Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Gammel artikel om knytnæven i biografen, den er fra 08.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg synes han er grineren. Han har kant og giver holdet noget energi. Det kan også blive for sukkersødt at se på.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev: I følge Zubi kom Valdes udmelding før Barca havde tilbudt ham en ny kontrakt, så kan ikke være den at han er utilfreds med. Må være personligt, han vil noget andet.
Det tror jeg også. Han er måske træt af nuværende ledelse og vil bare væk.
Jeg tror også på at hans beslutninger bliver taget sammen med familien først for det er jo altid dem
som står i første række.
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan slet ikke nikke genkendende til, at han skulle være en outsider, eller en smart ass. Han virker derimod som en sød fyr, hvis holdkammerater er ret glade for ham. Jeg ser f.eks. tit billeder og videoer fra træning, hvor Valdes smiler, jokes og omfavner sine holdkammerater. Han virker som den beskyttende storebror.

Som nogle herinde skriver, husk at Valdes og hans agent sagde næsten det samme, da man sidst skulle forhandle kontrakt. Det kan sagtens være en forhandlings strategi. Det ser dog ud til, at Barca ikke bider på (hvis det er strategisk ment). Barca ledelsen har f.eks. sagt;
Club sources: "We only want players who want to be here. We'll start looking for subsitute, calmly, Valdes has contract until 2014." [terra]
Vilarrubi (vice-president): "We have to respect the decision of Valdes. We'll look for another keeper, we know how to deal with this" [catr]
Barcelona don't see Valdes' decision as tactics. Player would want to leave for personal reasons and will difficulty change his mind [terra]
Zubizarreta (sports director): "We respect the professional and irrevocable decision of Victor not to renew his contract." [fcb]
Zubizarreta (sports director): "Before we could make an offer, his agent told us that Victor would not continue." [fcb]
Zubizarreta (sports director): "Victor is still our player, we'll continue to support him. Meanwhile, we'll start looking for a successor."

Zubizarreta (sports director): "Victor will be our player until last day of his contract. We're sure he'll give everything until June 2014."
Hvorfor han skifter, jeg tror sagtens det kan have noget at gøre med, at Pep ikke er i klubben længere. Hvis man kender en lille smule til Victor Valdes og hans karriere, så ved man at han har sådan lidt ambivalent forhold til det at være målmand. Som ung droppede han endda helt fodbold for et stykke tid, fordi det gjorde ham ulykkelig, ligesom han også kæmpede da han blev pro. Han har ydermere aldrig lagt skjul på, at det var først da Pep kom til klubben, at han begyndte at nyde det at være fodboldspiller og målmand, for alvor. Han sagde utalige gange, at Pep har betydet alt for ham, det er måske meget logisk at han vælger at skifte nu. Han har snakket om Brasilien, måske er det der han skifter?

Jeg synes dog det er mærkværdigt, at hans beslutning bliver offentlig gjort, efter at Peps ansættelse er blevet officiel. Jeg vil ikke blive synderligt overrasket, hvis Valdes skifter til Bayern til sommer. Neuer er selvfølgelig god, men jeg mener ikke han er særlig god med fødderne, en stor og afgørende del af Peps filosofi, måske er Neuer på vej ud (han har i øvrigt spillet under niveau i denne sæson og har fået en del kritik) og Valdes på vej ind? Jeg vil af samme grund ikke se Neuer i klubben, når jeg tænker over det, og ja, jeg er klar over hans andre kvaliteter.

Jeg er enig med de folk, der efterlyser en spansk talende målmand som har erfaring. Sprogbarrieren kan have en stor indflydelse når man er målmand (hvem sagde Rustu?), jeg vil føle mig ekstra tryg ved en spansk målmand, end en ung og meget lovende fyr som Ter Stegen eller en erfaren og dygtig målmand som Neuer eller Stekelenburg. Hvis vi absolut skal hente en ikke-spansk keeper, så lad os da gå efter Gigi Buffon, manden er italiensk, mon ikke han vil kunne lære sproget hurtigt? Derudover er han bare alt for god, er en rigtig leder og udstråler ro, jeg vil gerne se ham i klubben til sommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
?
Artikel omhandlende biograf-episoden fra '08.
Senest rettet af Quaresma fre jan 18, 2013 5:22 pm, rettet i alt 1 gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

En tilføjelse til Valdes og Pep.
Barcelona had asked Valdes' agents to postpone the announcement of his decision not to renew, but they wanted it to be done today. [md]
Lyder det ikke en lille smule underligt? Jeg mener, de behøvede jo ikke ligefrem at melde sådan noget ud, de kunne sagtens have forhandlet med andre klubber i smug, når nu Barca vidste besked om hans beslutning. Hvorfor havde man travlt med at offentliggør det, dagen efter Peps kontrakt med Bayern blev offentliggjort?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

dinhxa

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af dinhxa »

Quaresma skrev:
Daluigi skrev:
?
Artikek omhandlende biograf-episoden fra '08.
Oversæt artiklen med Google Translate, og læs overskriften igen. Best ever! :lol:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

Hahahaha, "Victor Valdes, fordømte ved at stikke sin knyttede næve ind i en tilskuer i en biograf". Halvfrækt!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Buffon, som fylder 35 om få dage.

En spiller der hersker sit felt fænomenalt, men er så til gengæld en ret langsom målmand, og slet ikke en "sweeper-målmand", som det er det vi skal kigge efter, en slags bagerste mand-stå type. Samtidigt, ville denne skulle udskiftes i løbet af en-to maks tre sæsoner. Er ikke holdbart, i følge mig.

Jeg er sikker på at ledelsen finder noget spændende og godt, der er mange fine målmand rundt omkring. Det alt afgørende er at se om Valdes bliver til 14, eller om han går med til at blive solgt før, eller om klubben vil sælge ham før. Det måske begrænset hvor stor en værdi han ville kunne indbringe, og værdien ville for Barca måske være større at beholde ham kontrakten ud (resultat-mæssigt).

En anden ting der irriterer mig er at Valdes og Dølløfø har samme agent, og nu spekuleres der i problemer med at forlænge med ham. No man nooo.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Vilanova: "I have talked with Victor, one on one. We have to respect his decision. He doesn't want to leave now, he doesn't want to renew."
Vilanova: "Until Victor is here, he'll help the team the way he can. It would be nice he could leave the club in a good way, he deserves it"
Vilanova: "I heard about Victor's decision yesterday. Zubizareta told me after the meeting with his agents." #fcblive
Vilanova: "If Victor continues to play at the same level, he'll continue to be our first goalkeeper." #fcblive
Vilanova: "He has the right to play at another club, another culture. He's a free man. I respect that." #fcblive
Vilanova: "A shame he'll leave because Victor is the ideal goalkeeper for Barça. It's never a good moment for someone like him to leave."
Vilanova: "Victor gave us 18 months to look for another goalkeeper. He's honest. This is not about the money, talks didn't even start."
Vilanova: "Victor deserves an exit worthy of the best goalkeeper Barcelona has had in many, many years." #fcblive
Vilanova: "I'm not disappointed, although my feeling was that he would renew. It's clear I don't have a future as fortune-teller." #fcblive
Vilanova: "The club has time to find a goalkeeper until 2014. Our scouts are anyway the whole year following players all around the world."
Vilanova: "Victor has been open and honest, we value that. Selling him this summer? Don't know, my job is to make sure he helps the team."
Vilanova: "Could Valdes change his mind later? I don't know. If he says it's irrevocable, I imagine he won't." #fcblive
Vilanova: "There are good keepers around, but we don't only want them to make saves. Passing is very important. Delicate position."
note: vilanova's press conference started 45 minutes later than planned because of the chat the coach had with valdes #fcblive [ser]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Pieyanthikos »

Fornuftige udtalelser fra Vilanova. Der er absolut intet at fare i flint over. Manden er klubsoldat, han er meget velintegreret i truppen, yderst velanset.. det er intet belæg for, at han skulle have lyst til at køre klubben rundt i manegen gennem spin. Jeg har stor respekt for, at han vil videre - personer er forskellige, og det er ikke alle, der kan forlige sig med tanken om at være på den samme arbejdsplads fra start til slut af ens karriere. Det ville jeg heller ikke kunne.

Jeg så gerne, at han var i klubben til kontraktudløb, men det er ikke nødvendigvis det mest hensigtsmæssige ift. tilføjelsen af en ny keeper. Både Pinto og Valdes har kontraktudløb i 2014, og hele to samtidige udskiftninger på den plads er slet ikke ideelt. En udskiftning af førstemålmanden til sommer, med Pinto som (mental) opbakker i 13/14, er måske det mest passende.

Og det sidste citat fra Tito er selvfølgelig meget væsentligt - den kommende keeper skal være god med fødderne. Andrada kunne godt stadig være i spil, i hvert fald som overtager efter Pinto.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

Tror næppe i skal regne med Buffon. Så er sandsynligheden for at Casilias kommer til os lige så stor.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Pieyanthikos skrev:Fornuftige udtalelser fra Vilanova. Der er absolut intet at fare i flint over. Manden er klubsoldat, han er meget velintegreret i truppen, yderst velanset.. det er intet belæg for, at han skulle have lyst til at køre klubben rundt i manegen gennem spin. Jeg har stor respekt for, at han vil videre - personer er forskellige, og det er ikke alle, der kan forlige sig med tanken om at være på den samme arbejdsplads fra start til slut af ens karriere. Det ville jeg heller ikke kunne.

Jeg så gerne, at han var i klubben til kontraktudløb, men det er ikke nødvendigvis det mest hensigtsmæssige ift. tilføjelsen af en ny keeper. Både Pinto og Valdes har kontraktudløb i 2014, og hele to samtidige udskiftninger på den plads er slet ikke ideelt. En udskiftning af førstemålmanden til sommer, med Pinto som (mental) opbakker i 13/14, er måske det mest passende.

Og det sidste citat fra Tito er selvfølgelig meget væsentligt - den kommende keeper skal være god med fødderne. Andrada kunne godt stadig være i spil, i hvert fald som overtager efter Pinto.
Jeg er fuldstændig enig, men så så jeg nedenstående udtalelse, og tvivlen kommer lidt frem...

Valdes sagde følgende for mindre end tre uger siden:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -barcelona
Valdes: My dream is to retire at Barcelona
The Blaugrana goalkeeper has expressed his desire to stay with the Catalans until the end of his career, and insisted that his side have not won La Liga yet

Jan 3, 2013 4:40:00 PM
Spørgsmålet er om Valdes har ombestemt sig, agenten har givet ham en ny vision eller at måske Zubi har været en klodsmajor i forhandlingslokalet??
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

rummenigge skrev:
Pieyanthikos skrev:Fornuftige udtalelser fra Vilanova. Der er absolut intet at fare i flint over. Manden er klubsoldat, han er meget velintegreret i truppen, yderst velanset.. det er intet belæg for, at han skulle have lyst til at køre klubben rundt i manegen gennem spin. Jeg har stor respekt for, at han vil videre - personer er forskellige, og det er ikke alle, der kan forlige sig med tanken om at være på den samme arbejdsplads fra start til slut af ens karriere. Det ville jeg heller ikke kunne.

Jeg så gerne, at han var i klubben til kontraktudløb, men det er ikke nødvendigvis det mest hensigtsmæssige ift. tilføjelsen af en ny keeper. Både Pinto og Valdes har kontraktudløb i 2014, og hele to samtidige udskiftninger på den plads er slet ikke ideelt. En udskiftning af førstemålmanden til sommer, med Pinto som (mental) opbakker i 13/14, er måske det mest passende.

Og det sidste citat fra Tito er selvfølgelig meget væsentligt - den kommende keeper skal være god med fødderne. Andrada kunne godt stadig være i spil, i hvert fald som overtager efter Pinto.
Jeg er fuldstændig enig, men så så jeg nedenstående udtalelse, og tvivlen kommer lidt frem...

Valdes sagde følgende for mindre end tre uger siden:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -barcelona
Valdes: My dream is to retire at Barcelona
The Blaugrana goalkeeper has expressed his desire to stay with the Catalans until the end of his career, and insisted that his side have not won La Liga yet

Jan 3, 2013 4:40:00 PM
Spørgsmålet er om Valdes har ombestemt sig, agenten har givet ham en ny vision eller at måske Zubi har været en klodsmajor i forhandlingslokalet??
Det er ikke engang løgn! Kan godt huske artiklen, nu hvor du linker til den!

Ja, det er godt nok mærkeligt! Jeg ved snart ikke længere. Når der kommer noget mere konkret på bordet, så tror jeg vi skal tage det seriøst. At gå fra at sige at man ønsker at blive i klubben resten af sin karriere, til pludseligt at ville væk - det underligt :/

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Men okay:
"I have spent 11 years here and as goalkeeper it is difficult in many ways. I do not rule out other cultures, other football, other countries, we will see."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster