Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

Han var ikke så god, men der var gode momenter, hvor han viste lidt af det man kendte til ham( betingelser var der heller ikke for det). Især da han udfordrede og fik frispark lidt uden for feltet. Momentvis var Alexis god, og han lagde godt ud, men forsvandt derefter lidt og så udgik med skade.
Senest rettet af Kubala man feb 25, 2013 5:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

emo skrev:Synes slet ikke at han spiller sig selv i den situation eller at holdet spiller ham i den situation vi så godt kender fra sidste sæson, nemlig hans dybe løb bag forsvarskæden.

Er alt for stationær på kanten. Hans speed og teknik er på så højt et plan at han spillet i dybden vil kunne skade modstanderen. Desuden har han et godt skud, skær ind i feltet og skyd, når du så ofte har bolden på kanten af feltet
Helt enig.. Han er pivhurtig, og kunne før i tiden også modtage bolden i høj fart og faktisk også sætte en mand..
Jeg er generelt meget bekymret over vores afhængighed af Messi - ikke mange mål kanterne bidrager med i år... Så laver Messi selvfølgelig flere.. Men hvad nu hvis...... :eek:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Afellay99

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

Brug ham på højreback :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Er der mon noget i de vedholdende rygter med alexis og juve?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

TheOnlyOne

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af TheOnlyOne »

Det ligner et voldsomt godt match. De mangler en hurtig angriber til at matche Llorente og Vucinic. Conte kan godt lide typer der arbejder for holdet, hvilket Alexis i allerhøjeste grad gør, uanset hvor ringe han så ellers spiller. Han har før spillet i Italiensk fodbold, og for mig at se, virker det som om han passer bedre til noget direkte fodbold. Så længe vi ikke mister alt for meget på handlen...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Alexis vil simpelthen for meget. Det var så vidt jeg husker også noget Guardiola var inde på sidste år. Han bruger sig selv forkert efter min mening. Nogle gange giver det holdet mere, hvis han afventer sine aktioner uden bold. Eksempelvis er det tit Alexis får bolden med ryggen mod målet. Her er han ikke særlig farlig. Hvis han venter ude på kanten eller på kanten af offside, så kan han eksplodere når en medspiller giver ham en aflevering. Så er han nødt til at tanke selvtillid til at udfordre 1mod1. Han har alle forudsætninger for det. Herudover falder han simpelthen for nemt.

Summasummarum hvis han kan blive bedre taktisk og få banket noget selvtillid ind i kroppen, kan han blive altødelæggende. At skille sig af med ham ville være at skyde sig selv i foden.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Alexis Sanchez (24) has a principle deal with Inter Milan to join them this summer. They'd want him to sign on loan with a buy option. [gds]
OK.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Og ydermere skriver samme avis at Inter også er interesseret i Song og Montoya.

Alexis, du har bare at blive.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

lol, Inter ... get the fuck outta here, nigguh

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Var han egentlig ikke tæt påat skifte til dem, før vi købte ham? Jeg kan bare huske at Inter var særdeles interesserede i ham på et tidpsunkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Alexis vil simpelthen for meget. Det var så vidt jeg husker også noget Guardiola var inde på sidste år. Han bruger sig selv forkert efter min mening. Nogle gange giver det holdet mere, hvis han afventer sine aktioner uden bold. Eksempelvis er det tit Alexis får bolden med ryggen mod målet. Her er han ikke særlig farlig. Hvis han venter ude på kanten eller på kanten af offside, så kan han eksplodere når en medspiller giver ham en aflevering. Så er han nødt til at tanke selvtillid til at udfordre 1mod1. Han har alle forudsætninger for det. Herudover falder han simpelthen for nemt.

Summasummarum hvis han kan blive bedre taktisk og få banket noget selvtillid ind i kroppen, kan han blive altødelæggende. At skille sig af med ham ville være at skyde sig selv i foden.
Det er så korrekt som det kan blive, jeg er helt enig med Bager her!

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af BarcaRJ »

jeg ved ikke rigtig med alexis.. syns ikke han har været god i denne sæson og trods de senere kampe, hvor han dog har scoret og lavet assist, tvivler jeg stadig på om han er den rette for os..men håber klart han modbeviser mig og blir helt vild og ustyrlig resten af sæsonen.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

[youtube]yT6U2QRSxlo[/youtube]

Læg især mærke til sidste aktion. Selv som tilskuer var jeg sat af.
Visca el Barca

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Jeg har på fornemmelsen at han kun bliver en syper sub, lige som Pedro.

Nu er har han snart spildt to sæsoner, hvor han slet ikke har udviklet sig overhovedet!

Han er 24 år, så tror ikke at han kan udvikle sig nok, til at være en stamspiller, han mangler specielt at udvikle, afslutninger og afleveringer som jeg mener er lange fra er på et acceptabelt niveau! (Også har han et meget lavt bund niveau)

Jeg synes at vi skal sælge ham, hvis vi får en bud på 200-250 mil på ham. Synes simpelthen at han har kostet for meget til at han "bare" er/bliver en super sub.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

Drake skrev:Jeg har på fornemmelsen at han kun bliver en syper sub, lige som Pedro.

Nu er har han snart spildt to sæsoner, hvor han slet ikke har udviklet sig overhovedet!

Han er 24 år, så tror ikke at han kan udvikle sig nok, til at være en stamspiller, han mangler specielt at udvikle, afslutninger og afleveringer som jeg mener er lange fra er på et acceptabelt niveau! (Også har han et meget lavt bund niveau)

Jeg synes at vi skal sælge ham, hvis vi får en bud på 200-250 mil på ham. Synes simpelthen at han har kostet for meget til at han "bare" er/bliver en super sub.

Først og fremmest har Pedro aldrig været en super sub, da han altid har spillet fra start og gjort det godt, når han var i form, men jeg tror, du sikkert tænker på Tello, som har været en super sub. Og så til, at Alexis har spildt to sæsoner i Barca, det er direkte løgn. Han havde en udmærket og godkendt debutsæson, hvor han var afgørende i vigtige kampe, som mod Real.
Senest rettet af Kubala man mar 18, 2013 4:13 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster