Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg forstår ikke disse udmeldinger. Hvordan kan i nogensinde vide, hvad hans niveau er, eller hvad han er i stand til? Drop det pis med, sansynligvis ikke kommer tilbage, vejene skilles, han bliver aldrig det samme igen, når man i bund og grund intet aner om hans tilstand eller hvad han er i stand til.
O rly...

Ikke nødvendigt med det jeg highlightede, som gjorde at jeg ikke gad at læse resten af dit indlæg. Se borte fra sygdommen, og at han ikke har spillet i et års tid, så vil jeg stadig mene at en spiller som er 33 år ikke blive bedre end det han allerede har vist, og sandsynligvis kun dårligere og dårligere, hvilket vel er en normal udvikling?

Det er noget andet hvis han var 26 og havde været igennem det samme som nu, så ville jeg nok ikke skrive som jeg gør, men i og med at han er i sin karrieres efterår, er sandsynligheden for at han ikke bliver den Abidal han har været de seneste par sæsoner.

Hvem siger at han skal blive bedre, end han var, for at spille på holdet? Ja, det går nedad bakke for en fodboldsspiller, jo ældre han bliver, men det er ikke faktum og 100% sikkert. Vi har set masser af eksempler på fodboldspillere, som har spillet et meget højt niveau, selvom de var meget oppe i alderen. Har man viljen, disciplinen og lyst, kan det lade sig gøre. Abi har alt det, det er derfor jeg synes det er for tidligt at afskrive det.

Et godt råd til dig emo, når du ikke gider læse et indlæg, lad venligst også være at kommentere på det. Det er da underligt at kommentere på noget, når man alligevel ikke gider at læse det hele?

Ja, jeg mener det er stadig noget pis at fyre af, når alt indtil videre er modbevist i Abis tilfælde. Han kunne umuligt spille igen, så kort efter hans første operation. Det var den generelle holdning, men han kom tilbage og spillede fast i 6-7 måneder derefter. Han kunne umuligt komme tilbage på fodboldsbanen, efter hans lever transplant sagde man. Ja han skulle bare være lykkelig for at være i live, men det var ligesom ikke nok for Abi. Nu er han en del af truppen. Alt er modbevist, så ja, drop det pis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Afellay99 »

Det er ikke et faktum, men sandsynligheden for han kommer tilbage på sit gamle niveau er ikke stor. Men vi håber alle.
Senest rettet af Afellay99 lør mar 30, 2013 2:34 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Selvf. læste jeg indlægget færdigt, ellers er der ikke mening i at kommentere den, som du også selv skriver. Den sætning var blot for at påpege at det ikke var super nice fedt lækkert sødt skrevet på nogen måde. Er man uenig, så er man uenig men man kan skrive det ude at være "nedladende" på den måde, som jeg opfattede det.

Jeg mener at jeg har god grund til at tro at han bliver en bredde-spiller, en reserve spiller. Hvilket er mere end vildt efter alt det han har gennemgået. Abidal slår ikke Alba af, eller nogen fra det centrale forsvar, det kan jeg ikke se ham gøre. Når det så er sagt, vil jeg elske at se ham forlænge med 1-2 år, og være den reservespiller som vi har brug for, en som kender holdet, som er respekteret, elsket og en som har kvaliteten til at udfylde den "reserve" rolle.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Selvf. læste jeg indlægget færdigt, ellers er der ikke mening i at kommentere den, som du også selv skriver. Den sætning var blot for at påpege at det ikke var super nice fedt lækkert sødt skrevet på nogen måde. Er man uenig, så er man uenig men man kan skrive det ude at være "nedladende" på den måde, som jeg opfattede det.

Jeg mener at jeg har god grund til at tro at han bliver en bredde-spiller, en reserve spiller. Hvilket er mere end vildt efter alt det han har gennemgået. Abidal slår ikke Alba af, eller nogen fra det centrale forsvar, det kan jeg ikke se ham gøre. Når det så er sagt, vil jeg elske at se ham forlænge med 1-2 år, og være den reservespiller som vi har brug for, en som kender holdet, som er respekteret, elsket og en som har kvaliteten til at udfylde den "reserve" rolle.
Om han kan slå Alba af (eller en anden spiller for den sags skyld), ved jeg heller ikke noget om. Det var heller ikke det, jeg mente. Jeg reagerede bare på, at man mener hans rolle vil blive minimal, det er jeg ikke så sikker på. Af det jeg har set og oplevet de sidste år, har gjort at jeg tror det er mere sandsynligt at han kommer tilbage på holdet end at han er fortid til sommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

emo skrev:Selvf. læste jeg indlægget færdigt, ellers er der ikke mening i at kommentere den, som du også selv skriver. Den sætning var blot for at påpege at det ikke var super nice fedt lækkert sødt skrevet på nogen måde. Er man uenig, så er man uenig men man kan skrive det ude at være "nedladende" på den måde, som jeg opfattede det.

Jeg mener at jeg har god grund til at tro at han bliver en bredde-spiller, en reserve spiller. Hvilket er mere end vildt efter alt det han har gennemgået. Abidal slår ikke Alba af, eller nogen fra det centrale forsvar, det kan jeg ikke se ham gøre. Når det så er sagt, vil jeg elske at se ham forlænge med 1-2 år, og være den reservespiller som vi har brug for, en som kender holdet, som er respekteret, elsket og en som har kvaliteten til at udfylde den "reserve" rolle.
Fuldstændig enig.. Vi kan ikke forvente at han slår Alba af.. Slet ikke. For forhelved Alba er god. Men jeg er 100% sikker på at Abidal kan komme op på et niveau hvor vi kan få brug for ham!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg ser Abi som en midter forsvarer efter han får come-back.

Abi og Puyol kommer til at skiftes om den anden midterforsvarsplads, så Mash kan komme op på den defensive midt i stedet for song efter sommer pausen.
Senest rettet af SpillerSomMESSI lør mar 30, 2013 6:03 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det bliver så vildt hvis han gør comeback senere i aften. Tror jeg kommer til at fælde en tåre eller flere tårer når eller hvis han løber på banen!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vilarrubi (vice president): "Offering Abidal a renewal would be good. We also leave the option open for him to join the coaching staff" [r1]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

Billede
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Hvor er Abi ??
Barcastuff skriver ikke en skid og vi forventer at han får comback om 8 time.
Her bliver han slet ikke nævnt :?
http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... lorca.html
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 780
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Parla »

Må indrømme at jeg smed en lille tåre da han løb ind på banen :|

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lækkert comeback!
Abidal has played 20 minutes tonight, touched 12 times the ball, recovered 3 balls and didn't lose any #fcblive [via @carles_domenech]
:cool:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

:højre: Abidal: "This is a unique moment. I thank all the people that have been behind me... People at the hospital... But especially my cousin."

:højre: Abidal: "I told the coach before the game I felt good, that I was ready to help the team."

:højre: Abidal: "My advice to people with in the same situation is to fight hard, to be grateful to God, and to pray a lot."

:højre: Abidal: "I feel great. Apart from my family, football is my life. I didn't want to retire without having played again."

:højre: Tw Abidal: "Thanks, Gérard..." [via @eabidalofficial] *gerard is abidal's cousin who donated him part of his liver last year

:højre: Abidal "What Tito said at the Gamper game helped me a lot." *vilanova said at team presentation in august: "abi, your fight is our strength"

:højre: Abidal: "If I can, I will continue playing for one or two more years. If not, you can hire me here at Barça TV... (laughs)"

:højre: Abidal: "I failed some passes, but guess it's normal after being away for a year. I'm happy we didn't concede while I was on the pitch."

:højre: Abidal: "I said to Alexis before the game: 'You'll score today, don't forget me!'. I knew it was his day..."

:højre:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Thiago: "Today the result doesn't matter, the main thing has a name, Monsieur Eric Abidal!!! AN EXAMPLE pic.twitter.com/Uq8zV7rSNK"
Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

Jeg fik gåsehud og jeg græd sku også..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster