i en periode, hvor italienerne styrede fodboldverdenen. Han viste, at fodbold ikke er taktik 'n shit, men bare glæde ved at have bolden. Messi har også gjort sit, men Ronaldinho var ...... ja, ubeskrivelig. Jeg tror aldrig, der kommer en spiller som ham med så meget karisma og så nytænkende i sit spil, som ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster