Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Jeg har set et par PSG kampe på Tv3sport1 og har ikke været imponeret. Har været med nød og næppe sejre de fik. Jeg har set dem lidt i CHL, mest de to kampe med Valencia, og der havde de ikke meget at byde på, de var ikke "markant" bedre end Valencia, hvis overhoved.

PSG har ikke stået overfor store hold ala Barcas kaliber. De har ikke et hold der er sammentømret, de har individualister. Alt taler for at vi burde gå videre samlet. En tæt kamp ude, og så ordner vi resten hjemme. Selvf. alt kan ske og meget kan gå galt. Men spiller vi med samme mentalitet som i Tirsdags og som vi normalt spiller med i vigtige kampe, så kan jeg ikke se meget gå galt.

Lavezzi er skyggen af den spiller han var i Napoli.... Verrati er fremtiden men er ikke über-awesome endnu til at styre en kamp selv. Lucas har fået meget ros og er vel nok den spiller der kan mest på egen hånd, og ham der skal skabe en del.

Sjovt at Gala kan overraske og alt muligt, men PSG kan vi snildt slå. Det sagde folk også mod Milan, men sad med åben mund, da de slå os 2-0 hjemme. Jeg håber ikke, at holdet er denne indstilling.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Spiller vi forresten samme dag som bayern-juve? Vil jo meget gerne kunne se kampen live og er bange for at bayern kampen ville blive foretrukket hvis den bliver spillet samme dag som os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17775
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Kubala, du skal lige læse alt jeg skriver.

Selvf. kan PSG overraske os hvis vi undervurderer dem og tager let på kampene og tror at vi er videre på forhånd. Det er også kun på den måde at Gala. kan overraske Real.

Tager vi kampen seriøst, spiller vi den som om det var en finale-kamp, så kan de altså ikke overraske os, af hvad jeg kan se. Milan spiller flere gange om året imod Juve, Inter, Napoli, selv Lazio er gode i år.

PSG, har ..... !?? ingen som er på niveau med de nævnte Serie A klubber.

Desuden, vi alle mener at Gala. er under PSG, derfor er det måske også mere sandsynligt at man vil undervurdere et hold som Gala. fremfor et hold som PSG!?
Allez...

emo
Indlæg: 17775
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Spiller vi forresten samme dag som bayern-juve? Vil jo meget gerne kunne se kampen live og er bange for at bayern kampen ville blive foretrukket hvis den bliver spillet samme dag som os.
Billede
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Pis! Så bliver det tv3sport eller hvad den hedder...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Kubala, du skal lige læse alt jeg skriver.

Selvf. kan PSG overraske os hvis vi undervurderer dem og tager let på kampene og tror at vi er videre på forhånd. Det er også kun på den måde at Gala. kan overraske Real.

Tager vi kampen seriøst, spiller vi den som om det var en finale-kamp, så kan de altså ikke overraske os, af hvad jeg kan se. Milan spiller flere gange om året imod Juve, Inter, Napoli, selv Lazio er gode i år.

PSG, har ..... !?? ingen som er på niveau med de nævnte Serie A klubber.

Desuden, vi alle mener at Gala. er under PSG, derfor er det måske også mere sandsynligt at man vil undervurdere et hold som Gala. fremfor et hold som PSG!?

Jeg læser skam alt det du skriver. Men du læser heller ikke alt det, jeg skriver. Jeg vil stadig møde Gala. Gala er stadig den svageste modstander, selvom I gør dem til mere end de er. Hvis vi skal ude i hvis og hvis, så kan alt ske. Så kan PSG slå os, Bayern kan få sig en ordentlig øretæve, og Malaga kan vinde CL. Men jeg hæfter mig ved, at Real er flere niveauer over Gala, så mon ikke de går videre. PSG er stadig bedre end et tyrkisk hold, som spiller i den tyrkiske liga, når du nævner den italienske liga, for at sammenligne Milan og PSG.
Senest rettet af Kubala lør mar 16, 2013 11:47 am, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17775
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Spiller for spiller er PSG bedre. Den tyrkiske liga kontra den franske, måske har den franske en fordel der, måske ikke, kender ikke den tyrkiske liga godt nok.

Jeg ville også hellere møde Gala., de er svagere end PSG, som sagt spiller for spiller. Men at møde et hold som på papiret er svagere gør at tendens til at undervurdere dem er større end hvis du møder et hold som på papiret er stærkt. Det er det jeg hele tiden prøver at komme frem med. Det er ikke altid en fordel at møde det på papiret "svageste hold". Men Gala. er ikke skræmmende nej, dog ved du aldrig med Real, var det ikke dem der havde lidt problemer på Kyperen sidste sæson, men klarede tingene hjemme? Husker ikke korrekt, men husker at de ikke var helt-awesome ude mod et mindre hold.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

I to er faktisk enige, sjovt nok, men diskussionen er stadig i gang. Begge mener vel, at Galas eneste chance for videre avancement er, hvis Real undervurderer dem groft, eller der sker noget helt vanvittig uventet!

Vi er bedre end PSG, vi burde gå videre, men vi skal heller ikke undervurdere PSG og det bliver ingen walkover, det er i begge to også enige om. Gala er svagere end PSG, det er i begge to også enige om. What's the fuss about?
Senest rettet af Visca El Barca fre mar 15, 2013 2:53 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
emo skrev:Kubala, du skal lige læse alt jeg skriver.

Selvf. kan PSG overraske os hvis vi undervurderer dem og tager let på kampene og tror at vi er videre på forhånd. Det er også kun på den måde at Gala. kan overraske Real.

Tager vi kampen seriøst, spiller vi den som om det var en finale-kamp, så kan de altså ikke overraske os, af hvad jeg kan se. Milan spiller flere gange om året imod Juve, Inter, Napoli, selv Lazio er gode i år.

PSG, har ..... !?? ingen som er på niveau med de nævnte Serie A klubber.

Desuden, vi alle mener at Gala. er under PSG, derfor er det måske også mere sandsynligt at man vil undervurdere et hold som Gala. fremfor et hold som PSG!?

Jeg læser skam alt det du skriver. Men du læser heller ikke alt det, jeg skriver. Jeg vil stadig møde Gala. Gala er stadig den svageste modstander, selvom I gør dem til mere end de er. Hvis vi skal ude i hvis og hvis, så kan alt ske. Så kan PSG slå os, Bayern kan få sig en ordentligt øretæve, og Malaga kan finde CL. Men jeg hæfter mig ved, at Real er flere niveauer over Gala, så mon ikke de går videre. PSG er stadig bedre end et tyrkisk hold, som spiller i den tyrkiske liga, når du nævner den italienske liga, for at sammenligne Milan og PSG.
Der er ingen der gør gala til mere end de er... Siger jo bare at de kan være farlige fordi de kan undervurderers. De har nogle rutinerede spiller og en god hjemmebane. PSG er selvfølgelig en bedre modstander og derfor vil barca ikke undervurdere dem. Det er derfor jeg gerne ville møde psg eller dortmund. Det er gode hold men ikke ligeså gode som bayern, real og juve. Hvis vi mødte gala, malaga så var der risiko for at vi ville tage let på kampen hvilket kunne blive dyrt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Spiller for spiller er PSG bedre. Den tyrkiske liga kontra den franske, måske har den franske en fordel der, måske ikke, kender ikke den tyrkiske liga godt nok.

Jeg ville også hellere møde Gala., de er svagere end PSG, som sagt spiller for spiller. Men at møde et hold som på papiret er svagere gør at tendens til at undervurdere dem er større end hvis du møder et hold som på papiret er stærkt. Det er det jeg hele tiden prøver at komme frem med. Det er ikke altid en fordel at møde det på papiret "svageste hold". Men Gala. er ikke skræmmende nej, dog ved du aldrig med Real, var det ikke dem der havde lidt problemer på Kyperen sidste sæson, men klarede tingene hjemme? Husker ikke korrekt, men husker at de ikke var helt-awesome ude mod et mindre hold.

Jeg har ikke sagt, at man skal undervurdere Gala. Det var noget I snakkede. Jeg siger blot, at Real går videre uden de store problemer eller burde gå videre uden de store problemer Jeg er ligeglad med på papiret, fordi det viste Milan jo godt, at man ikke skal kigge på papiret. Jeg vil dog stadig sige, at den franske liga er langt bedre end den tyrkiske. Nu tror jeg heller ikke, at Real kommer til, at undervurdere Gala, og de vil være topmotiveret, da CL er alt for dem denne sæsonen, og især for Mourinho.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:PSG mod Barca, SATANS for at vi ikke trak Real. Jeg sad og råbte, Barca, Barca, Barca da Steve M havde trukket Real op. De fik selvfølgeig Gala. Sikker avancement.

Folk skriver næsten det samme som da vi trak Milan, PSG bliver ikke noget problemet osv. Jeg tror det bliver to meget tætte kampe, de skal nok volde os problemer, masser af problemer tror. Udover at de har nogle erfarne verdensklassespillere i truppen, har det også en absolut verdensklasse træner på bænken. Har Carlo ikke vundet C.L to gange, det mener jeg han har. Han ved, hvad der skal til. Farlig modstander og svære kampe vi har i vente.

Jeg tror dog vi tilsidst vil trække os sejrrigt ud af det, men nogen walkover eller noget der minder om det, bliver det bestemt ikke.
Sjovt nok tænkte jeg også lidt AC Milan flavor med PSG lodtrækningen. Måske det er Ancelotti, Silva og Zlatan der gør det ;-) ...men ja, det er en svær kamp for os, men det plejer en kvartfinale at være. Vi skal huske at det var svært at slå Lyon på udebane for nogen år siden, PSG bliver potentielt sværere grundet lidt mere kvalitet i truppen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
emo skrev:Kubala, du skal lige læse alt jeg skriver.

Selvf. kan PSG overraske os hvis vi undervurderer dem og tager let på kampene og tror at vi er videre på forhånd. Det er også kun på den måde at Gala. kan overraske Real.

Tager vi kampen seriøst, spiller vi den som om det var en finale-kamp, så kan de altså ikke overraske os, af hvad jeg kan se. Milan spiller flere gange om året imod Juve, Inter, Napoli, selv Lazio er gode i år.

PSG, har ..... !?? ingen som er på niveau med de nævnte Serie A klubber.

Desuden, vi alle mener at Gala. er under PSG, derfor er det måske også mere sandsynligt at man vil undervurdere et hold som Gala. fremfor et hold som PSG!?

Jeg læser skam alt det du skriver. Men du læser heller ikke alt det, jeg skriver. Jeg vil stadig møde Gala. Gala er stadig den svageste modstander, selvom I gør dem til mere end de er. Hvis vi skal ude i hvis og hvis, så kan alt ske. Så kan PSG slå os, Bayern kan få sig en ordentligt øretæve, og Malaga kan finde CL. Men jeg hæfter mig ved, at Real er flere niveauer over Gala, så mon ikke de går videre. PSG er stadig bedre end et tyrkisk hold, som spiller i den tyrkiske liga, når du nævner den italienske liga, for at sammenligne Milan og PSG.
Der er ingen der gør gala til mere end de er... Siger jo bare at de kan være farlige fordi de kan undervurderers. De har nogle rutinerede spiller og en god hjemmebane. PSG er selvfølgelig en bedre modstander og derfor vil barca ikke undervurdere dem. Det er derfor jeg gerne ville møde psg eller dortmund. Det er gode hold men ikke ligeså gode som bayern, real og juve. Hvis vi mødte gala, malaga så var der risiko for at vi ville tage let på kampen hvilket kunne blive dyrt.
Det tror jeg ikke vi vil gøre, men fred være med det. Jeg gider ikke, at diskutere den længere.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Kroos steg lige på min respekt skala:
"Juventus knocked last year's Champions League winners out of the competition at the group stage. It's the least good draw after Barcelona," Kroos told the official Bayern website.
http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... ID=HP_BN_1
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Til gengæld håber jeg, at Real undervurderer Gala big time, og får sig et chok. Jeg vil elske det, hvis de røg til Gala.

TheOnlyOne

Re: Champions league

Indlæg af TheOnlyOne »

Super tilfreds med lodtrækningen. Udover Carlo har PSG ikke ret meget, der kan vinde Champions League. Spiller for spiller er de mere skræmmende end de er som hold. Som det bliver nævnt i tråden, har man ikke set dem mod store hold endnu, og jeg var heller ikke ligefrem overbevist af deres præstation imod PSG. Zlatans karantæne er virkelig med til at gøre chancerne bedre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster