Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Hahhahaa, han kan brænde så meget, han vil - jeg holder stadig umådeligt af ham :lol:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Som jeg skrev tidligere på ugen..
SpillerSomMESSI skrev:Jeg elsker Alexis.. men vi har jo alle jinxet ham ved at kalde ham Alexis, han gider ikke det der Dollars halløj.. Hun var jo ikke engang smuk.

Lad os fra nu af kalde ham Sánchez! Det lyder også lidt mere Tarantino-agtigt!

eller den frække.. Tænk på Lady Gaga og kald ham Alejandro...

Sådan, nu scorer han på alt... bare vent.
Og derefter før kampen...
SpillerSomMESSI skrev:---------------------------- Viggo Valle ------------------
AdRihanne---------PigVar-----SMash-----Albanien
------------------------------Swong-----------------------
----Thigaren----------------------------FabulousGassa
-------Peter-------------Mette--------Alejandro Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez !!!!

In your face Flanders!
So....

Listen to me boys, .. the problem is solved.

Vi skal bare kalde manden for Sánchez, så er han på en rulle (on a roll).

Jeg rister min kasse (I rest my case)
Og efter kampen:






































































:mrgreen:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja ja ja Lopezzz, listen carefully boy.. var der overhovedet nogensomhelst der kaldte manden Sánchez i denne kamp??
Therein lies the problem!


Jeg holder altså også stadig af Sánchez, selvom han brænder mere end Preben Elkjær i Vejle boldklub.

Man kunne allerede nu lave en 10 timers FAIL video Sánchez, men man kunne også lave en 10 timers "hvordan man laver dybdeløb og arbejder stenhårdt for holdet med en ydmyg indstilling" video med selv samme Sánchez.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Ja ja ja Lopezzz, listen carefully boy.. var der overhovedet nogensomhelst der kaldte manden Sánchez i denne kamp??
Therein lies the problem!


Jeg holder altså også stadig af Sánchez, selvom han brænder mere end Preben Elkjær i Vejle boldklub.

Man kunne allerede nu lave en 10 timers FAIL video Sánchez, men man kunne også lave en 10 timers "hvordan man laver dybdeløb og arbejder stenhårdt for holdet med en ydmyg indstilling" video med selv samme Sánchez.
Take it easy maaayn :razz:
Men jeg ved godt at du ved at jeg ved at du ved at jeg driller bare :cool:
Jeg elsker spillere som arbejder stenhårdt for klubben og er ikke opgivende.
Det samme skete med Pedro i sidste sæson men han blev ved med at tro på sig selv og det er meget positivt.
Sanchez behøver ikke lave mange mål så længe han bidrager med hans øvrige kvaliteter.

We cool?! :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Michman »

Jeg har ikke opgivet ham endnu. Tror nemlig på vi kan få den gamle Alexis fra sidste sæson tilbage.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Enig. Og hvis han ikke magter at genfinde sit topniveau, bliver han bare en Petit/Oleguer-lignende legende. Så det er win-win.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Lopezzz »

Quaresma skrev:Enig. Og hvis han ikke magter at genfinde sit topniveau, bliver han bare en Petit/Oleguer-lignende legende. Så det er win-win.
That's pure love,dude! ;-)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Enig. Og hvis han ikke magter at genfinde sit topniveau, bliver han bare en Petit/Oleguer-lignende legende. Så det er win-win.
Hvad mener du med det? Insinuerer du at Petit ikke var en succes? >:[

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ja ja ja Lopezzz, listen carefully boy.. var der overhovedet nogensomhelst der kaldte manden Sánchez i denne kamp??
Therein lies the problem!
Den der "listen carefully" bemærkning var en reference til min absolutte yndlings cartoon:
[youtube]-LCsiWL6gn0[/youtube]
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev: Jeg holder altså også stadig af Sánchez, selvom han brænder mere end Preben Elkjær i Vejle boldklub.

Man kunne allerede nu lave en 10 timers FAIL video Sánchez, men man kunne også lave en 10 timers "hvordan man laver dybdeløb og arbejder stenhårdt for holdet med en ydmyg indstilling" video med selv samme Sánchez.
Take it easy maaayn :razz:
Men jeg ved godt at du ved at jeg ved at du ved at jeg driller bare :cool:
Jeg elsker spillere som arbejder stenhårdt for klubben og er ikke opgivende.
Det samme skete med Pedro i sidste sæson men han blev ved med at tro på sig selv og det er meget positivt.
Sanchez behøver ikke lave mange mål så længe han bidrager med hans øvrige kvaliteter.

We cool?! :glad:
AKA Marsellus: "Yeah, we cool"!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af # 23 »

Alvaro Morata: 7 la liga kampe 2 la liga mål
Alexis: 16 la liga kampe og 1 mål.

Bare lige for at spice det lidt op med den spøjse situation med Alexis Uskarp Sanchez.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

3 assist kontra 0, nuff said.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

Jeg synes, at der nærmest er delt to lejre. Den ene som er ekstrem kritisk overfor Alexis og den anden som er ekstrem kritisk overfor Alves. Du bringer faktisk en meget fin artikel vedr. Alexis, Bager. Det er som om, at man helt glemmer Alexis' bidrag til holdet, og hvad han formåede at gøre i sin debut sæson. Det samme gælder for Alves, det er rigtigt, og jeg medgiver at Alves har været dårligere den sidste halvanden års tid, men det er også kulmination af mange ting, såsom skader, formdyk m.m. Man glemmer alle disse bidrag, som Alves har ført med sig gennem hele hans tid i Barca, og hvad Alexis bidrager med og bidrog med sidste sæson. Jeg mener personligt, at jeg gerne så Alves i klubben til at han pensionerede eller forlod os, når han en gang var de 33-34 år. Jeg mener, at han stedse har gode år i sig. Samtidig mener jeg også, at Alexis nok skal vende kurven, og man skal have tålmodighed med ham. Det bliver måske en dårlig sæson for Alexis' vedkommende og ligeledes for Alves, men jeg synes, at vi skal være tålmodige med begge spillere.

Og i øvrigt, så ønskede jeg ikke Alexis til klubben, da jeg ikke kendte særlig meget til manden, og gik og drømte om Agüero. Men nu er Alexis her og jeg har affundet mig med spilleren, og synes at man skal støtte ham, dog vil jeg ikke opponere mod folk, der kritiserer ham eller for den sags skylden Alves, når kritikken er berettiget, men derfra og til at køre en hetz mod enkelte spillere under diverse kampe, der synes jeg at man trækker grænsen for hvad der kunne være saglig kritik, til rene frustrations udråb.

Jeg håber inderligt ikke, at nogen føler sig stødt af det jeg skrev, og i så fald vil jeg undskylde på forhånd.
Senest rettet af Kubala fre maj 10, 2013 11:09 pm, rettet i alt 2 gange.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Kubala skrev:Jeg synes, at der nærmest er delt to lejre. Den ene som er ekstrem kritisk overfor Alexis og den anden som er ekstrem kritisk overfor Alves. Du bringer faktisk en meget fin artikel vedr. Alexis, Bager. Det er som om, at man helt glemmer Alexis' bidrag til holdet, og hvad han formåede at gøre i sin debut sæson. Det samme gælder for Alves, det er rigtigt, og jeg medgiver at Alves har været dårligere den sidste halvanden års tid, men det er også kulmination af mange ting, såsom skader, formdyk m.m. Man glemmer alle disse bidrag, som Alves har ført med sig gennem hele hans tid i Barca, og hvad Alexis bidrager med og bidrog med sidste sæson. Jeg mener personligt, at jeg gerne så Alves i klubben til at han pensionerede eller forlod os, når han en gang var de 33-34 år. Jeg mener, at han stedse har gode år i sig. Samtidig mener jeg også, at Alexis nok skal vende kurven, og man skal have tålmodighed med ham. Det bliver måske en dårlig sæson for Alexis' velkommende og ligeledes for Alves, men jeg synes, at vi skal være tålmodige med begge spillere.

Og i øvrigt, så ønskede jeg ikke Alexis til klubben, da jeg ikke kendte særlig meget til manden, og gik og drømte om Agüero. Men nu er Alexis her og jeg har affundet mig med spilleren, og synes at man skal støtte ham, dog vil jeg ikke opponere mod folk, der kritiserer ham eller for den sags skylden Alves, når kritikken er berettiget, men derfra og til at køre en hetz mod enkelte spillere under diverse kampe, da synes jeg at man trækker grænsen for hvad der kunne være saglig kritik, til rene frustrations udråb.

Jeg håber inderligt ikke, at nogen føler sig stødt af det jeg skrev, og i så fald vil jeg undskylde på forhånd.

Hehehehe, hvorfor så forsigtig?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:Jeg synes, at der nærmest er delt to lejre. Den ene som er ekstrem kritisk overfor Alexis og den anden som er ekstrem kritisk overfor Alves. Du bringer faktisk en meget fin artikel vedr. Alexis, Bager. Det er som om, at man helt glemmer Alexis' bidrag til holdet, og hvad han formåede at gøre i sin debut sæson. Det samme gælder for Alves, det er rigtigt, og jeg medgiver at Alves har været dårligere den sidste halvanden års tid, men det er også kulmination af mange ting, såsom skader, formdyk m.m. Man glemmer alle disse bidrag, som Alves har ført med sig gennem hele hans tid i Barca, og hvad Alexis bidrager med og bidrog med sidste sæson. Jeg mener personligt, at jeg gerne så Alves i klubben til at han pensionerede eller forlod os, når han en gang var de 33-34 år. Jeg mener, at han stedse har gode år i sig. Samtidig mener jeg også, at Alexis nok skal vende kurven, og man skal have tålmodighed med ham. Det bliver måske en dårlig sæson for Alexis' velkommende og ligeledes for Alves, men jeg synes, at vi skal være tålmodige med begge spillere.

Og i øvrigt, så ønskede jeg ikke Alexis til klubben, da jeg ikke kendte særlig meget til manden, og gik og drømte om Agüero. Men nu er Alexis her og jeg har affundet mig med spilleren, og synes at man skal støtte ham, dog vil jeg ikke opponere mod folk, der kritiserer ham eller for den sags skylden Alves, når kritikken er berettiget, men derfra og til at køre en hetz mod enkelte spillere under diverse kampe, da synes jeg at man trækker grænsen for hvad der kunne være saglig kritik, til rene frustrations udråb.

Jeg håber inderligt ikke, at nogen føler sig stødt af det jeg skrev, og i så fald vil jeg undskylde på forhånd.

Hehehehe, hvorfor så forsigtig?
Jeg vil da ikke støde nogen, og det er heller ikke hensigten med mit indlæg(da jeg bare føler at jeg skal sige noget omkring denne problematik, som efterhånden også blevet mig bekendt; det er lidt ongoing issue, som ingen ende tager) , men hvis nu nogen blev stødt, så undskylder jeg da gerne. Dog er der intet personligt i dette indlæg, bare mine observationer, og jeg har heller ikke deltaget i disse debatter vedr. Alves og Alexis, men havde bare på sinde, at tilkendegive min mening. Og nogle gange hænder det, at meningstilkendegivelser kan forårsage problemer, men det er bare noget jeg ikke ønsker eller var formålet med indlægget, som nævnt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster