Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Visca El Barca skrev:Magtskifte i europæisk fodbold, det vil være overskriften hos de fleste medier i morgen. Ja de er allerede i gang.

Næste uge vil de selvsamme medier skrive, STATUS QUO og enlig svipsere. Real kan voldtage BVB hjemme, det gør de også, det er jeg ret sikker på. Di Maria tilbage, spillere sparet og Bernabeu i ryggen samt Cristiano som er opsat. I bliver skuffet næste tirsdag, desværre.

Vi vasker også pletten af på onsdag, det er jeg sikker på. Men jeg tror bare vi kommer til at mangle et mål, finalen hedder Bayern - Real og så napper Real deres 10. titel.
Hvor mange penge sætter du på det?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Lukasz Piszczek , denne gut ønsker jeg at se i klubben, hvis Dani og Barca kommer frem til, at de ikke gider hinanden mere til sommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

gygfo skrev:
Visca El Barca skrev:Magtskifte i europæisk fodbold, det vil være overskriften hos de fleste medier i morgen. Ja de er allerede i gang.

Næste uge vil de selvsamme medier skrive, STATUS QUO og enlig svipsere. Real kan voldtage BVB hjemme, det gør de også, det er jeg ret sikker på. Di Maria tilbage, spillere sparet og Bernabeu i ryggen samt Cristiano som er opsat. I bliver skuffet næste tirsdag, desværre.

Vi vasker også pletten af på onsdag, det er jeg sikker på. Men jeg tror bare vi kommer til at mangle et mål, finalen hedder Bayern - Real og så napper Real deres 10. titel.
Hvor mange penge sætter du på det?
Jeg er god for nogle milliarder, så jeg vil sige jeg er klar til at sætte ca. 100 millioner på det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvem, Visca? Kan ikke se hvad der står.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Lukasz Piszczek , denne gut ønsker jeg at se i klubben, hvis Dani og Barca kommer frem til, at de ikke gider hinanden mere til sommer.


Jep, han var vild.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:Lewandowski til Bayern også???? Wtf.....
Hvor er det sygt. Det allerede latterligt gode hold bliver bare bedre og bedre..

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Av, av, av.

Fuldt fortjent sejr til Dortmund som var langt bedre end Real Madrid. Jeg har stor respekt for deres hold!

Vi er ude af CL. Dortmund er simpelthen et bedre hold end os i øjeblikket, længere er den sådan set ikke. Mourinho har stadig ikke formået at skabe et system som fungerer godt mod alle andre hold end Barcelona. Det er utroligt, for vi har en masse fantastiske spillere.

Ja, der er ikke så meget at sige. Jeg vidste det ville blive en svær kamp, men jeg troede sgu vi kunne levere bedre end det her. 5-0 havde været mere fortjent.

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Men jeg er sq lidt imod sådan nogle handler, at rippe din konkurrent for dennes bedste spillere. Er jeg ikke fan af at du gør Pep.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vilderen:

Billede

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Vi har jo gjort lidt det samme mod Sevilla og Valencia.
Visca el Barca

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Visca El Barca skrev:
gygfo skrev:
Visca El Barca skrev:Magtskifte i europæisk fodbold, det vil være overskriften hos de fleste medier i morgen. Ja de er allerede i gang.

Næste uge vil de selvsamme medier skrive, STATUS QUO og enlig svipsere. Real kan voldtage BVB hjemme, det gør de også, det er jeg ret sikker på. Di Maria tilbage, spillere sparet og Bernabeu i ryggen samt Cristiano som er opsat. I bliver skuffet næste tirsdag, desværre.

Vi vasker også pletten af på onsdag, det er jeg sikker på. Men jeg tror bare vi kommer til at mangle et mål, finalen hedder Bayern - Real og så napper Real deres 10. titel.
Hvor mange penge sætter du på det?
Jeg er god for nogle milliarder, så jeg vil sige jeg er klar til at sætte ca. 100 millioner på det.
Du kan ligeså godt bare give mig de 100 millioner. Du ser dem aldrig igen :mrgreen:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Men hay, Varane er the real deal. Manden er utvivlsom det største forsvarstalent verden har set.....nogensinde!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

HAHAHAHHAA, JEG ER OFFICIELT DORTMUND-FAN!!!! FUCK HVOR ER DET HERLIGT. HAHAHAHHAHAA. KARMA IS A BITCH, MADRID
Senest rettet af Quaresma ons apr 24, 2013 11:07 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14923
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Hvem tør satse på en El Clasico finale ??
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Vilderen:

Billede

Det er jo så smukt som noget kan være..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster