Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Med Tito's sygdomsforløb in mente, formoder jeg at de fleste herinde vel har forberedt sig en lille smule på, at vi nok får en ny træner til sommer

Jeg mener ikke, at det skulle være tilfældet, at vi får en ny træner, da ledelsen har vist, at man støtter op om Tito, trods hans sygdom ellers havde vi da fået en ny træner, når man havde fundet ud af at han havde fået tilbagefald. Med mindre at Tito ikke kan blive rask, så ser jeg ikke hvorfor et træneremne skulle blive aktuelt til sommer, da jeg regner med at Tito er vores træner også næste sæson. Vi skal ikke skifte ud på trænerposten, og det er meget flot af Michael Laudrup i Swansea, men han er ikke bedre end Tito eller det synes jeg ikke at han er.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Nyhuus »

Jamial skrev:Laudrup. Ja, jeg ved godt mange af jer har et problem med hans skifte som spiller til Real, men han har stilen, karakteren og taktikken til det. Han taler spansk, og er ambitiøs.
Har intet problem med hans skifte som sådan. Ved bare ikke om han er klar til at tage sig af så stor en opgave? :)
Skydefinten skrev:Apropos...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 931061.ece

Så skal vandet i is-badet i omklædningsrummet skiftes ud med kokain.
Haha! :grin:
Kubala skrev:Jeg mener ikke, at det skulle være tilfældet, at vi får en ny træner, da ledelsen har vist, at man støtter op om Tito, trods hans sygdom ellers havde vi da fået en ny træner, når man havde fundet ud af at han havde fået tilbagefald. Med mindre at Tito ikke kan blive rask, så ser jeg ikke hvorfor et træneremne skulle blive aktuelt til sommer, da jeg regner med at Tito er vores træner også næste sæson. Vi skal ikke skifte ud på trænerposten, og det er meget flot af Michael Laudrup i Swansea, men han er ikke bedre end Tito eller det synes jeg ikke at han er.
Tjoeh .. Går vel ud fra at ledelsen allerede kigger nu, da man skal gardere sig imod "overraskelser".
Hvis jeg var Tito og lige havde været igennem et år med behandlinger og jeg ved ikke hvad .. Så tror jeg ikke lige, at en sæson mere i klubben var det første jeg havde lyst til? :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Det tror jeg så ikke, at ledelsen gør, som jeg har nævnt det, hvis man ville noget andet, så havde man handlet efter man havde fundet ud af, at Tito havde fået tilbagefald. Og om Tito vil eller har kræfter til at fortsætte endnu en sæson og mere, det beviser han jo godt nu, da han er så meget involveret, til trods for hans sygdom, og at han passende kunne lade Roura tage over eller en anden, men han ønsker selv at involvere sig. Er det noget, du ønsker, at vi skal kigge på andre trænere til holdet til sommer?, for jeg tror, at Tito bliver her, og det vil komme som en kæmpe overraskelse, hvis han vælger, at stoppe eller ledelsen opsiger hans kontrakt.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:Det tror jeg så ikke, at ledelsen gør, som jeg har nævnt det, hvis man ville noget andet, så havde man handlet efter man havde fundet ud af, at Tito havde fået tilbagefald. Og om Tito vil eller har kræfter til at fortsætte endnu en sæson og mere, det beviser han jo godt nu, da han er så meget involveret, til trods for hans sygdom, og at han passende kunne lade Roura tage over eller en anden, men han ønsker selv at involvere sig. Er det noget, du ønsker, at vi skal kigge på andre trænere til holdet til sommer?, for jeg tror, at Tito bliver her, og det vil komme som en kæmpe overraskelse, hvis han vælger, at stoppe eller ledelsen opsiger hans kontrakt.
JEG har personligt intet problem med Tito.
Vil tværtimod kun bliver glad, hvis han fortsætter.
Synes bare ikke at det lyder så realistisk, som du så åbenbart gør :)

Tror ikke på at ledelsen opsiger hans kontrakt, men som en professionel klub bliver man vel nødt til at have en "plan b" i baghånden, hvis "plan a" skulle fejle.

Nu er kræft jo ikke ligefrem en sygdom, som man kan stole 100% på.
Der kan ske tilbagefald og meget andet.

Men nu skal jeg heller ikke gøre mig klog på, hvor syg Tito er og om han er i stand til at fortsætte.
Mit spørgsmål går på den hypotetiske situation: At vi skal have en ny træner.
I så fald, var jeg blot interesseret i at høre, hvad folk havde af tanker og idéer til en ny træner :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Blaugrana92 »

For # 23's skyld: Mancini. For min skyld: Petit. For alle andres skyld: Oleguer.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Intet tyder på, at vi skal have ny træner til sommer. Jeg mener INTET. Så sent som i dag har Sandro Rosell bekræftet, at man regner med Tito Vilanova som træner, også hvis vi ikke vandt noget.
Rosell (president): "Tito looked good when I went to visit him, his treatment should be finished end March, he's counting down to return."
Rosell (president): "When the leader is not there, it's clear it affects the team. But the reaction to the latest results seems exaggerated"
Rosell: "The board ratifies Tito Vilanova as our coach, no matter when he returns. For me, Roura is a hero, taking up a job that is not his"
Rosell (president): "Nothing will change until Tito returns, even if that would cost us all trophies." #fcblive #animstito
Rosell (president): "Maradona says his dream is to coach Messi at Barça? Don't see that happening now." #fcblive
Rosell (president): "Tito is talking with all players individually, sending them text messages, explaining his situation." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Nyhuus »

Visca El Barca skrev:Intet tyder på, at vi skal have ny træner til sommer. Jeg mener INTET. Så sent som i dag har Sandro Rosell bekræftet, at man regner med Tito Vilanova som træner, også hvis vi ikke vandt noget.
Vil da bestemt også være mest beroligende ! :glad:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Nyhuus skrev:
Kubala skrev:Det tror jeg så ikke, at ledelsen gør, som jeg har nævnt det, hvis man ville noget andet, så havde man handlet efter man havde fundet ud af, at Tito havde fået tilbagefald. Og om Tito vil eller har kræfter til at fortsætte endnu en sæson og mere, det beviser han jo godt nu, da han er så meget involveret, til trods for hans sygdom, og at han passende kunne lade Roura tage over eller en anden, men han ønsker selv at involvere sig. Er det noget, du ønsker, at vi skal kigge på andre trænere til holdet til sommer?, for jeg tror, at Tito bliver her, og det vil komme som en kæmpe overraskelse, hvis han vælger, at stoppe eller ledelsen opsiger hans kontrakt.
JEG har personligt intet problem med Tito.
Vil tværtimod kun bliver glad, hvis han fortsætter.
Synes bare ikke at det lyder så realistisk, som du så åbenbart gør :)

Tror ikke på at ledelsen opsiger hans kontrakt, men som en professionel klub bliver man vel nødt til at have en "plan b" i baghånden, hvis "plan a" skulle fejle.

Nu er kræft jo ikke ligefrem en sygdom, som man kan stole 100% på.
Der kan ske tilbagefald og meget andet.


Men nu skal jeg heller ikke gøre mig klog på, hvor syg Tito er og om han er i stand til at fortsætte.
Mit spørgsmål går på den hypotetiske situation: At vi skal have en ny træner.
I så fald, var jeg blot interesseret i at høre, hvad folk havde af tanker og idéer til en ny træner :)
Jeg synes nu at det lyder mere realistisk, det jeg sagde og Viscas indlæg forstærker det bare, men foruden dette, så mener jeg stadig at, det vil være sælsomt at melde ud, at man kiggede på emner til trænerposten, og at Tito samtidigt meldte ud, at han stoppede, selvom han efter sit seneste tilbagefald, fortsat er aktiv og vil lede holdet, som jeg var inde på

Hvis han bliver ved med, at få disse tilbagefald, så tror jeg ikke, at han kan overleve dem eller hvis han gør, så tror jeg ikke at han vil have lyst til at træne, da det er for nedslående at hele tiden få tilbagefald, men det vil også være absurd at hele tiden få tilbagefald. Han har jo allerede overkommet to omgang.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:Jeg synes nu at det lyder mere realistisk, det jeg sagde og Viscas indlæg forstærker det bare, men foruden dette, så mener jeg stadig at, det vil være sælsomt at melde ud, at man kiggede på emner til trænerposten, og at Tito samtidigt meldte ud, at han stoppede, selvom han efter sit seneste tilbagefald, fortsat er aktiv og vil lede holdet, som jeg var inde på
Hvis dette var tilfældet tror jeg heller ikke, at klubben ville melde noget ud før slutningen på sæsonen.
- Det så vi jo bl.a. med Pep. Alle kort er blevet holdt tæt.

Men som sagt, så håber jeg heller ikke at vi skal have en ny.

Kubala skrev: Hvis han bliver ved med, at få disse tilbagefald, så tror jeg ikke, at han kan overleve dem eller hvis han gør, så tror jeg ikke at han vil have lyst til at træne, da det er for nedslående at hele tiden få tilbagefald, men det vil også være absurd at hele tiden få tilbagefald. Han har jo allerede overkommet to omgang.
Igen, det er umuligt at spå om.
Når først man har haft kræft 1 gang, så er chancen for at få det igen ret stor.
Min farmor har haft det 3 gange og lever stadigvæk i bedste velgående (7-9-13).
- Jeg havde da ikke i min vildeste fantasi troet, at det ville komme igen efter 1. eller 2. gang..

Pointen er bare, at det ikke er til at regne med og at ingen af os aner, hvordan Tito har det om 3, 4, 5 eller 6 mdr.
Det er jo forskelligt, hvordan folk reagerer på sådan noget. Nogle vil måske tage en slapper og få lidt ro på. Andre vil bare kæmpe videre fra, hvor de sluttede sidst. Håber da bestemt på sidstnævnte fra Tito - kan som sagt ikke rigtig komme på nogen trænere, som lige umiddelbart kunne tage over :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Jeg kender ikke nok til sygdommen, men jeg har mistet min bedstemor til den tilbage i 2009(postede det vist også ,da jeg hørte om Titos tilbagefald), og min mor mistede sin onkel til den, samt at på nuværende tidspunkt kæmper min mosters mand med kræft igen, efter at han var erklæret rask, og så fik han tilbagefald, og kæmper påny med den.


Men vedrørende Tito, så fortsætter han jo, hvor han slap, da han er i gang med, at varetage hvervet, selvom han kæmper med kræften, og det indikerer for mig, at han fortsætter, og er det eneste jeg kan forholde mig til.

Jeg skrev det der med tilbagefald, at det kan være hvis han bliver ved med, at få dette, så kunne det muligvis ende tragisk i sidste, men at det nødvendigvis ikke betyder, at det gør. Men det kan være, at hvis han igen får kræft, så kan den være så nedslående, at han ikke længere vil træne, men who knows, det kan også være at han bare er hårdhudet, og trodser den igen og igen, hvis det skulle være.


Han skal bare blive rask og vende tilbage, for jeg savner ham meget.
Senest rettet af Kubala ons mar 13, 2013 3:16 am, rettet i alt 1 gang.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:Jeg skrev det der med tilbagefald, at det kan være hvis han bliver ved med, at få dette, så kunne det muligvis ende tragisk i sidste, men at det nødvendigvis ikke betyder, at det gør. Men det kan være, at hvis han igen får kræft, så kan den være så nedslående, at han ikke længere vil træne, men who knows, det kan også være at han bare er hårdhudet, og trodser den igen og igen, hvis det skulle være.


Han skal bare blive rask og vende tilbage, for jeg savner ham meget.
Enig! :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af # 23 »

Stort gestus af en så inkarnerede madridista som Nadal er, at han inviterer Tito over og se en kamp i denne svære tid for ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Åbenbart officielt at Tito er tilbage den 25 marts.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lopezzz »

Det er om 13 dage.
Rexach har udtalt det samme for nyligt.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster