Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Hvis united går videre med dette spil, vil det være lige så klamt som da vi røg ud til Chelsea. Real er klart bedst.
Christiano spiller godt.

Men kan de holde dampen oppe i anden halvleg? De har brugt mange kræfter.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Tæt på klasseforskel. Men derfor kan MU stadig komme derfra med et godt resultat. Deres hjørne kan give pote.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Di Maria din klamme køter! Kan slet ikke klare ham. Dommer din klamme køter, kan slet ikke klare dig. Rafael, tag det nu lige lidt med ro for satan! Skru lige lidt ned! Evra du er ikke min kop te. RvP, gør dig mere spilbar, du kan lege med dem. Varane, i aften har du vist, at du lever stort set kun på din hurtighed, mod hurtige spillere som er oplagte, er du i problemer.

Det er mine tanker fra første halvleg. Lidt rodet kamp, synes jeg.
Senest rettet af Visca El Barca ons feb 13, 2013 10:36 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Varane er blevet bollet indtil videre! Verdens potentielt bedste min bare!
Hvad snakker du om? Han er da på ingen måde blevet bollet!

Welbeck har taget ham i numsen, flere gange endda. Hvorfor? Fordi han satser, han lever på sin hurtighed, han aner stort set ingenting om placeringsevne. Han er den omvendte Rafael, en hund der løber efter en bold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad sker der for Man Utd i de her europæisk kampe. De har altid en periode på 10-15 minutter, hvor de spiller virkelig godt. Enten resulterer det, at modstanderen spilles i bund, eller endda bedre, at det også kaster et mål af sig. Derefter begynder man nærmest at sove, lidt underligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Varane er blevet bollet indtil videre! Verdens potentielt bedste min bare!
Hvad snakker du om? Han er da på ingen måde blevet bollet!

Welbeck har taget ham i numsen, flere gange endda. Hvorfor? Fordi han satser, han lever på sin hurtighed, han aner stort set ingenting om placeringsevne. Han er den omvendte Rafael, en hund der løber efter en bold.
Hvis Rafael er bolden, er bolden så hunden?
Senest rettet af Quaresma ons feb 13, 2013 10:45 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Faldt i søvn 5 minutter før kampen. Flot man... -.-
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Quaresma skrev:Welbeck har taget ham i numsen, flere gange endda. Hvorfor? Fordi han satser, han lever på sin hurtighed, han aner stort set ingenting om placeringsevne. Han er den omvendte Rafael, en hund der løber efter en bold.
Så Rafael er en bold der løber efter en hund? :D

Men United måtte gerne ligge lidt mere spil over mod Varane og lave flere løb omkring ham.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14998
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Har ikke læst jeres indlæg og har ikke set 1.halvleg men tror at de hvide fører med mindst 2 mål og at Gustav
har scoren mindst en. Har jeg ret eller har jeg ret ??
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ud med Rafael, spiller hovedløst og har et gult. Er bange for at han fucker det up (endnu engang). Ind med en midtbanespiller i stedet og skub Jones ud på backen.

Jeg synes også, der er en offensiv spiller for meget i Man Utds opstilling, især med tanke på, hvor lidt de angriber via etablerede angreb. Ud med en af de offensive kræfter (Kagawa, har været god, men det er rent taktisk udskiftning), og ind med en midtbanemand der kan løbe meget og arbejde begge veje. Eller ind med Smalling, hvis han er med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:ar ikke læst jeres indlæg og har ikke set 1.halvleg men tror at de hvide fører med mindst 2 mål og at Gustav
har scoren mindst en. Har jeg ret eller har jeg ret ??
Gustav har scoret, mål altså. Men 1-1. Og så en kigge-væk aflevering der mislykkedes for ham :mrgreen:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

PuyolErGud skrev:
Quaresma skrev:Welbeck har taget ham i numsen, flere gange endda. Hvorfor? Fordi han satser, han lever på sin hurtighed, han aner stort set ingenting om placeringsevne. Han er den omvendte Rafael, en hund der løber efter en bold.
Så Rafael er en bold der løber efter en hund? :D

Men United måtte gerne ligge lidt mere spil over mod Varane og lave flere løb omkring ham.
De udnytter ikke Real Madrids svageste spiller nok. Spil Welbeck mere, og RvP, når han søger ud mod Varane.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Phil Thompson :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Ikke til at holde ud!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Meget høje og bløde hjørne de tager, MU?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Alt for passivt forsvarsspil. Kom i gang Rio og Evans.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster