Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Er alt tøj, undtagen hjemmelavet, ikke mærketøj?
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Er der andre der har lagt mærke til Michael Aaby på Facebook, der ofte kommenterer på Tipsbladets links? Man kunne godt have ham mistænkt for at være manden bag Özil eller en af de andre tossede bold.dk brugere.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Hele, bemærkede ham for første gang i dag med sine helt blanke FB-kommentarer under denne bold.dk artikel. Læser normalt aldrig de posts.

http://www.bold.dk/nyt/Tidlig-Barca-brillans-mod-Getafe

Kunne godt være Ozil...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Der er krig mellem Real Madrid Centralen DK og Real Madrid ultra sur danmark på facebook... Fandme hyggeligt at læse hvordan de sviner hinanden.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Afellay99 skrev:Der er krig mellem Real Madrid Centralen DK og Real Madrid ultra sur danmark på facebook... Fandme hyggeligt at læse hvordan de sviner hinanden.
LINK for dælen da!
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

La Fabrica er nu verdens bedste talentskole, Real Madrid har dog alle dage været for dårlige til at integrere de unge spillere på førsteholdet. La Fabrica er den klub som uddanner flest fuldtidsprofessionelle spillere, at det så ikke bliver i Real Madrid de kommer på kontrakt er en hel anden side af sagen.
But I fucked him in the ass:
95% af de talenter render rundt i midterklubber i La Liga, modsat Barcelonas talenter der i skrivende stund er i gang med at slå rækkens pointrekord.

Man du foretrækker måske kvantitet fremfor kvalitet?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Er stadig så træt af nederlaget i forgårs, at jeg kom til at tage i byen igen i dag ... nu er jeg lige kommet hjem og stener Facebook og her er to guldkorn fra forsiden:
lolfyr skrev:hvis tissi var bedre end Ronaldo så havde i vundet mesterskabet lad være med at tude, i er ring og det skal i acceptere
Tissi er godt nok opfindsomt ... hvis man går i 3. klasse, vel at mærke.
lolfyr skrev:ja du har ret, barce fan fatter jo intet fortiden (:
Vi fatter tilsyneladende ikke fortiden!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Bager »

Ahhhh. Det er jo altid dejligt med lidt god humor i svære tider.
Visca el Barca

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jakob »

Blaugrana92 skrev:Er der andre der har lagt mærke til Michael Aaby på Facebook, der ofte kommenterer på Tipsbladets links? Man kunne godt have ham mistænkt for at være manden bag Özil eller en af de andre tossede bold.dk brugere.
Jeg har i den grad lagt mærke til ham. Magen til farvede holdninger skal man lede længe efter. Han kommenterer alt på bold, onside og sådan set også sider som er FC Barcelona relateret. Jeg kan huske bold.dk smed en video op med Iniesta fremragende bold i dybden til Alexis for 1-2 uger siden. Der var hans kommentar "Özil er bedre." Han lyder meget ubegavet.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Blog-indlæg fra Bold.dk:
Lad det være sagt med det samme: Jeg er Barcelona-fan og har fulgt dem i tykt og tyndt så længe jeg kan huske. Jeg bilder mig selv ind, at jeg kan huske Laudrup i Barca, men efter som jeg blot var fem år gammel, da mine bedsteforældre gav mig en Laudrup-trøje i julegave, bliver det nok ved indbildning. Det var sandsynligvis først da Rivaldo fem år senere blev hentet til klubben, at jeg for alvor forelskede mig i holdet.
-
Selvom tiden med Rivaldo som stjernen bød på et par magre år, var der intet der kunne glæde mig mere end at se Barcelona spille. Premier League var ikke-eksisterende for mig, og hvis man havde spurgt mig hvem jeg holdt med efter Barca, havde jeg sandsynligvis svaret Real Madrid. Og først da Figo skiftede til Real Madrid, gik det op for mig, hvor barskt forholdet mellem Madrid og Barcelona kunne være.
-
I takt med jeg blev ældre, blev følelserne for klubben stærkere, og selv da de solgte mit kæmpeidol til Milan, blev jeg tro mod Barcelona, omend jeg ønskede Rivaldo alt godt. Rivaldo-æraen blev afløst af Ronaldinho-æraen, og endnu en gang lod jeg mig tryllebinde af en begavet brasiliansk fodboldtekniker. Alle elskede Ronaldinho, og ingen havde noget ondt at sige om Barcelona. Men da Ronaldinhos og Rijkaards tid sluttede i Barcelona, skete der noget med klubben.
-
Rent sportsligt, kan man ikke betvivle det klubben siden har præsteret, men det er ganske enkelt ikke den samme følelse man sidder tilbage med. Det kan godt være, at jeg i Rivaldo- eller Ronaldinhotiden var ligeså frustreret, men så er det måske bare glemt nu. Men jeg husker tiden som Barcelona-fan som værende en del lettere dengang, på trods af udeblivende resultater.
-
Siden Guardiola tog Barcelona med storm, og indførte et system så simpelt, men resultatgivende, at enhver træner kunne videreføre det (sådan lyder de kritiske ryster mange), har jeg ikke én gang siddet med en følelse af forelskelse, som jeg gjorde det da Rivaldo saksede Barcelona i Champions League, som da han, i Uniteds Treble-år, udstillede Schmeichel eller som da Ronaldinho blev klappet af Bernabeu efter ene mand at have udraderet dem. Messi har øjensynligt præsteret endnu mere imponerende end de to brasilianere, men det er ikke nok for mig længere. Den personlige succes Messi har, og den sportslige succes klubben har haft de seneste fem år, er ganske enkelt ikke nok til at tilfredsstille mig.
-
Er jeg så blot en forkælet fan? Muligvis. Men for mig er det ikke nok, at det går godt. Respekten og sympatien er forsvundet, og det er det der altid har draget mig ved klubben. At selvom man slår ærkerivalen 3-0 på udebane, så blev præstationen respekteret og klappet af. Selvom man ikke kunne blive enige om, hvilket hold der var bedst, kunne man altid blive enige om, at Barcelona spillede noget flot fodbold og havde nogle dejlige spillere. Eller når Barcelona tabte en kamp, var der ingen der frydede sig. Den tid er forbi.
-
Jeg køber ikke, at det udelukkende er Guardiolas skyld, eller Alves, Pedro og Busquets', men de bærer da utvivlsomt en del af den. Jeg tror der er mange flere faktorer der spiller ind. At Barcelona samtidig har været så suveræne de sidste fem år, at Mourinho er blevet ansat i Madrid og har været medvirkende til et spændt og grimt forhold Madrid og Barca imellem, at Barca imagemæssigt var så uheldige at have en dårlig dommer i returkampen mod Chelsea, osv, osv. Der er mange ting der gør, at Barcelonas image har lidt.
-
Det sportslige kan næsten ikke blive bedre, men jeg går gerne først i mængden af forkælede fans, der kræver, at Barcelona giver kald på noget af den sportslige succes, for at vinde noget af den tabte respekt tilbage. Barca har brug for en sympatisk træner, brug for at skille sig af med de grå får i truppen, brug for at droppe den arrogante holdning, at blot fordi man er fra La Masia, er man bedre end alternativerne. Det drev Yaya væk, det drev Afellay på udlån, og lige pt. er det ved at drive min ønskeangriber, siden salget af Eto'o, David Villa væk fra klubben.
-
Jeg mener, at Barcelona bør gå på kompromis med systemet og attituden. En sympatisk træner der kan få mange med på sin side – ikke blot i Danmark – er Michael Laudrup. Om han så har de sportslige evner til at drive det langt, ved jeg ikke. Men for mig er det ikke alfa omega lige her og nu. Det der fik mig til at blive fan, var at lige meget om Barca vandt eller tabte, eller hvordan de gjorde det, så kunne man finde sympatisører over alt. Lige meget om Barca vinder eller taber nu, står kritikerne først i kø. Og det er hårdt for en fan som forelskede sig i det sympatiske Barcelona-hold, som stille og roligt forsvinder mere og mere.
Det gør ondt at læse.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Wow...,

evt. et link så man kan følge med i kommentarene, og så Blau92 kan bede ham om at kaste sig ind i et eller andet.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

lol

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Wow...,

evt. et link så man kan følge med i kommentarene, og så Blau92 kan bede ham om at kaste sig ind i et eller andet.
Here u go: http://www.bold.dk/blog/1330/38/Barca-h ... n-makeover
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 20#3070214

Done ... er ligeglad med om jeg bliver bannet igen, bruger alligevel ikke lortet mere.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Modarbejder dig lidt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster