Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg glæder mig :>
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

rummenigge skrev:United - Madrid den største kamp SAF? Tsk tsk.... Moderne fodbolds største kamp er Milan og Barca...bare knapt så spændende i år selvom Rossonerri for alt i verden ikke må undervurderes af Blaugrana ;-)
AHVA?!?!?

Hvis noget er det vel United - Barca, eller Madrid - Barca. Jeg kan virkelig ikke se hvor Milan passer ind i den optik.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Jamial skrev:
rummenigge skrev:United - Madrid den største kamp SAF? Tsk tsk.... Moderne fodbolds største kamp er Milan og Barca...bare knapt så spændende i år selvom Rossonerri for alt i verden ikke må undervurderes af Blaugrana ;-)
AHVA?!?!?

Hvis noget er det vel United - Barca, eller Madrid - Barca. Jeg kan virkelig ikke se hvor Milan passer ind i den optik.
Ja, lige p.t. går det ikke alt for godt for A.C. Berlusconi, men klubben er den mest vindende sammen med Barca i moderne fodbold. Så ifht de sidste 20-25 år er det de to største CHL giganter ;-)

...men rolig nu, forstår godt hvorfor United - Madrid får alt opmærksomheden, det er da den mest spændende kamp i denne runde. Begge er blandt favoritterne til at vinde i år. Milan er ikke blandt favoritterne i disse år. SAFs udmelding er dog mindst lige så fjollet når han siger at de to største klubber mødes. Tsk tsk. To AF de største, ikke DE to største.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

rummenigge skrev:
Jamial skrev:
rummenigge skrev:United - Madrid den største kamp SAF? Tsk tsk.... Moderne fodbolds største kamp er Milan og Barca...bare knapt så spændende i år selvom Rossonerri for alt i verden ikke må undervurderes af Blaugrana ;-)
AHVA?!?!?

Hvis noget er det vel United - Barca, eller Madrid - Barca. Jeg kan virkelig ikke se hvor Milan passer ind i den optik.
Ja, lige p.t. går det ikke alt for godt for A.C. Berlusconi, men klubben er den mest vindende sammen med Barca i moderne fodbold. Så ifht de sidste 20-25 år er det de to største CHL giganter ;-)

...men rolig nu, forstår godt hvorfor United - Madrid får alt opmærksomheden, det er da den mest spændende kamp i denne runde. Begge er blandt favoritterne til at vinde i år. Milan er ikke blandt favoritterne i disse år. SAFs udmelding er dog mindst lige så fjollet når han siger at de to største klubber mødes. Tsk tsk. To AF de største, ikke DE to største.
Jeg er helt enig med dig i din sidste pointe. Misforstod dig ift. "moderne fodbold" - Jeg læste det som lige nu. Altså, reelt er det største og mest vindende hold de sidste år Barca. United og Barca har mødt hinanden i store finaler, og Real Madrid er intet ift. de to. Måske man skulle inkludere Chelsea - Barca.

Og Ferguson er bare ved at blive en gammel mand, han siger ikke meget af værdi længere. :(

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Troede aldrig jeg skulle holde med Man U igen... Well fuck it.. GO RVP!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Det hænger vel også sammen med at de ikke har mødt hinanden i tæt på 10 år? Så vidt jeg ved?

I en kamp af betydning

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Jamial skrev:
rummenigge skrev:
Jamial skrev:
rummenigge skrev:United - Madrid den største kamp SAF? Tsk tsk.... Moderne fodbolds største kamp er Milan og Barca...bare knapt så spændende i år selvom Rossonerri for alt i verden ikke må undervurderes af Blaugrana ;-)
AHVA?!?!?

Hvis noget er det vel United - Barca, eller Madrid - Barca. Jeg kan virkelig ikke se hvor Milan passer ind i den optik.
Ja, lige p.t. går det ikke alt for godt for A.C. Berlusconi, men klubben er den mest vindende sammen med Barca i moderne fodbold. Så ifht de sidste 20-25 år er det de to største CHL giganter ;-)

...men rolig nu, forstår godt hvorfor United - Madrid får alt opmærksomheden, det er da den mest spændende kamp i denne runde. Begge er blandt favoritterne til at vinde i år. Milan er ikke blandt favoritterne i disse år. SAFs udmelding er dog mindst lige så fjollet når han siger at de to største klubber mødes. Tsk tsk. To AF de største, ikke DE to største.
Jeg er helt enig med dig i din sidste pointe. Misforstod dig ift. "moderne fodbold" - Jeg læste det som lige nu. Altså, reelt er det største og mest vindende hold de sidste år Barca. United og Barca har mødt hinanden i store finaler, og Real Madrid er intet ift. de to. Måske man skulle inkludere Chelsea - Barca.

Og Ferguson er bare ved at blive en gammel mand, han siger ikke meget af værdi længere. :(
Mon ikke Ferguson mener rent historisk. United og Real har en enorm historie og det går langt tilbage. På det punkt er Barca da sådan mere nye i det, da de først vandt deres europæiske mesterskab i 1992, og de siden der har etableret sig som nogle af de allerstørste. Real kan ingen indvende noget i mod. De er muligvis den største klub i verden, mens United følger godt med siden de i 1910'erne har haft stor historie kulmineret med München-tragedien og lignende.

Barca har så haft deres ting at kæmpe med i tiderne f.eks. Franco, der prøvede at underminere Barca.

Hvis Liverpool havde været et tophold havde vundet 2-3 mesterskaber de seneste 20 år og havde en verdensklasse trup med nogle af verdens bedste fodboldspiller og lå som regel i top 2 i England, så ville jeg sige, at et opgør mellem dem og Real Madrid ret beset er den største i europæisk fodbold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Husker I :
Sir Alex Ferguson last night taunted Real Madrid about their Franco past as he savaged them for trying to poach Cristiano Ronaldo.

Ferguson is furious with the Spaniards and club president Ramon Calderon over the way they have attempted to unsettle the winger.

And he hit back by dredging up Real's links with Spain's former fascist dictator, who made sure his favourite team benefited at the expense of their rivals.

"You get used to this, Madrid's behaviour on these things," said the angry Manchester United boss. "I read about Calderon making the great statement that slavery was abolished many, many years ago.

"Well, did they tell Franco that? Jesus Christ! Eh, give me a break!

"It doesn't matter which player it is, the ones you want to keep, you have to work hard to keep. In this modern day, that's a fact."

Ferguson reminding Real of a past they would rather forget is likely to stir up a hornets' nest in Spain, but he clearly feels it is time the gloves came off in the fight for Ronaldo.

He is sick of Real's antics and contrasted their arrogant and dishonourable behaviour with that of their bitter rivals Barcelona and Europe's other top clubs.

"Great clubs, clubs with great morals like Barcelona, have far better morals than Real Madrid will ever have," he added.

"We know Real Madrid aren't the only club who'd be interested in Ronaldo, but the others don't come out and say it.

"Do you not think we've had much interest from the big clubs in Europe about our best players? Of course we have, but they don't get into the nonsense Real get into. They've no moral issues at all. They think that they can ride roughshod over everyone, but they won't with us."

Real signed David Beckham, Ruud van Nistelrooy and Gabriel Heinze from United in recent years, but those were players Sir Alex was willing to sell.

"Calderon is talking and their coach Bernd Schuster is talking," he said. "These comments are equal to unsettling players. The boy has another four years left on his contract.

We sold them van Nistelrooy and Beckham because we wanted to. We don't want to sell Cristiano."
:mrgreen:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
Jamial skrev:
rummenigge skrev:
Jamial skrev:
rummenigge skrev:United - Madrid den største kamp SAF? Tsk tsk.... Moderne fodbolds største kamp er Milan og Barca...bare knapt så spændende i år selvom Rossonerri for alt i verden ikke må undervurderes af Blaugrana ;-)
AHVA?!?!?

Hvis noget er det vel United - Barca, eller Madrid - Barca. Jeg kan virkelig ikke se hvor Milan passer ind i den optik.
Ja, lige p.t. går det ikke alt for godt for A.C. Berlusconi, men klubben er den mest vindende sammen med Barca i moderne fodbold. Så ifht de sidste 20-25 år er det de to største CHL giganter ;-)

...men rolig nu, forstår godt hvorfor United - Madrid får alt opmærksomheden, det er da den mest spændende kamp i denne runde. Begge er blandt favoritterne til at vinde i år. Milan er ikke blandt favoritterne i disse år. SAFs udmelding er dog mindst lige så fjollet når han siger at de to største klubber mødes. Tsk tsk. To AF de største, ikke DE to største.
Jeg er helt enig med dig i din sidste pointe. Misforstod dig ift. "moderne fodbold" - Jeg læste det som lige nu. Altså, reelt er det største og mest vindende hold de sidste år Barca. United og Barca har mødt hinanden i store finaler, og Real Madrid er intet ift. de to. Måske man skulle inkludere Chelsea - Barca.

Og Ferguson er bare ved at blive en gammel mand, han siger ikke meget af værdi længere. :(
Mon ikke Ferguson mener rent historisk. United og Real har en enorm historie og det går langt tilbage. På det punkt er Barca da sådan mere nye i det, da de først vandt deres europæiske mesterskab i 1992, og de siden der har etableret sig som nogle af de allerstørste. Real kan ingen indvende noget i mod. De er muligvis den største klub i verden, mens United følger godt med siden de i 1910'erne har haft stor historie kulmineret med München-tragedien og lignende.

Barca har så haft deres ting at kæmpe med i tiderne f.eks. Franco, der prøvede at underminere Barca.

Hvis Liverpool havde været et tophold havde vundet 2-3 mesterskaber de seneste 20 år og havde en verdensklasse trup med nogle af verdens bedste fodboldspiller og lå som regel i top 2 i England, så ville jeg sige, at et opgør mellem dem og Real Madrid ret beset er den største i europæisk fodbold.
Forstår ikke helt dit rationale.

Så Madrid har en større historie iflg dig, pga deres 5 x CHL streak i 50'erne og lidt flere mesterskaber som de jo først for alvor fik hul på fra Franco æraen, sjovt nok. Hvorfor var det United var større end Barca??

Som du selv er inde på har RM draget stor fordel af Franco æraen, så at sige det er en større klub med større historie, passer ikke i min bog. Barcas historie er helt unik, og de havde endda flere mesterskaber (samme gælder Ath. Bilbao) inden diktatoren blandede sig. Herfra fik RM et unaturligt vildt stint af mesterskaber som de lever godt på den dag idag. I den moderne æra startende fra 90'erne er der vel ingen klub over Barca og historisk set er Barcas historie mindst lige så unik som andre giganter i Europa (i min bog er det klubben med den største historie, men jeg har også farvede briller).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Bare for at mindes vores allesammens Rivaldo10: Barca har flest internationale titler, Barca er den mest vindende klub (målt på trofæer) og Barca er den klub, der har haft flest Balon d'Or og Fifa footballer og the year priser. Barca er størst. Nårh Rivaldo10, du lever i vores hjerte!

Men en anden ting, ALT Sir Alex Ferguson siger, er guldkorn, og har en dybere mening. Ved i hvorfor? Fordi han er for lækker, lækker, lækker lækker....

Glory Glory Man Utd!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Nårh Rivaldo10, du lever i vores hjerte!
Jeg vidste, du ikke ville glemme mig <3
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:
Jamial skrev:
rummenigge skrev:
Jamial skrev:
rummenigge skrev:United - Madrid den største kamp SAF? Tsk tsk.... Moderne fodbolds største kamp er Milan og Barca...bare knapt så spændende i år selvom Rossonerri for alt i verden ikke må undervurderes af Blaugrana ;-)
AHVA?!?!?

Hvis noget er det vel United - Barca, eller Madrid - Barca. Jeg kan virkelig ikke se hvor Milan passer ind i den optik.
Ja, lige p.t. går det ikke alt for godt for A.C. Berlusconi, men klubben er den mest vindende sammen med Barca i moderne fodbold. Så ifht de sidste 20-25 år er det de to største CHL giganter ;-)

...men rolig nu, forstår godt hvorfor United - Madrid får alt opmærksomheden, det er da den mest spændende kamp i denne runde. Begge er blandt favoritterne til at vinde i år. Milan er ikke blandt favoritterne i disse år. SAFs udmelding er dog mindst lige så fjollet når han siger at de to største klubber mødes. Tsk tsk. To AF de største, ikke DE to største.
Jeg er helt enig med dig i din sidste pointe. Misforstod dig ift. "moderne fodbold" - Jeg læste det som lige nu. Altså, reelt er det største og mest vindende hold de sidste år Barca. United og Barca har mødt hinanden i store finaler, og Real Madrid er intet ift. de to. Måske man skulle inkludere Chelsea - Barca.

Og Ferguson er bare ved at blive en gammel mand, han siger ikke meget af værdi længere. :(
Mon ikke Ferguson mener rent historisk. United og Real har en enorm historie og det går langt tilbage. På det punkt er Barca da sådan mere nye i det, da de først vandt deres europæiske mesterskab i 1992, og de siden der har etableret sig som nogle af de allerstørste. Real kan ingen indvende noget i mod. De er muligvis den største klub i verden, mens United følger godt med siden de i 1910'erne har haft stor historie kulmineret med München-tragedien og lignende.

Barca har så haft deres ting at kæmpe med i tiderne f.eks. Franco, der prøvede at underminere Barca.

Hvis Liverpool havde været et tophold havde vundet 2-3 mesterskaber de seneste 20 år og havde en verdensklasse trup med nogle af verdens bedste fodboldspiller og lå som regel i top 2 i England, så ville jeg sige, at et opgør mellem dem og Real Madrid ret beset er den største i europæisk fodbold.
Forstår ikke helt dit rationale.

Så Madrid har en større historie iflg dig, pga deres 5 x CHL streak i 50'erne og lidt flere mesterskaber som de jo først for alvor fik hul på fra Franco æraen, sjovt nok. Hvorfor var det United var større end Barca??

Som du selv er inde på har RM draget stor fordel af Franco æraen, så at sige det er en større klub med større historie, passer ikke i min bog. Barcas historie er helt unik, og de havde endda flere mesterskaber (samme gælder Ath. Bilbao) inden diktatoren blandede sig. Herfra fik RM et unaturligt vildt stint af mesterskaber som de lever godt på den dag idag. I den moderne æra startende fra 90'erne er der vel ingen klub over Barca og historisk set er Barcas historie mindst lige så unik som andre giganter i Europa (i min bog er det klubben med den største historie, men jeg har også farvede briller).
Ikke i følge mig, men mon ikke det er det Ferguson hentyder til? Jeg siger jo netop også (eller prøver på det), at Barca først har slået sig fast de seneste 20-30 år, hvorimod United og Real har en del flere år i bagagen. Jeg tror, når Ferguson henviser til den største kamp i verden, så henviser han til historikken bag, fordi de hver især har været udslagsgivende i mange, mange år og har utallige titler i baghånden.

Og nej, jeg er nødvendigvis ikke enig, men prøver at tegne et billede af, hvad Fergie måske kan have som belæg for sin udtalelse.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Barca har alle dage været en storklub, en af de absolut største i verden. Den har en stor historie, der går langt ud over fodboldens verden. Alene klubbens betydning for et helt land, er unik.

Men nok om det, hvis Sir Alex mener Man Utd er verdens største klub, fred være med det. Jeg mener så ikke, det er tilfældet, men sådan er der så meget.

Hvem tror i vinder i aften, eller rettere sagt, hvordan tror i kampen ender? Ikke hvad i håber, men hvad i tror, være realistiske.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Tømte knægtens sparegris og spillede på 1-1. Er helt sikker!;)

Tror desværre RM vinder samlet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

van Persie kommer til at overstråle Ronaldo i aften.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster