Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

That's the spirit!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Jurij »

Kubala skrev:
Jurij skrev:Altså. For mig personligt. Så sviner jeg ikke Alexis til, men jeg har godt nok kun været kritisk over for ham, siden han ankom til klubben. Jeg har heller ikke rigtig forstået, hvordan hans sidste sæson var fantastisk, og gjorde ham til en super spiller, som blot er i en dårlig stime nu. Jeg har aldrig set ham være i en fantastisk stime. Og til den pris, og til den løn, så skal han altså spille bedre end Tello og angriberne efter ham. Det gør ham absolut ikke. Derfor er jeg kritisk!

Alexis kan blive en god spiller. Det er der nok ikke mange der vil modsige. Men jeg tror ikke på, at han nogensinde bliver en god spiller, hvis han bliver i Barcelona. Han har simpelthen ikke det, der skal til for at slå igennem hos os. Det samme sås med Forlan. Han slog aldrig igennem i Machester, selvom han havde talentet. Men han blev solgt, og slog så igennem. Jeg tror, det er det samme med Alexis. Fantastisk spiller, men ligesom Zlatan, Deco og Ronaldinho, så er der ikke mere han kan give til Barcelona.

Den største grund til at Alexis får spilletid er hans løn og hans pris. Vi er simpelthen for bange til at sige at han er fiasko. For han kommer til at koste os sejre, hvis vi bliver ved med at bruge ham. Telle er sulten, og Cuenca og Affelay er også sultne, samtidig har vi MESSI; Villa, Pedro og så Cecs som kan spille hængende 9'er. Alexis er overflødig.

http://espnfc.com/player/_/id/92055/ale ... ez?cc=5739

Så du synes ikke, at hans debut sæson var særlig godt eller godkendt, til trods for at han var skadet stort set hele tiden. Han kom i rytme efter at have vendt fra skaden til at ryge ud af rytmen igen. Han formåede at nette 16 gange og lavede 6 assists. Han var afgørende mod Real og scorede også. Men det kan være at du slet har syntes om ham så eller ser helt anderledes på det. Fred være med det.
Ærligt talt. Så nej. Jeg synes ikke han spillede særlig godt sidste sæson. Hans spil var lige under godkendt. Og statistikken understøtter vist min pointe. Han har scoret 2 mål flere gang i sidste sæson, hvor vi vandt med 4-5 mål. Og jeg har talt op. Der var 4!!!!!!! kampe sidste sæson, hvor hans mål var med til at give os sejren. Altså kampe hvor vi vandt med 1 mål eller spillede uafgjort. Tror at Adriano og Pique kunne slå den. Hans mål mod Madrid er dog fantastisk. Og som sagt, han kan blive en fantastisk spiller, og jeg har INTET imod ham. Jeg vil bare ikke have, at får så mange chancer i Barcelona. Det er vigtige kampe vi skal igang med. Hvis han vil i form, så må han lejes ud. For han gør os ikke bedre som hold - han spiller bare ikke godt nok.
Genopbygning status: færdig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Skydefinten »

Se nu hvad i har gjort! I har vækket den gamle dames interessse...
Juventus representatives have travelled to Milan to start talks with Barcelona on a transfer of Alexis (24) in the summer. [tuttosport]
Juventus will reportedly offer 5M to take Alexis on loan for one season, including an option to buy him at the end of the loan for 20M more.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Se nu hvad i har gjort! I har vækket den gamle dames interessse...
Juventus representatives have travelled to Milan to start talks with Barcelona on a transfer of Alexis (24) in the summer. [tuttosport]
Juventus will reportedly offer 5M to take Alexis on loan for one season, including an option to buy him at the end of the loan for 20M more.
Fint med mig hvis det betyder at Neymar kommer, Götze ku' også bruges, men så skal vi komme Pep i forkøbet!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

rummenigge skrev:
Skydefinten skrev:Se nu hvad i har gjort! I har vækket den gamle dames interessse...
Juventus representatives have travelled to Milan to start talks with Barcelona on a transfer of Alexis (24) in the summer. [tuttosport]
Juventus will reportedly offer 5M to take Alexis on loan for one season, including an option to buy him at the end of the loan for 20M more.
Fint med mig hvis det betyder at Neymar kommer, Götze ku' også bruges, men så skal vi komme Pep i forkøbet!
Tror du selv, at Dortmund vil sælge Götze til Bayern?

Jeg er ikke meget for at slippe Alexis - ligegyldigt hvem der kommer.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af j´♥ le foot »

Quaresma skrev:Jeg er ikke meget for at slippe Alexis - ligegyldigt hvem der kommer.
:glad:

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Heartbreaker »

Hahaha lol. Feeee' gif :lol:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Daaaaamn, har du selv lavet den?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Skydefinten »

Verdens bedste gif
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Alexis skal ingen steder. Han skal bare have lidt selvtillid når det kommer til afslutninger. En dejlig talentfuld spiller, jeg er tosset med ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Alexis skal ingen steder. Han skal bare have lidt selvtillid når det kommer til afslutninger. En dejlig talentfuld spiller, jeg er tosset med ham.
Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

Jeg havde ikke mulighed for at se Sevilla kampen.. Hvordan spillede Alexis?

Jeg kunne blot forholde mig til at manden blev udskiftet efter første halvleg.
Og sidste performance jeg kan tage stilling til - var hans fuldkomne ligegyldige indhop mod Milan.. Nøj hvor han ikke spillede godt.. :eek:
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Han startede stærkt. Vandt et frispark på et godt sted til Messi. Blev slagtet en del gange, generobrede en del bolde, også dem han selv tabte.

Offensivt var det tyndt, manglede igen at udfordre og var meget boldskubbende, ligesom Villa på den anden kant.

Tidligt i kampen tog hans sig til lysken, men spillede halvlegen færdigt, og vil ikke mene at skaden hindrede ham i første halvleg. Dog skiftet ud ifølge Roura for at være på den sikre side.

Tello kom ind og udfordrede meget mand mod mand, men havde også mange fejl afleveringer. Dog tæller assisten til Messi meget.
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

emo skrev:Han startede stærkt. Vandt et frispark på et godt sted til Messi. Blev slagtet en del gange, generobrede en del bolde, også dem han selv tabte.

Offensivt var det tyndt, manglede igen at udfordre og var meget boldskubbende, ligesom Villa på den anden kant.

Tidligt i kampen tog hans sig til lysken, men spillede halvlegen færdigt, og vil ikke mene at skaden hindrede ham i første halvleg. Dog skiftet ud ifølge Roura for at være på den sikre side.

Tello kom ind og udfordrede meget mand mod mand, men havde også mange fejl afleveringer. Dog tæller assisten til Messi meget.
Tak for update.
Skræmmende at Alexis efterhånden måles på hans arbejdsindsats (som man virkelig ikke kan klandre ham for ikke at levere)..
Han skuffer mig desværre rigtig rigtig meget :cry:
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Synes slet ikke at han spiller sig selv i den situation eller at holdet spiller ham i den situation vi så godt kender fra sidste sæson, nemlig hans dybe løb bag forsvarskæden.

Er alt for stationær på kanten. Hans speed og teknik er på så højt et plan at han spillet i dybden vil kunne skade modstanderen. Desuden har han et godt skud, skær ind i feltet og skyd, når du så ofte har bolden på kanten af feltet
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster