Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Neuer eller ham, så er jeg glaaa'
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

de Gea, Ter Stegen og Courtois er mine kandidater - især de 2 første.

Jeg er kæmpe fan af ter Stegen og mener han vil være et fremragende køb

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Dani Carvajal (Leverkusen): "Hummels is a very complete player. He can adapt to Barça's style. Dortmund also likes to have the ball." [cope]
Dani Carvajal (Leverkusen): "Ter Stegen linked to Barça? Great goalkeeper. Still very young, but great skills. Can use both legs." [cope]
Jamen så lad os købe begge to.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
Dani Carvajal (Leverkusen): "Hummels is a very complete player. He can adapt to Barça's style. Dortmund also likes to have the ball." [cope]
Dani Carvajal (Leverkusen): "Ter Stegen linked to Barça? Great goalkeeper. Still very young, but great skills. Can use both legs." [cope]
Jamen så lad os købe begge to.

Jeg er blevet helt vild med Hummels(efter at have set ham under slutrunden), og ønskede at vi havde hentet ham i sommers, men jeg håber vi henter ham til denne sommer.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg ved ikke rigtig med et køb af Ter Stegen, så får vi igen en målmand som bliver/er anden valg på sit landshold.
Synes ikke det er fedt at Barcas målmand er andet valg på sit landshold, så får han heller ikke den rutine.
Tror ikke lige at han slår Neuer af de næste 6 år :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Personligt foretrækker jeg enten De Gea eller Courtois, ingen andre! Hvis målmandsposten skal skiftes ud, så skal det ikke ske halvhjertet - det er trods alt en af de sværeste positioner i Barca. Med 50M til transferbudgettet plus salg af nogle spillere burde det at være realistisk at købe enten De Gea/Courtois, en CB (Hummels, Varane hvis man skulle være fræk) og Neymar.

Edit: Ved nærmere eftertanke vil jeg faktisk ikke købe en CB. Jeg mener at Bartra har hvad der skal til for at fylde ud i forsvarskæden. Mascherano har lidt en offseason ligenu, men sidste sæson havde han en super sæson. Hans attitude er guld værd, og smitter sikkert af på nogle af de yngre spillere. Derudover tænder jeg på tanken om stjerner fra La Masia ;)

SÅ: De Gea/Courtois og måske Neymar, hvis de mener at Dølø og Dong ikke har potentialet.

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Brombi skrev:Personligt foretrækker jeg enten De Gea eller Courtois, ingen andre! Hvis målmandsposten skal skiftes ud, så skal det ikke ske halvhjertet - det er trods alt en af de sværeste positioner i Barca. Med 50M til transferbudgettet plus salg af nogle spillere burde det at være realistisk at købe enten De Gea/Courtois, en CB (Hummels, Varane hvis man skulle være fræk) og Neymar.

Edit: Ved nærmere eftertanke vil jeg faktisk ikke købe en CB. Jeg mener at Bartra har hvad der skal til for at fylde ud i forsvarskæden. Mascherano har lidt en offseason ligenu, men sidste sæson havde han en super sæson. Hans attitude er guld værd, og smitter sikkert af på nogle af de yngre spillere. Derudover tænder jeg på tanken om stjerner fra La Masia ;)

SÅ: De Gea/Courtois og måske Neymar, hvis de mener at Dølø og Dong ikke har potentialet.
Med mindre vi imod tidligere tider sælger ud for store transfers, så tror jeg ikke på det 50 mio. er et stort nok budget til at hente Neymar + en til.
Vi mangler ikke en ny CB før Puyol stopper, og who knows, måske Muniesa eller Bartra har slået igennem til den tid.
Det bliver helt sikkert et spændende transfervindue.. Måske ryger Alexis, Villa.. Who knows !!


Edit: Iøvrigt, hvad baserer du det der med, at målmandsposten er en af de sværeste poster hos Barca? Med en boldbesiddelse på 75 % mod mange hold, burde det unægteligt være nemmere at stå i Barca end hos andre. Man kan selvfølgelig argumentere for, at når der så endelig kommer chancer til modstanderne, er det en stor en af slagsen..

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Drake skrev:Jeg ved ikke rigtig med et køb af Ter Stegen, så får vi igen en målmand som bliver/er anden valg på sit landshold.
Synes ikke det er fedt at Barcas målmand er andet valg på sit landshold, så får han heller ikke den rutine.
Tror ikke lige at han slår Neuer af de næste 6 år :sørgelig:

om 3 år er Ter Stegen første målmand for det tyske landshold.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Alexis ryger ikke med den gode indstilling og vilje, han har. Ter stegen eller Neuer :>
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

klink skrev:]Edit: Iøvrigt, hvad baserer du det der med, at målmandsposten er en af de sværeste poster hos Barca? Med en boldbesiddelse på 75 % mod mange hold, burde det unægteligt være nemmere at stå i Barca end hos andre. Man kan selvfølgelig argumentere for, at når der så endelig kommer chancer til modstanderne, er det en stor en af slagsen..

Først og fremmest, fordi en målmand i Barca er mere end bare ham der skal vogte målet. Med vores spillestil in-mente, er målmands positionen nok den mest udsatte. Vores målmand skal også spille med benene, også i de mest pressede situationer. Det betyder, at man skal være utrolig stærk i pasningsspillet, ellers vil enhver fejl man laver, eller bare en nogenlunde forkert placeret aflevring, koste en kæmpe chance af sig, ja næsten en friløber. Læs evt. Gary Nevilles fremragende analyse af vores målmandsspil, noget han mener er unikt.

Dernæst skal vores målmand være utrolig taktisk stærk, oftest spiller vi mand mod mand, det betyder at vores målmand skal være utrolig god taktisk, forudsige spiller, så han kan komme ud i tide og agere en slags sweeper. Det er ikke alle målmænd der mestrer det.

Sidst men ikke mindst, hvis jeg ikke tager meget fejl, så er Valdes den målmand, der har haft flest redninger i La Liga de sidste 3-4 år, så meget for de 75% boldbesiddelse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have made a written request for Roma centre back Marquinhos (18). They would be willing to pay 25M. Roma don't plan to sell. [cds]

Hvem er han og hvad kan han? Emo jeg ved at du har tjek på italiensk bold så du må kender noget til ham ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

25mill afvist, alt over (og 25 også) er da meget for en så ung spiller, vil jeg mene når jeg sidder og håber at Muniesa snart træder til. Men hvad jeg har set til ham er han en fin spiller, var faktisk overrasket over at han kun var/er 18 år. Han er hurtig og kontant en slags "lille" Chiellini. Ville da intet have imod ham i Barcelona, hvis han ikke kostede så meget, og hvis vi ikke havde Muniesa.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

De forsøger vel at lave en "Varane".
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Sq en dum Varane til små 200mill kr. Nej tak...

Han SKAL koste mindre end Alba, vi har jo set at for 14mill euro kan du spille som en drøm, så for mindre burde du kunne spille tæt på en drøm.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Tror du har glemt, at Varane er verdens bedste spiller.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster