José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Any club Mourinho now joins in the Premier League would be because Guardiola rejected them. Not sure how his massive ego will handle that.
Skrev den på facebook, så kommenterede en ven, at Pep nok ikke havde "afvist" Man U. Det er i hvert fald heller ikke omvendt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af emo »

Nej har han nok ikke gjort, men tilbudet har nok aldrig været der, Ferguson fortsæter vel efter sommer.
Allez...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Alcantara »

Jeg kan godt forestille mig, at Fergie og Pep har snakket sammen om hinandens fremtidsplaner. Mon ikke han overtager United i 2016? :razz:

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Parla »

Alcantara skrev:Jeg kan godt forestille mig, at Fergie og Pep har snakket sammen om hinandens fremtidsplaner. Mon ikke han overtager United i 2016? :razz:
Haha, håber jeg fanme. Har en masse United fans som mener at Barca har en kedelig spillestil. Kunne være sjovt at se hvor kedelig de synes det er når det er deres hold som spiller flot fodbold.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Er Mourinho stadig verdens bedste angående mandskabspleje? lol
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Heartbreaker skrev:Er Mourinho stadig verdens bedste angående mandskabspleje? lol
Ja det er han. Han er en fantastisk træner, punktum.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blach »

Heartbreaker skrev:Er Mourinho stadig verdens bedste angående mandskabspleje? lol
Insinuere du at Mourinho ikke er verdens bedste til mandskabspleje? Fodboldignorent! Idiot! Gudsforladt åndståbe! Ingen når ham til sokkeholderne! Han er den absolut bedste, NOGENSINDE!

Er det ikke det hans fans plejer at skrive? ;-)
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: José Mourinho

Indlæg af emo »

"I will never coach in Germany." he said today in a interview for Real Madrid TV.


Ok, José...
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, jeg har sgu da også været en tur på Neptun og Saturn, før end han bliver tilbudt dén stilling!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Piquénbauer »



Jeg er så træt af at manden altid skal rose sig selv... "jeg er stolt af mig selv og holdet", "mit hold" bla bla bla!

Hvad med at du finder på din egen taktik og ikke kun laver en taktik ud fra hvordan din modstander spiller? Hvad er det lige præcis at du har opfundet? Hvor mange penge har de klubber du har været manager for brugt? Tror du selv på at du vil blive husket som en legende efter din fadæse med real?

Jeg kan ikke klare manden!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:

Jeg er så træt af at manden altid skal rose sig selv... "jeg er stolt af mig selv og holdet", "mit hold" bla bla bla!

Hvad med at du finder på din egen taktik og ikke kun laver en taktik ud fra hvordan din modstander spiller? Hvad er det lige præcis at du har opfundet? Hvor mange penge har de klubber du har været manager for brugt? Tror du selv på at du vil blive husket som en legende efter din fadæse med real?

Jeg kan ikke klare manden!
Jeg tror ikke, at han læser med herinde, og hvis han gjorde, ville han nok grine lidt af, at du har bidt på krogen.

Who gives a fuck for, hvad Mourinho foretager sig og udtaler, når han failer så meget sportsligt, og næsten hver weekenden bliver udstillet i pressen...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Piquénbauer »

Haha! Det var nok alkoholen der snakkede ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af ulrich »

[youtube]quP6WLBixSw[/youtube]

Nogle spansk-kyndige der kan oversætte?

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Badabing »

ulrich skrev:[youtube]quP6WLBixSw[/youtube]

Nogle spansk-kyndige der kan oversætte?
Kampen er afgjort og der mangler 15 minutter til slutfløjtet, Mourinho kalder på Arbeloa. Forsvareren kommer over, og Mourinho dækker sig for munden, og siger hvad? Arbeloa reagerer således. Han kigger på måltavlen for at se hvor meget tid der mangler og kalder på Luka Modric. Han viser til ham, at han skal vente. Modric tager et frispark, og Arbeloa er der allerede. Han dækker sig for munden. Han peger bagud med fingrene for at distrahere, men det begynder at gå op, hvad Mourinho bad om. Det er ikke nyt. Det skete i Champions League, da han snakkede med Alonso for at trække et gult kort. Han kaldte også på Dudek, som snakkede med Casillas som fortalte det til Ramos.

IKER: Der skulle gives instrukser til en spiller
JOURNALIST: Og var udbyttet godt?
IKER: Ja, heldigvis

Dette var et par år siden, i lørdags gentog historien sig, en instruks, en fagt med armen, og Arbeloa er den første som gør det. Det er gult, og det er det femte. Arbeloa kommer ikke til at spille mod Rayo. Tiden går og Arbeloa insisterer over for Modric. Kroaten ser kvalt ud af træthed. Med 5 minutter tilbage er der en perfekt chance, han sparker bolden væk, og det er gult. Det er det femte, og vil heller ikke være med mod Rayo på Bernabéu, dette bad Mourinho om for at gøre rent bord med spillerne i karantænefare. For det der skete i Amsterdam fik Mourinho én spilledags karantæne og en bøde på 30.000 €

MOURINHO: Mourinho er den eneste træner i fodboldens historie, som er blevet idømt karantæne for sådan en situation.

Ramos og Alonso fik en bøde på 20.000 € hver, til Casillas 10.000 € og Dudek 5.000 €. Real Madrid blev nødt til at betale 100.000 € og Mourinho sagde dette:

MOURINHO: Der er klubber som Barça, som for øvrigt griner i ansigtet på de andre klubber som os, der ikke kan gøre det.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: José Mourinho

Indlæg af ulrich »

Tak
:)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster