Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Kunne han nu bare score, så kunne han jo (næsten) lave 3 mål pr kamp. Han kommer frem til åndssvagt mange store chancer, primært pga hans ret intelligente løbmønstre bag forsvaret.
#jesuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af OliverDK »

Når/hvis den mand en dag bliver effektiv, bliver han en maskine.... Han kommer jo frem til et hav af chancer, og hans løb bag forsvaret er eminente. Jeg håber virkelig, at han bliver bedre til at udnytte sine chancer!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Jeg kan godt forstå at folk er vrede/frustrerede over hans ineffektivitet, men at påstå at han er 'bare er elendig' eller at han ikke laver 'en skid', grænser til det små-retarderede. Vi skal ikke bekymre os for manglende mål lige for tiden, så derfor mener jeg, at det er klart godt for os at lade ham spille. Så snart Alexis bliver effektiv, så bliver han.. ja:
OliverDK skrev:en maskine

BarçaDK

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af BarçaDK »

Sánchez er virkelig god uden bold, han er god til at holde på bolden og han ser nogle ok afleveringer. Jeg vil ikke afsløre, hvad jeg mener om hans afslutninger.

Hæhæ, vi kender vil alle sådan en halvtom ketchup. Lige pludselig...
Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:Jeg kan godt forstå at folk er vrede/frustrerede over hans ineffektivitet, men at påstå at han er 'bare er elendig' eller at han ikke laver 'en skid', grænser til det små-retarderede. Vi skal ikke bekymre os for manglende mål lige for tiden, så derfor mener jeg, at det er klart godt for os at lade ham spille. Så snart Alexis bliver effektiv, så bliver han.. ja:
OliverDK skrev:en maskine
Alexis er ikke elendig, og dem som siger det, siger det nok mere af frustration end at de vitterlig mener det.

Han har vist geniale ting hos os, men ikke helt fået gennembruddet. Denne sæson har ikke været godkendt indtil videre, men heldigvis kan han nå at råde bod på det.

Jeg har en tese om at presset fra omgivelserne er ved at tynge ham nu han er på vej ind i modningsfasen og han tænker mere over tingene. Han er den største stjerne i hjemlandet hvor han ikke får fred, og i Barca er presset enormt, så når man kun lige er fyldt 24 og stadig er ny i verdens vildeste klub, så kan man få et dyk som det han har.

Det er tilgengæld nu at han skal vise karakter og komme op igen, gør han det, er der grund til at tro at han ikke ser sig tilbage. Tilgengæld får han heller ikke lang tid... Det bliver madly exciting at følge for det er kun verdens bedste angribere som kan blive en succes hos Barca.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Nu må vi håbe at han i hvert fald kan score i de 3 næste kampe, så han kan få noget selvtillid!!!!!!
Det samme med Villa!!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Som jeg skrev tidligere på ugen..
SpillerSomMESSI skrev:Jeg elsker Alexis.. men vi har jo alle jinxet ham ved at kalde ham Alexis, han gider ikke det der Dollars halløj.. Hun var jo ikke engang smuk.

Lad os fra nu af kalde ham Sánchez! Det lyder også lidt mere Tarantino-agtigt!

eller den frække.. Tænk på Lady Gaga og kald ham Alejandro...

Sådan, nu scorer han på alt... bare vent.
Og derefter før kampen...
SpillerSomMESSI skrev:---------------------------- Viggo Valle ------------------
AdRihanne---------PigVar-----SMash-----Albanien
------------------------------Swong-----------------------
----Thigaren----------------------------FabulousGassa
-------Peter-------------Mette--------Alejandro Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez Sánchez !!!!

In your face Flanders!
So....

Listen to me boys, .. the problem is solved.

Vi skal bare kalde manden for Sánchez, så er han på en rulle (on a roll).

Jeg rister min kasse (I rest my case)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... lexis.html

Det er bare med at sælge ham!

Kæmpe skuffelse!! Synes jeg i hvert fald :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Jeg er ikke enig. Juve hold jer væk indtil videre.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Hun skal bare holde sine gamle, beskidte naller for sig selv...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kubala »

Billede

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Alexis giver nogle seriøse panderynker. Det er tydeligt at det er en mental ting. Hvordan skal man forholde sig til at en af vores angribere har en tilsyneladende kronisk afmagt for at score mål? Jeg er ved at miste troen på, at han kan genfinde hvad der ligner en anstændig målform. Man tænker lidt om kan man leve med det? Han gør mange andre ting rigtig godt. Well, min pointe her er at jeg tror måske man skal vænne sig til tanken om at han ikke kommer til at blive en god afslutter i Barca.
Visca el Barca

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Bager skrev:Alexis giver nogle seriøse panderynker. Det er tydeligt at det er en mental ting. Hvordan skal man forholde sig til at en af vores angribere har en tilsyneladende kronisk afmagt for at score mål? Jeg er ved at miste troen på, at han kan genfinde hvad der ligner en anstændig målform. Man tænker lidt om kan man leve med det? Han gør mange andre ting rigtig godt. Well, min pointe her er at jeg tror måske man skal vænne sig til tanken om at han ikke kommer til at blive en god afslutter i Barca.
Hvis han ikke bliver en god afslutter, så skal han i hvert fald være en vild dribler/ som han var det i Udinese (og lave mange assist) Men det er han heller ikke. Desværre! :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil egentlig bare citere hvad jeg skrev i kamptråden:
Blaugrana92 skrev:Altså, jeg afskriver ikke Alexis. Som jeg husker det var der også en del der havde givet Pedro op i sidste sæson. Men tingene kan vende så hurtigt i fodbold, så jeg nægter at afskrive en ung og talentfuld fyr som Alexis, især når han så har det mindset som Alexis har. Han giver ikke op og så længe han ikke selv har givet op, har jeg heller ikke givet op.
Den sidste sætning beskriver det nok bedst. Mere har jeg ikke at tilføje.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af brilleaben »

[youtube]qWUYDRDuLHI[/youtube]

Men løbe det kan knejten. Allas har talt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster