FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Punto Pelota er ligesom Absurdistan på DR3 og hende i studiet er en vild god skuespiller.
MDCCCXCIX

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Piquénbauer skrev:Men du bruger en ret fjollet kilde til at påpege at messi åbenbart har "dummet" sig... Jeg skal nok være objektiv så længe at kilderne er ok! Men indtil videre er det eneste du (real) har et voldsomt pro madrid medie som har bragt en nyhed uden nogle former for beviser. Og derfor vil jeg ikke dømme messi ud fra det!
Men du tænkte jo ikke særlig meget over kilden dengang med Mourinho, selvom kilden var klart pro Barca-media?
Jeg har i hvert fald mange gange læst historier fra El Mundo med Real Madrid som aldrig har passet.

I en sådan her situation tror jeg dog ikke bare man opfinder det og derfor tror jeg begge kilder er troværdige, selvom der måske er pyntet lidt på det.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Det er da yderst sørgeligt, hvis Messi har håndteret sagen sådan, at han skulle have sagt til Karanka, at han skulle holde sin kæft og at han er Mourinhos puppet. Ligeledes er det dumt, at han kalder Arbeloa narrøv, selvom Arbeloa på ingen måder er en sympatisk fodboldspiller. Han er direkte klam med alle hans ufine tricks, men lad da forhelvede kampen foregå på banen og ikke uden for.

Og fordi Mourinho engang har gjort lignende med parkeringsplads-episoden giver det da ikke Messi lov til at foretage samme. Two wrongs don't make one right.

Hvis Messi skulle have håndteret sagen, skulle han have taget det på banen. Men umiddelbart flot af Messi at hna ikke tændte efter gårdagens ufine tricks i mod ham. Men sådan er det efterhånden blevet for mange stjerner, at modstanderen bruger ufine tricks på at stoppe dem. Sørgelig, sørgelig tendens.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Som Blaugrana92 skrev, det er punto pelota! Kom med en anden og bare sådan nogenlunde troværdig kilde, så kan vi snakke om det. Punto pelota og Marca, come on!

Michael, nogen gange får jeg en fornemmelse af, at du bare spiller "dum" for at få en reaktion herinde. Du snakker om at det tilfældigvis var en EMD journalist, som var tilstede, ok det var han, men har du glemt at jeres træner og hans talsmand bekræftede historien. Der er bare en lille forskel, synes du ikke det? Hvis spillerne bekræfter det, så fair nok. Eller skal vi til at have en lignende diskussion ala den vi havde med Ibra og oversætteren?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Sikke en diskussion over en så utroværdig kilde. Og hvis det passer, så har Messi nok ikke gjort det med en særlig truende adfærd. Anyway, couldn't care less.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Når Marca bringer det, så tror jeg der er hold i noget af det. Jeg tror (som Heartbreaker) ikke at Messi har været truende eller provokerende. Det er han ca. aldrig.

Men at Messi siger noget, det forstår jeg godt. Der blev virkelig begået mange svinestreger i det skjulte mod ham. Hvis jeg spiller en kamp, hvor jeg konstant udsættes for små svinestreger, så siger jeg da også noget til stodderen efter kampen. Ingen fy-ord, men han skal da forstå at det ikke accepteres.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

michaelk94 skrev:Men du tænkte jo ikke særlig meget over kilden dengang med Mourinho, selvom kilden var klart pro Barca-media?
Jeg har i hvert fald mange gange læst historier fra El Mundo med Real Madrid som aldrig har passet.

I en sådan her situation tror jeg dog ikke bare man opfinder det og derfor tror jeg begge kilder er troværdige, selvom der måske er pyntet lidt på det.
Jeg sagde ingenting til den episode med mou og dommeren... Og det er ikke den episode der gør at jeg HADER mou! Han har heldigvis været god til at sætte sig selv i et dårligt lys i direkte medier. Men hvad er det der får dig til at tro på denne kilde? Hvad er det at messi har gjort før som gør at du tror på at han skulle have sagt det? Som jeg har skrevet hele tiden så er det en LORTE kilde og du kan ikke bruge den til noget som helst! Hvis barca tv kom ud med en udmelding omkring at ronaldo havde råbt at messi ville du så tro på det? Nej vel.

Alt det her er måske et kæmpe røgslør for at dække over hvor klamt i (igen) spillede i går og den nye del af jeres nye form for had mod barca i form af de racistiske tilråb mod alves.

Så drop nu alt det her og kom med en bedre kilde. Og jeg påminder dig igen om at du er på et barca forum så selvfølgelig tager folk det du skriver til sig og især når du i dine måde at skrive på virker en smule arrogant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Synes nu det er fint nok, at Michael bringer det på banen. Måske mangler kilden troværdighed, men uanset om episoden faktisk er sket eller hypotetisk, så er det en skidt sag.
Selvfølgelig skal Messi ikke skabe sig på en parkeringsplads, det er forkasteligt og under mandens værdighed.

Problemet er nu endnu større i min optik. Det var tydeligt, at spillerne(og her mener jeg barcas) lagde sig i selen, for at gennemføre kampen uden større scener.
Igen igen igen igen fik Real spillerne lov til ALT for meget. Carvalho og Arbeloa skulle have været ude. Ronaldo skulle have en advarsel. Alonso er der hver gang og nedtoner sine voldelige kollegaers handlinger, og det virker både på modspillere, og især på dommeren.
Taktikken med at være offer for dommerne, har åbenbart bevirket, at de har helt andre regler end resten af ligaen.

Igen, jeg tager afstand fra Messis handlinger hundrede procent. Problemet er; Spillerne kan ikke give tilbage på banen, for der er to regelsæt, et for Real og et for alle andre. Ydermere risikerer de at ødelægge endnu et Classico, hvilket skader alle. Til gengæld kan man ikke gå til pressen, for så er næste Classic(s) også i fare.

Barca spillerne kan kun bide det i sig, men Real for lov at opføre sig som det passer dem. Det er en sørgelig situation.

Barca10

Re: FC Barcelona

Indlæg af Barca10 »

BarçaDK skrev:Når Marca bringer det, så tror jeg der er hold i noget af det.
Den eneste grund til at Marca bringer den historie er for at fjerne fokus fra Real Madrids fans og deres racistiske og provokerende tilråb mod Alves og Messi. Der er jo ingen der snakker om det og selve alvoren i sagen. Selvom Alves kom frem og udtalte sig om problemet (racismen i Spanien) er der jo ingenting der peger mod en aktion fra det spanske forbund. Der er derimod fokus på 'Messi's angreb', takket være Madrid ejede aviser.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Piquénbauer skrev:
michaelk94 skrev:Men du tænkte jo ikke særlig meget over kilden dengang med Mourinho, selvom kilden var klart pro Barca-media?
Jeg har i hvert fald mange gange læst historier fra El Mundo med Real Madrid som aldrig har passet.

I en sådan her situation tror jeg dog ikke bare man opfinder det og derfor tror jeg begge kilder er troværdige, selvom der måske er pyntet lidt på det.
Jeg sagde ingenting til den episode med mou og dommeren... Og det er ikke den episode der gør at jeg HADER mou! Han har heldigvis været god til at sætte sig selv i et dårligt lys i direkte medier. Men hvad er det der får dig til at tro på denne kilde? Hvad er det at messi har gjort før som gør at du tror på at han skulle have sagt det? Som jeg har skrevet hele tiden så er det en LORTE kilde og du kan ikke bruge den til noget som helst! Hvis barca tv kom ud med en udmelding omkring at ronaldo havde råbt at messi ville du så tro på det? Nej vel.

Alt det her er måske et kæmpe røgslør for at dække over hvor klamt i (igen) spillede i går og den nye del af jeres nye form for had mod barca i form af de racistiske tilråb mod alves.

Så drop nu alt det her og kom med en bedre kilde. Og jeg påminder dig igen om at du er på et barca forum så selvfølgelig tager folk det du skriver til sig og især når du i dine måde at skrive på virker en smule arrogant.
Marca har været ude og bekræfte, at det er sket. Han skulle have sagt flere ting foran Arbeloa og hans gravide kone, før nogle fra Barca kom hen og hev ham væk. Er det en god nok kilde eller mangler du en officiel meddelelse fra FC Barcelona?

På denne side blev det jo med det samme et fact at Mou havde "overfaldet" dommeren i en parkeringskælder og nærmest truet ham, selvom det på ingen måde var sådan at El Mundo beskrev det, og selvom kilden er mindst ligeså utroværdig.

Og mht det racisistiske mod Alves, så er det selvfølgelig bare super ærgerligt, men det betyder sgu da på ingen måde, at det er "vores nye had mod Barca". Du påstår simpelthen lige, at nu er alle madridistas racistiske fans.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

ladislau skrev:Synes nu det er fint nok, at Michael bringer det på banen. Måske mangler kilden troværdighed, men uanset om episoden faktisk er sket eller hypotetisk, så er det en skidt sag.
Selvfølgelig skal Messi ikke skabe sig på en parkeringsplads, det er forkasteligt og under mandens værdighed.

Problemet er nu endnu større i min optik. Det var tydeligt, at spillerne(og her mener jeg barcas) lagde sig i selen, for at gennemføre kampen uden større scener.
Igen igen igen igen fik Real spillerne lov til ALT for meget. Carvalho og Arbeloa skulle have været ude. Ronaldo skulle have en advarsel. Alonso er der hver gang og nedtoner sine voldelige kollegaers handlinger, og det virker både på modspillere, og især på dommeren.
Taktikken med at være offer for dommerne, har åbenbart bevirket, at de har helt andre regler end resten af ligaen.

Igen, jeg tager afstand fra Messis handlinger hundrede procent. Problemet er; Spillerne kan ikke give tilbage på banen, for der er to regelsæt, et for Real og et for alle andre. Ydermere risikerer de at ødelægge endnu et Classico, hvilket skader alle. Til gengæld kan man ikke gå til pressen, for så er næste Classic(s) også i fare.

Barca spillerne kan kun bide det i sig, men Real for lov at opføre sig som det passer dem. Det er en sørgelig situation.
Her kan jeg sådan set godt forstå hvad du mener, men mener stadig det er meget at nævne, at Real har deres eget regelsæt, selvom der var et par domme i kunne være utilfredse med igår.

Taktikken med at være et offer for dommeren har virket? Tja, så er vi vel ude i det samme som UEFAlona og Unicef gjorde, at I blev elsket af UEFA osv osv.

Jeg kan dog godt følge dig, for når Real spiller hårdt, så vil Barca spillerne selvfølgelig gerne give igen, men det kan de altså ikke gøre, jo mindre de laver grove frispark tilbage. Faktum er dog stadig, at det er forkert at gå til angreb nede i parkeringskælderen. :)

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg tror først på det når Arbeloa, Messi, en klub eller nogle billeder kommer frem. Tænker, hvordan kan Messi ende i Reals parkerings-kælder. En bus holder næppe i en kælder...
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Alt det med Mourinhos konspirationsteorier med UEFA har da bare været et lille skridt i sin plan, som han nu er ved at få kørt godt i stilling. De sidste mange clasicos har RM fået meget lang snor og har sluppet for mange røde kort. Netop fordi Mourinho kommer kommer med sine PMS lignende tudescener med at han har trænet at spille i undertal osv. osv.

Du springer forholdsvis let over, at mange spillere igen i går slipper let og igen hopper over på dit ikke-bekræftede-Madrid-rygte. Tjek den video, som lige er blevet lagt på på forummet med jeres mange svinestreger fra kampen i går.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

emo skrev:Jeg tror først på det når Arbeloa, Messi, en klub eller nogle billeder kommer frem. Tænker, hvordan kan Messi ende i Reals parkerings-kælder. En bus holder næppe i en kælder...
Har netop tænkt det samme angående bussen. Sjovt nok, at ingen fra klubben har været ude og kommentere sagen endnu, om det så er sandt eller ej. Den kommer vel i morgen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Og forresten, dette her citat er smidt ind i Real Madrid tråden, men nupper det lige, og kommenterer, dette citat er for mig ligeså troværdigt som Marcas artikel og artiklen fra den anden side som startede hele historien.
to divert attention from racism, madrid again leaked to friendly media unproven stories, about messi being involved in post-match rows
Så når vi nu diskutter Messis mangel på professionalisme, lad os måske diskutere Marca og den anden sides mangel på beviser, via ovenstående citat, er det bare lyv lyv og lyv.

Og nu går Marca imod sig selv og de andre med,
Real Madrid have started a campaign to damage the image of Lionel Messi. Journalists are instructed to spread false rumours. [radio marca]
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster