Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Han bliver spurgt om at skrive kontrakt med en Real Madrid-spiller, hvortil han svarer at der er én han kan lide, man at han ingen navne vil nævne. Når han siger at der er 'en han kan lide' fører 'en' naturligvis tilbage til Real Madrid-spiller, og for at være Real Madrid-spiller skal du selvsagt spille i klubben. Det gør Raúl ikke. Vi går jo heller ikke rundt og siger at Ronaldinho eller Petit er Barcelona-spillere. Det var de engang. Derfor går vi, med rette, udfra at det er en nuværende Real Madrid-spiller.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Varane?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:Varane?
Forhåbentligt Casillas, Ramos eller Varane. Vi kunne godt bruge én af de tre...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Eller alle tre :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

nej tak til Casillas og Ramos, den ene kan jeg lide og har meget respekt for, og den anden er direkte usympatisk. Varane kender jeg ikke så godt, men han har spillet rimelig godt i den her sæson, og i særdeleshed mod os. Ja tak med ham!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Jeg tror ikke Rosell er hoppet med på Varane hype vognen endnu. Der skal mere end én pragtkamp til at det nuværende Barca bliver så interesseret at de er fristet til at hente en 19-årig hos RM. Jeg ville da hellere satse på Bartra som kender Barcas system f.eks. Hvis man snakker center back som kan gå direkte ind og forstærke så er Thiago Silva en af de få rigtig interessante emner, syndt at vi ikke fik ham i sommers.

Jeg håber det i hvert fald ikke, at han tænker Varane.

Casillas (Valdes afløser) eller Higuain (Messi-ven) tror jeg på, efter Pepe naturligvis.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Vi var jo efter Pepe før Real Madrid overgik vores bud på ham :) Men ja er enig mht Varane, vi har stadig Bartra, og jeg fatter ikke hvorfor han ikke bliver brugt. Det er en hjerneblødning ikke at bruge ham oftere. Pinto får spilletid i målet, mens Bartra slet ikke bliver udtaget - pinligt!!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ifølge Goal.com siger han altså flg:
"There is one Real Madrid player I have liked for many years," he told Punto Radio. "But I'm not going to say who it is because I would be creating a circus.

"Madrid have some great players and of course there is one I would like to sign. Is it [Iker] Casillas? I'm not giving away any clues."

Liga fanatics wondering if it might be Cristiano Ronaldo that the Barca boss was referring to may want to reconsider the possibilities.

When asked if he would take Ronaldo from the Bernabeu for free, Rosell cryptically replied: "Sometimes things that are free end up costing you dearly."
Vi kan altså konkludere at det ikke er Varane.. og det højst sandsynligt er Iker han hentyder til...

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... yer-i-like
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Jeg ved ikke om det har været oppe at vende, men så kommer den igen:

Catalansk TV3 har lavet en video, hvor de sammenligner Real Madrid-spillere med hyæner.
Link:

Real Madrid har brokket sig, og overvejer angiveligt sagsanlæg. Nu har TV3 været ude at undskylde.
Link: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_3

Min holdning er at det var rigtig lavt gjort af TV3. Tænk at sammenligne hyæner med Real Madrid-spillere. Hyæner er trods alt bare hyæner, og har ikke gjort noget som helst for at gøre sig fortjent til at blive sammenlignet med de møgsvin fra madrid. Hyæner bruger jo bare den krop de fra Guds/naturens side er udstyret med, og gør brug af de naturlige instinkter de har. De er i kraft heraf for så vidt uskyldige. Real Madrids-spillere har truffet et valg om at være på den måde - et valg som kan argumenteres for at trodse etik, medmenneskelighed, almindelig civiliseret opførsel osv. Jeg kan godt forstå at en undskyldning er på sin plads.
Visca el Barca

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hyænernes talsmand, Scar, har været ude i medierne og forlange en undskyldning!

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Uh, nu har jeg lyst til at se Løvernes Konge. Og spise kage til.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Det er nogle halv fede hyæner som er med i videoen. Troede at de var ret tynde og lange sådan som de er i Løvernes Konge.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

There are again chants of Real Madrid fans calling Messi "mentally retarded" during their league game against Sevilla tonight #fcblive

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Fører 4-0 og så skal de alligevel hive et meget dumt rødt kort. Utroligt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvem fik rødt og for hvad? Droppede kampen da Cristiano gjorde det til 3-0.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster