FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg ønsker at 12/13 sæsonen slutter således:
- Vi vinder La liga og CL
- Galatasaray smider Puta ud af CL
- Atletico vinder CDR og vi spiller mod dem i Spansk Supercup. Vi vinder.
- Chelsea vinder Europa League og vi vinder over dem i UEFA Supercup
- Vi vinder VM for klubhold
- Messi vinder BDO
- Valdes bliver
- Abi spiller igen lige som før
- Tito kommer stærkt tilbage
- Urinho fyres

Hvad synes i ??
Er det meget at forlange ??
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

... et klart bevis på at julemanden ikke findes, er altid i tvivl.

Eneste jeg kræver af 12/13 året, eller det der resterer af den.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:- Messi vinder BDO
Bedste Danske Overkrop?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:- Messi vinder BDO
Bedste Danske Overkrop?
Nej, desværre, den titel tilhører Daluigi ;-)
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg er rystet over Puyis skade. Jeg tror lidt, at det var det for Puyi i denne sæsonen, selvom han skulle være tilbage om 4 uger, men det kommer jo også til, at tage tid, før man kommer i kampform efter skaden. Det kan være den udslagsgivende faktor for vores succes i CL i denne sæson, hvis han ikke kan spille i semifinalerne eller ikke er 100 % i de kampe, hvis vi naturligvis går videre til semifinale. Det er så irriterende, at man ikke har benyttet sig af Bartra, for det havde været nærliggende at bruge ham, når sådanne situationer opstod, for så vil han være opgaven voksen. Men han er stadig grøn, da man ikke har spillet nok med ham. Enten skulle man købe et midterforsvar sidste sommer eller skulle man give Bartra chancen, når nu man havde rykket ham op, især fordi man meldte ud, at med den trup, som man havde til rådighed, så gjorde det ikke noget, at man alligevel ikke købte en spiller til positionen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.sporten.dk/fodbold/jo-bloddo ... lere-bedre

En yderst professionel arbejde af Sporten.dk (BT). Artiklen handler kort og godt om, at bloddoping rent faktisk kan goere fodboldsspillere bedre. De har snakket med en idraets professor fra Aalborg Uni om det, og han bekraefter det.

De henviser til Del Moral og naevner hans forbindelse til os (klubben har afvist at han har vaeret paa loenningslisten eller vaeret en del af laegestab). Det der er lidt underligt er, at som billedet til artiklen har de valgt to billeder, det ene af vores spillere, det andet af Del Moral. Man er derfor ikke i tvivl omkring, hvad Sporten.dk mener, uden at have staerke eller bedre beviser end det, der har vaeret fremme.

Derudover er der ogsaa en klar fejl. De citerer Fuentes for at have sagt, at de spanske landsholdsspillere skulle vaere bloddopet under EM08 OG VM 2010. Mig bekendt har Fuentes ALDRIG sagt noget om VM 2010, han har ganske rigtigt snakket om EM08 og de spanske spillere, men jeg mener aldrig at have hoert om VM2010.

Jeg synes godt de kunne goere deres arbejde en lille smule bedre, naar der nu er tale om saa alvrolige anklager.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg håber inderligt ikke, at nogen Barça-spillere har været involverede. Det lader dog også til, at pressen blot skyder med spredehagl.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Fuentes er til fare for al-verdens sport. Hvis han agter at skrive i sin bog om alle de sportsgrene som har været involveret og de personer som har været med, ville nok ødelægge meget. Fodbold, tennis, atletik, svømning, og nok andet også.

Så, jeg tror at enten kommer der en "tynd" bog fra Fuentes som ikke udpeger folk og sport, eller så kunne det tænkes at han evt. kom udfor noget som han ikke var i stand til at overleve. Drastisk, sindsygt, ja. Men hans sandhed er til fare for "sporten", hvis man kan sige det på den måde.

Og, så virker det på mig som at Cykling var den sportsgren man lettest kunne skyde efter, hvad angår doping, og evt. fjerne fokus fra andre steder.

Worst-case, Barca, Real er indblandet, fratagelse af mesterskaber af europæiske titler. Hvor stor et nederlag ville sporten ikke lide hvis man fandt disse to klubber skyldige? Det ville være katastrofalt, for organisationer og sponsorer.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nu kan Tito ikke længere se bort fra Montoya. Adriano er skadet, og hvis man vil give Alves pause mod Celta Vigo, så kan man passende starte med Montoya. Men jeg tror, at vi igen ser stærkeste startopstilling mod Celta Vigo, fordi vi spiller ude, fordi det er efter landsholdskampe, fordi vi stadig ikke har sikret os ligaen og fordi man ikke tror, at reserverne er opgaven voksen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Nu kan Tito ikke længere se bort fra Montoya. Adriano er skadet, og hvis man vil give Alves pause mod Celta Vigo, så kan man passende starte med Montoya. Men jeg tror, at vi igen ser stærkeste startopstilling mod Celta Vigo, fordi vi spiller ude, fordi det er efter landsholdskampe, fordi vi stadig ikke har sikret os ligaen og fordi man ikke tror, at reserverne er opgaven voksen.
Jep Montoya og Bartra skal i spil nu. Hvis Abi kunne få en succesfuld comeback, så ville det være en drøm.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Nu kan Tito ikke længere se bort fra Montoya. Adriano er skadet, og hvis man vil give Alves pause mod Celta Vigo, så kan man passende starte med Montoya. Men jeg tror, at vi igen ser stærkeste startopstilling mod Celta Vigo, fordi vi spiller ude, fordi det er efter landsholdskampe, fordi vi stadig ikke har sikret os ligaen og fordi man ikke tror, at reserverne er opgaven voksen.
Jep Montoya og Bartra skal i spil nu. Hvis Abi kunne få en succesfuld comeback, så ville det være en drøm.

Vi skal benytte os af både Montoya og Bartra. Hvis de to blev skadet, så vil det ærgerligt, men ikke nær så ærgerligt, som hvis Pique, Alves eller Alba gik hen og blev skadet. Samtidig har vi også kampe mod PSG, og mod Celta Vigo skal vi starte med reserverne, da vi tre dage efter møder PSG i CL.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Fuentes må da endelig skrive sin bog. Doping er ødelæggende for sport. Hvis der er nogle sportsudøvere, det være Barca-spillere eller andre, som har haft noget med doping at gøre, skal det frem i lyset. Det skal siges at jeg på ingen måder tror vi har anvendt doping, hverken på landsholdet eller i klubben. Forestil jer Iniesta - bedste spiller ved VM2010 - have dopet sig overlagt. Det kan jeg ikke engang i min vildeste fantasi. Enhver anklage om det her er respektløst og fortjener ingen opmærksomhed - indtil det modsatte er bevist.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Puha jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til hele dopingproblematikken, men hvis vi doper os, så er vi ikke alene. Jeg tror, at flere topklubber er involveret. Hvis der er reelle hold i anklagerne, og hvis vi benytter os af doping, så skal det frem, for det er forkert, at man giver samtykke til dette. Det er ikke fair over for andre, og vi skal tage afstand fra sådan noget.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg varmer mig ved tanken om, at såfremt Barça er indblandede, er Madrid sandsynligvis også. Det skaber en herlig falsk tryghed hos mig.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg tror at flere topklubber er involveret, og i Spanien er det vel både Barca og Real. Jeg tror at flere af klubberne ikke har rent mel i posen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster