FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Desværre har jeg samme problem som dig( kan erindre det, derfor at jeg nævner det), så må bede Emo eller nogle af de andre om hjælp til at finde linket.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Ja, jeg kan sagtens skrive, at Arbeloa er en svinsk spiller uden det retfærdiggør at Messi går ned og sviner ham til i en parkeringskælder.
Ja Michael, så skal du nok ikke forvente, at brænde igennem med dit budskab
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Ja, jeg kan sagtens skrive, at Arbeloa er en svinsk spiller uden det retfærdiggør at Messi går ned og sviner ham til i en parkeringskælder.
Ja Michael, så skal du nok ikke forvente, at brænde igennem med dit budskab
Hvorfor ikke? Han har da ret i, at eventuelle konflikter skal blive på banen. Hvor går grænsen ellers? Ville det være okay, hvis Messi stødte på Arbeloa i en restaurant den efterfølgende dag, og begyndte at overfalde ham verbalt? Selvfølgelig er vi alle mennesker, men det gør ikke handlingen mere acceptabel - mere forståelig, ja, men ikke mere acceptabel.

Men lad os nu se om hændelsen rent faktisk fandt sted.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

michaelk94 skrev:SpillersomMESSI:


"Du kan da virkelig ikke mene at fordi Mou's historie er ubekræftet og Messi's historie er ubekræftet at så er de lige slemme?" Har jeg skrevet de var lige slemme? Com'on, du nævner selv lige bagefter, at jeg netop nævner, at Mourinhos er langt værre.

Det kan være jeg ikke formår at forklare mig ordentlig, men jeg har aldrig påstået at Messi er ligeså slem som Mourinho, ligemeget hvordan du læser bag linjerne.

Ja, jeg kan sagtens skrive, at Arbeloa er en svinsk spiller uden det retfærdiggør at Messi går ned og sviner ham til i en parkeringskælder.

Ja, det er jo en såkaldt lortesituation for Messi, fordi hvad Arbeloa gør er svinsk, men derfor skal Messi stadig holde sig tilbage. I sidste ende vil være bedre hvis Messi sviner ham til i kampen, men det tror jeg nu allerede han havde gjort. Efter kampen, så går man hvert til sit, og det er forkert at opsøge spilleren i en parkeringskælder.
Aha, så vi kan koge alt dit Messi skriveri ned til:
Messi's (påståede) parkeringskælder situation er unik for Messi, og selvom du mener det samme som Messi om Arbeloa, skal man ikke sige sådan noget udenfor banen.

Enig, og jeg tror at alle her på forum er enig i dette (og faktisk også allerede har givet udtryk for det), og vi har alle sagt at hvis Messi har gjort det (på en overfaldende måde) så skulle han slet og ret ikke have gjort det. Ingen undskyldning for det.

ALT det andet du har brugt om Mou og "det samme som" og div. sammenligninger som skulle få os til at mene at når vi mener sådan om Mou's historie så skulle vi også .. og så videre - var bare røg i en hætte?

Hvis det er din *eneste* pointe at sige at HVIS Messi har båret sig utilbørlig ad, så skal vi også sige det her på forummet,- ja, så er vi alle på din side i denne sag.

Er det HELE din pointe?

Eller har du en lille sammenligning med noget der er sket i REAL lejren som gør at vi pga. Messi historien nu skal se at REAL ikke er så slemme, og at Barca er lidt principielt ligeså slemme, selvom det er noget andet.. og så videre.

Er det blot din pointe, Michael, at HVIS Messi har sagt noget grimt til Arbeloa, (som du er enig med Messi i) så skulle Messi ikke gøre det efter kampen?

hvis det *er* din *hele* pointe... så har jeg i hvertfald spildt flere timer på at læse ALT det andet med sammenligningerne og Mou's historie og principper og lalalalla.. i dine posts.

Og sidst... Er du ikke en smule flov over din REAL spiller Arbeloas ageren på banen (ikke i parkeringskælderen!!) men på banen, i fodboldens navn? Det er nemlig det rette fokus på alt denne polemik..

Michael?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:
Daluigi skrev:
Ja, jeg kan sagtens skrive, at Arbeloa er en svinsk spiller uden det retfærdiggør at Messi går ned og sviner ham til i en parkeringskælder.
Ja Michael, så skal du nok ikke forvente, at brænde igennem med dit budskab
Hvorfor ikke? Han har da ret i, at eventuelle konflikter skal blive på banen. Hvor går grænsen ellers? Ville det være okay, hvis Messi stødte på Arbeloa i en restaurant den efterfølgende dag, og begyndte at overfalde ham verbalt? Selvfølgelig er vi alle mennesker, men det gør ikke handlingen mere acceptabel - mere forståelig, ja, men ikke mere acceptabel.

Men lad os nu se om hændelsen rent faktisk fandt sted.
Hvorfor ikke? Ja fordi de samme regler gælder for Messi som mange andre mennesker. Hvis nogen sviner dig til g tramper på dig, ja så har du ret til at svare igen.

Havde han angrebet ham fysisk i den kælder, så havde det været en anden sag.

Det er et spørgsmål om holdninger, og når Michael mener at han kan svine Arbeloa til, men Messi ikke må, ja så bliver vi aldrig enige. Simple as that
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Quaresma skrev:
Daluigi skrev:
Ja, jeg kan sagtens skrive, at Arbeloa er en svinsk spiller uden det retfærdiggør at Messi går ned og sviner ham til i en parkeringskælder.
Ja Michael, så skal du nok ikke forvente, at brænde igennem med dit budskab
Hvorfor ikke? Han har da ret i, at eventuelle konflikter skal blive på banen. Hvor går grænsen ellers? Ville det være okay, hvis Messi stødte på Arbeloa i en restaurant den efterfølgende dag, og begyndte at overfalde ham verbalt? Selvfølgelig er vi alle mennesker, men det gør ikke handlingen mere acceptabel - mere forståelig, ja, men ikke mere acceptabel.

Men lad os nu se om hændelsen rent faktisk fandt sted.
Hvorfor ikke? Ja fordi de samme regler gælder for Messi som mange andre mennesker. Hvis nogen sviner dig til g tramper på dig, ja så har du ret til at svare igen.

Havde han angrebet ham fysisk i den kælder, så havde det været en anden sag.

Det er et spørgsmål om holdninger, og når Michael mener at han kan svine Arbeloa til, men Messi ikke må, ja så bliver vi aldrig enige. Simple as that
Hahaha, jeg har også altid tænkt dig som en 'øje for øje, tand for tand-kinda guy'.

Fodbold er en sport, en leg. Hvad der sker på banen, skal ikke tages med, når man forlader den. Ellers kunne hele Fodboldeuropa gå og kalde hinanden grimme ting til evig tid. Få nu lidt perspektiv på tingene, Daluigi.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:Fodbold er en sport, en leg.
Ikke at det er vanvittigt relevant for netop denne debat, men fodbold er også et arbejde. Det er deres levebrød. Deres karriere. Det må man ikke glemme. Selvom det som sagt ikke har en skid med denne debat at gøre.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
Quaresma skrev:Fodbold er en sport, en leg.
Ikke at det er vanvittigt relevant for netop denne debat, men fodbold er også et arbejde. Det er deres levebrød. Deres karriere. Det må man ikke glemme. Selvom det som sagt ikke har en skid med denne debat at gøre.
Men først og fremmest en leg hvilket er grunden til, at de fleste fodboldspillere nyder deres job mere end noget andet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Tillykke Queresma. Så gik du efter manden igen...

Jeg har perspektiv nok til at se, at Michael og jeg ikke bliver enige. Det er så åbenbart mere end hvad du kan prale af.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Tillykke Queresma. Så gik du efter manden igen...

Jeg har perspektiv nok til at se, at Michael og jeg ikke bliver enige. Det er så åbenbart mere end hvad du kan prale af.
Hvilken mand?
Det er dig, der lægger noget negativt i 'øje for øje, tand for tand' - ikke mig. Det var blot en konstatering, som desuden ikke lader til at være helt malplaceret.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:
Daluigi skrev:Tillykke Queresma. Så gik du efter manden igen...

Jeg har perspektiv nok til at se, at Michael og jeg ikke bliver enige. Det er så åbenbart mere end hvad du kan prale af.
Hvilken mand?
Det er dig, der lægger noget negativt i 'øje for øje, tand for tand' - ikke mig. Det var blot en konstatering, som desuden ikke lader til at være helt malplaceret.
Når du nu påstår jeg ikke ser det store perspektiv i denne sag, så er det jo dig som sætter den negative tone. Så lad nu vær med at spille dum. Jeg gider dog ikke mere fnidder fnadder med dig. Jeg har meldt mit stand punkt, ligesom mange andre herinde. Vi må så alle leve som krigere og efter devisen - øje for øje tand for tand ..
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Quaresma skrev:
Daluigi skrev:Tillykke Queresma. Så gik du efter manden igen...

Jeg har perspektiv nok til at se, at Michael og jeg ikke bliver enige. Det er så åbenbart mere end hvad du kan prale af.
Hvilken mand?
Det er dig, der lægger noget negativt i 'øje for øje, tand for tand' - ikke mig. Det var blot en konstatering, som desuden ikke lader til at være helt malplaceret.
Når du nu påstår jeg ikke ser det store perspektiv i denne sag, så er det jo dig som sætter den negative tone. Så lad nu vær med at spille dum. Jeg gider dog ikke mere fnidder fnadder med dig. Jeg har meldt mit stand punkt, ligesom mange andre herinde. Vi må så alle leve som krigere og efter devisen - øje for øje tand for tand ..
Vi ved begge, at du ikke er så tyndhudet, som du pludselig lader til at være, Daluigi. Men kynisk; tydeligvis.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15006
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

http://www.fcbarcelona.com/club/barca-2 ... -instagram
Håber vi fortsætter med at Instagrame i de kommende kampe men jeg ved ikke rigtig hvordan det fungerer.
Måske kan nogen af jer forklare det ??


Og det her er også spændende og jeg vil registrerer mig med det samme.
http://www.fcbarcelona.com/club/barca-2 ... xperiences
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15006
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Awesome!! www.fcbfeel.com Awesome!!
Man er helt vildt tæt på spillerne.
Anbefaler det til alle jer man find selv ud af hvordan i registrerer jer osv.
Synes det her er ligeså godt som Barcastuff. :razz:
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:
Kubala skrev:
Heartbreaker skrev:
It's believed the stories leaked to the press as part of Madrid's smear campaign against Messi come from people close to Mourinho [radmarca]
Mht. Mounrinhos scene i parkeringkælderen, har han så ikke selv været ude og bekræfte det?
Jo, men Michael kan ikke rigtig være enige med den bekræftelse, som kommer fra folk tæt på personen, og som på vegne af personen, verificere det. Michael vil have yderligere beviser, åbenbart.
Det er fuldkommen vanvittigt så identisk dig og Visca El Barca optræder. Jeres tegnsætning, stavning og generelle flow i sproget er helt ens. Man skulle tro, I var tvillinger.

Nej, jeg antyder ikke, at I er den samme person, blot at ligheden er slående :razz:
Billede

Really again

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster