Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Raman93 »

Klokken er 11:23, og jeg har allerede ædt tre poser haribo slik, 1,5 Maroubou plade, 150 gram nødder, en sharwarma, 3-4 æg og to dåser cola. Gad vide hvor mange kalorier, jeg får indtaget inden 23.
Jeg har cheatday, og det skal udnyttes! Om lidt tager et smut fordi Bilka, og så må vi se, hvad det bliver til :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Pas på du ikke får en blodprop inden 20.45.
Men godt tempo indtil videre!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Fuck, hvor har jeg seriøst lige været overdrevent heldig. Tjekkede lige min bruger på optag.sdu.dk for at tjekke op på, hvad tid jeg skulle møde til optagelsesprøve til medicin på lørdag. Det viser sig så, at jeg også er blevet udtaget til optagelsesprøve til Idræt og Sundhed i morgen (!!!!!).

Er der nogen, som har bare en smule erfaring med disse eller kan give mig nogle gode råd?
Vi er glade for at kunne invitere dig til Multiple Mini Interview.
Det er vigtigt, at du møder til tiden på Campustorvet ved Syddansk Universitets hovedindgang for at blive registreret. Hvis du ikke sørger for at blive registreret, kan dit testresultat ikke registreres.

Husk at medbringe:
billedlegitimation
din pinkode
idrætstøj/fodtøj til indendørs brug (ekstra svedtrøje!)
badebukser/-dragt, håndklæde evt. svømmebriller
Inden optagelsesprøven sættes i gang, gives en introduktion til dagens program (hvorfor, hvad og hvordan).

Optagelsesprøven består af en såkaldt MMI-prøve, der er en kombination af samtaler og praktiske prøver. MMI'en består af 8 stationer: 4 praktiske og 4 samtalebaserede.
De 4 praktiske stationer varer hver ca. 25-45 min., og de samtalebaserede ca. 10 min.
I alt varer optagelsesprøven ca. 4 timer.

De praktiske prøver består i en demonstration af færdigheder i en række praktiske idrætsdiscipliner: boldspil, redskabsgymnastik, bevægelseskommunikation/dans og svømning.
Målet med de praktiske prøver er bl.a. at vurdere dine tekniske og taktiske færdigheder samt dine generelle kropslige forudsætninger for at gennemføre uddannelsen i de praktisk-pædagogiske fagområder.

Samtalerne vil foregå mellem dig og en underviser fra instituttet og samtalerne vil fokusere på forskellige emner, der har relevans for studiet i Idræt og Sundhed. Målet med disse prøver er at vurdere dine evner til at kunne reflektere over de emner, der samtales om.

Efter optagelsesprøven sammenfattes dine præstationer som en samlet vurdering af dine kompetencer, og på grundlag heraf vil de bedst kvalificerede blive tilbudt en studieplads.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

Hahahha, fuck - jeg er blevet bannet permanent fra Bold.dks debatforum for at kalde David Dd en faggot. Worth it.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Nice one, Q!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:Endnu mere syg end i går, men jeg har fundet på noget at bruge dagen på: http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... rt=10&vis=

Come join the fun! Jeg regner stærkt med dig, Quaresma! Vi skal køre hårdt på Mou og Real Madrid i løbet af de næste 10 timer og 41 minutter!
Nooooo, jeg nåede ikke at se dit indlæg, før jeg blev bannet! Ville ellers gerne have joinet :cry:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Hahahha, fuck - jeg er blevet bannet permanent fra Bold.dks debatforum for at kalde David Dd en faggot. Worth it.

Hvor kaldte du ham for en faggot? Link til debatten..

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:
Quaresma skrev:Hahahha, fuck - jeg er blevet bannet permanent fra Bold.dks debatforum for at kalde David Dd en faggot. Worth it.

Hvor kaldte du ham for en faggot? Link til debatten..
Here you go: http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 13#3146613
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Hahaha...jeg så godt artiklen omkring Deco, og jeg vidste, at indlæggene sikkert var rettet i retning mod Barca og alt det der. Fik også ret, da jeg gik ind på kommentarerne, men efter at have læst den første side, så droppede jeg, at læse resten.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

Jeg må dog krybe til korset og erkende, at det ikke er første gang, jeg har skrevet noget douchy til den kære David:
Income skrev:
David Dd skrev:Det røde kort som Abidal fik er efter reglerne. Barca fik korrupt meget dommerhjælp, i kampene mod Chelsea. Det kan man ikke komme uden om.
Hahahhaha, fucking troll. Det er helt ubegribeligt så ignorant, du er. Se på klippet jeg har linket, hvordan kan du overhovedet diskutere med det, bitch?
Han er bare så fucking dum.

EDIT: Jeg er bannet, men kan stadig skrive derinde. WTF
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Jeg må dog krybe til korset og erkende, at det ikke er første gang, jeg har skrevet noget douchy til den kære David:
Income skrev:
David Dd skrev:Det røde kort som Abidal fik er efter reglerne. Barca fik korrupt meget dommerhjælp, i kampene mod Chelsea. Det kan man ikke komme uden om.
Hahahhaha, fucking troll. Det er helt ubegribeligt så ignorant, du er. Se på klippet jeg har linket, hvordan kan du overhovedet diskutere med det, bitch?
Han er bare så fucking dum.

EDIT: Jeg er bannet, men kan stadig skrive derinde. WTF

Hahaha...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »


BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Endnu mere syg end i går, men jeg har fundet på noget at bruge dagen på: http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... rt=10&vis=
Kæft du er blevet bad-ass, Blau ;-)
Blaugrana92 skrev:Næste gang du dømmer mig på hvad jeg har skrevet på bold.dk, en af verdenshistoriens mest usaglige og useriøse sider hvad angår debatforummet, gør jeg det samme overfor dig. Nu er du advaret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, jeg har skrevet så meget lort derinde i dag! :D

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Haha, jeg har skrevet så meget lort derinde i dag! :D
Haha, har siddet på din profil og læst en del af det :lol:

Det er sjovt at se idioterne derinde ikke fange nogen som helst form for sarkasme :lol:
Specielt den her grinede jeg af!
cornholio skrev:Alligevel stillede du tidligere spørgsmålet "hvilken succes" som om han (Mourinho) aldrig har udrettet noget, og det han nu havde udrettet ikke var af betydning..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster