Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Kunne da sagtens se en Valdes i United, feks., er en bedre målmand end nogen af de to andre de har.

Igen, tror og håber ikke at det er penge, meget kan ske i løbet af halvandet år, men hvorfor gøre det offentligt, kunne man ikke bare nøjes med at lade klubben vide det internt.

Ser gerne en spanier overtage, og ser meget gerne Guaita, han har alderen, har erfaring fra den bedste liga, og så har han vilde reflekser, noget en Barca målmand skal have.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Squix skrev:
Pieyanthikos skrev:
Bager skrev: Sidstnævnte er Valdés bedste ven, og det er jo ikke ligefrem motiverende at éns bedste ven skifter væk :(
Sig aldrig sådan noget!

Det var lidt af en bombe.. Men jeg vil ikke sige et ord ondt om ham. Man kan ikke kræve evig loyalitet, alle kan have brug for luftforandring. Jeg kan ikke forestille mig andet end at klubben strakte sig langt i forhandlingerne.

Interessant er det, hvem der kan tage over, selvom Valdes forhåbentlig bliver kontrakten ud - umiddelbart ser ingen af cantera'erne ud til at have niveauet. Skal der hentes udefra, så håber jeg på en erfaren keeper frem for en ung (selvom Ter Stegen skulle være helt særlig), da tilvænningsperioden for det meste er længere for en ung fyr. Og så modnes målmænd generelt bare bedst med alderen. Jeg stemmer også for en erfaren spanier + en ung erstatning for Pinto (cantera eller måske ham Andrada?).
Erfaren spaniner ..

Hvem kan det næsten være?
Ser kun Casillas og Reina som muligheder så. Førstenævnte er nok så godt so udelukket fukdstændigt. (Medmindre Mourinh måske får ham fucket helt op???)
Og kan ikke se nogen grund til Pepe Reina skulle forlade Liverpool.
Giv mig en god grund til at Pepe Reina skulle sige nej til Barca for at blive i Liverpool? I Barca er han næsten garanteret trofæer og han vil sågar være med i Champions League. Ligeledes foruden det sportslige vil han vende hjem til sin gamle klub og være en del af et fantastisk kollektiv, hvor alle er venner, og hvor han selv er gode venner med især Busquets. Ligeledes vil han få sol og varme i stedet for regn og slud i kedelige England.

At jeg så synes at Reina er en middelmådig målmand, der er faldet ufattelig meget de sidste 3 års tid er så noget andet. Det ville være et mærkeligt køb, men det ændrer ikke ved, at Reina er lettere hjerneskadet, hvis han afviser Barca til fordel for svage Liverpool.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Kunne da sagtens se en Valdes i United, feks., er en bedre målmand end nogen af de to andre de har.

Igen, tror og håber ikke at det er penge, meget kan ske i løbet af halvandet år, men hvorfor gøre det offentligt, kunne man ikke bare nøjes med at lade klubben vide det internt.

Ser gerne en spanier overtage, og ser meget gerne Guaita, han har alderen, har erfaring fra den bedste liga, og så har han vilde reflekser, noget en Barca målmand skal have.
Aaaah, mener du det? Jeg ved godt, at mange synes, at Valdes er en sublim målmand herinde - det synes jeg ikke. Og husk på, at Valdes jo ikke er nogen haj til luftspillet, hvor en som De Gea stadig bliver kritiseret for det. Inden for reaktioner mener jeg, at De Gea fører over Valdes. Valdes er dog dygtigere, når han skal opbygge et spil, da ha ner dygtig med fødderne. Men rent målmandsteknisk anser jeg selv De Gea bedre end Valdes. Og De Gea har sågar meget mere potentiale.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Pieyanthikos »

Guaita er jeg også fortaler for, af samme årsager som emo nævner. Hans pasningsrate ligger i øjeblikket lige lidt højere end Valdés' i La Liga, dog med en del færre kampe. Han har virkelig været god i CHL. Men der kan nå at ske meget på 1½ år, - også ift. antallet af klubber, som Valdés kunne skifte til.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

@ #23

Det mener jeg, faktisk. Synes helt klart at Valdes er en af de bedste målmand, og der er mange i den kategori. De Gea har potentialet, det har Valdes ikke længere, han har nået sin top, nu kan han bliver der i nogle år eller det kan begynde at gå nedad, det er svært at se, men pt. spiller for spiller, så rater jeg Valdes højere end De Gea. Sry, m8.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

emo skrev:@ #23

Det mener jeg, faktisk. Synes helt klart at Valdes er en af de bedste målmand, og der er mange i den kategori. De Gea har potentialet, det har Valdes ikke længere, han har nået sin top, nu kan han bliver der i nogle år eller det kan begynde at gå nedad, det er svært at se, men pt. spiller for spiller, så rater jeg Valdes højere end De Gea. Sry, m8.
Helt i orden med den holdning, men du er næppe den første Barca-fan, jeg diskuterer Valdes med. Synes Valdes er en knalddygtig shotstopper og så er han dygtig med bolden i fødderne. Alt andet synes jeg ikke han er nogen haj til. Han er ikke nogen decideret konge i feltet, hans luftspil er ikke så god, og han har stadigvæk tendens til mærkelige beslutninger.

Synes de Gea er en væsentligt bedre shotstopper og har umenneskelige reaktioner. Men igen, lad den ligge.

Men hovedspørgsmålet i alt det her er, jeg kan virkelig ikke se, hvor Valdes vil hen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
dinhxa skrev:Jeg ville ikke røre De Gea! Godt nok spillede han godt i Atleti, men han har virkelig været ringe i United.
Helt enig i, at man burde kigge mod Bundesligaen. Drømmescenariet ville jo være en Neuer, evt. i en byttehandel for Valdés + nogle €€. En anden mulighed er at hente en som Ter Stegen, der er ung og talentfuld. Af hvad jeg har set (ikke ret meget udover highlight film på Youtube), så virker han som en RIGTIG god keeper, der kan noget med fødderne.
Skal jeg hjælpe dig til at købe nogle briller hos Louis Nielsen, eller er du bare hater af de Gea? De Gea været dårlig i United? Er du en af de svage sjæle, der har ladet sig manipulere af Kanal 6 og generelt den danske sportspresses kvalmende propaganda med at få middelmådige Lindegaard til at stå for United, siden du kan udtale dig noget så uvidende som De Gea har været ringe i United?

De Gea har gjort det flot i United. Han startede rigtig nok meget uheldig og dårligt i United i hans debut sæson, men han sluttede helt fantastisk af. Især de sidste 3-4 måneder af sidste sæson var han forrygende, bedst bevist ved hans fantom redning ved Matas frispark på Stamford Bridge. Derfra var han ustoppelig, hvor han blandt reddede flere point hjem til United. I mellemtiden har han vist yderligere forbedringer på sit svage område, som er luftspillet, men alle spanske målmand er jo svage i luftspillet. Det er jo bare en del, som mange spanske målmand ikke bliver uddannet så meget i, da spansk fodbold handler mere om teknik og shotstopping. Her kræver man mere, at målmandene har en god teknik, så de kan være med i opspillet og have hurtige reaktioner på stregen, så de kan være klar til de hyppige 1-mod-1-situationer, som der er mange af i Spanien.

Husk endelig på, da de Gea kom til United skulle han overtage en af de bedste målmand i de sidste 20 år, og da han var ankommet gik først Vidic, hele Uniteds defensive hjerte, i stykker og var ude i 90 procent af sæsonen, Rio var meget skadesplaget, og der var ofte kampe, hvor United kun havde Evra med som oprigtig forsvarsspiller. Ellers var det halve løsninger såsom Carrick som midterforsvar og jeg ved ikke hvad. Når Rio og Vidic ikke er der, og deres afløsere er urutinerede Jones og Smalling samt en dengang meget svingende Evans, så er det jo ikke de bedste betingelser for en Premier League-debuterende dengang 20-årig spansk målmand, der ikke kunne et ord, og som ikke var så veluddannet i luftspillet, som mange hold uhrtig fik spottet som svaghed.

Så igen: Din kritik er godt nok helt ude i hampen. De Gea har været god i United. Og han viser tegn på ydre forhåbning om, at han en dag er en af de allerbedste!

Men hvis de Gea ikke er muligt, er Ter Stegen et fantastisk alternativ! Stort målmandstalent, som kan stå de næste 20 år!
Det er da vildt så sur du bliver når man siger noget om dit elskede man u... Hvad var det du kaldte tito i går? hjernedød? og hvad var det nu at alexis var? Valdes er pt en bedre målmand end de gea... De ting du nævner som valdes' svagheder er de samme som de gea har og jeg kan ikke se hvorfor de gea er en bedre shotstopper end valdes. Vi skal vel ikke længere tilbage end til pool kampen hvor de gea shotstoppede et blødt stevie g skud lige ud i fødderne på sturridge. Udover det så glemmer mange også hvor god valdes er i 1 mod 1 situationer. han er et monster 1 mod 1 og kan ikke komme i tanke om mange målmænd som er ligeså gode på det punkt. Der må ydermere også være en grund til at valdes er anden målmand på landsholdet og de gea ikke bliver udtaget. At de gea så er et stort talent kan vi sagtens blive enige om men jeg kan ikke se hvorfor han skulle være en bedre målmand end valdes. og nu hvor du selv siger at lindegaard er middelmådig (hvilket jeg vil give dig ret i) hvordan kan det så være at han har formået at presse de gea så meget om startpladsen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
dinhxa skrev:Jeg ville ikke røre De Gea! Godt nok spillede han godt i Atleti, men han har virkelig været ringe i United.
Helt enig i, at man burde kigge mod Bundesligaen. Drømmescenariet ville jo være en Neuer, evt. i en byttehandel for Valdés + nogle €€. En anden mulighed er at hente en som Ter Stegen, der er ung og talentfuld. Af hvad jeg har set (ikke ret meget udover highlight film på Youtube), så virker han som en RIGTIG god keeper, der kan noget med fødderne.
Skal jeg hjælpe dig til at købe nogle briller hos Louis Nielsen, eller er du bare hater af de Gea? De Gea været dårlig i United? Er du en af de svage sjæle, der har ladet sig manipulere af Kanal 6 og generelt den danske sportspresses kvalmende propaganda med at få middelmådige Lindegaard til at stå for United, siden du kan udtale dig noget så uvidende som De Gea har været ringe i United?

De Gea har gjort det flot i United. Han startede rigtig nok meget uheldig og dårligt i United i hans debut sæson, men han sluttede helt fantastisk af. Især de sidste 3-4 måneder af sidste sæson var han forrygende, bedst bevist ved hans fantom redning ved Matas frispark på Stamford Bridge. Derfra var han ustoppelig, hvor han blandt reddede flere point hjem til United. I mellemtiden har han vist yderligere forbedringer på sit svage område, som er luftspillet, men alle spanske målmand er jo svage i luftspillet. Det er jo bare en del, som mange spanske målmand ikke bliver uddannet så meget i, da spansk fodbold handler mere om teknik og shotstopping. Her kræver man mere, at målmandene har en god teknik, så de kan være med i opspillet og have hurtige reaktioner på stregen, så de kan være klar til de hyppige 1-mod-1-situationer, som der er mange af i Spanien.

Husk endelig på, da de Gea kom til United skulle han overtage en af de bedste målmand i de sidste 20 år, og da han var ankommet gik først Vidic, hele Uniteds defensive hjerte, i stykker og var ude i 90 procent af sæsonen, Rio var meget skadesplaget, og der var ofte kampe, hvor United kun havde Evra med som oprigtig forsvarsspiller. Ellers var det halve løsninger såsom Carrick som midterforsvar og jeg ved ikke hvad. Når Rio og Vidic ikke er der, og deres afløsere er urutinerede Jones og Smalling samt en dengang meget svingende Evans, så er det jo ikke de bedste betingelser for en Premier League-debuterende dengang 20-årig spansk målmand, der ikke kunne et ord, og som ikke var så veluddannet i luftspillet, som mange hold uhrtig fik spottet som svaghed.

Så igen: Din kritik er godt nok helt ude i hampen. De Gea har været god i United. Og han viser tegn på ydre forhåbning om, at han en dag er en af de allerbedste!

Men hvis de Gea ikke er muligt, er Ter Stegen et fantastisk alternativ! Stort målmandstalent, som kan stå de næste 20 år!
Det er da vildt så sur du bliver når man siger noget om dit elskede man u... Hvad var det du kaldte tito i går? hjernedød? og hvad var det nu at alexis var? Valdes er pt en bedre målmand end de gea... De ting du nævner som valdes' svagheder er de samme som de gea har og jeg kan ikke se hvorfor de gea er en bedre shotstopper end valdes. Vi skal vel ikke længere tilbage end til pool kampen hvor de gea shotstoppede et blødt stevie g skud lige ud i fødderne på sturridge. Udover det så glemmer mange også hvor god valdes er i 1 mod 1 situationer. han er et monster 1 mod 1 og kan ikke komme i tanke om mange målmænd som er ligeså gode på det punkt. Der må ydermere også være en grund til at valdes er anden målmand på landsholdet og de gea ikke bliver udtaget. At de gea så er et stort talent kan vi sagtens blive enige om men jeg kan ikke se hvorfor han skulle være en bedre målmand end valdes. og nu hvor du selv siger at lindegaard er middelmådig (hvilket jeg vil give dig ret i) hvordan kan det så være at han har formået at presse de gea så meget om startpladsen?
Jeg bliver sgu da ikke sur, men når manden decideret lukker noget fuldkommen forkert ud, så skal det da pointeres. Han hævder, at De Gea har været ringe i United? Det er jo en lodret løgn af sandheden. De Gea havde en flot sæson sidste år efter en svær start, hvor klubbens erfarne defensive kræfter var skadet, og hvor han skulle opbygge en nu forståelse med et forsvar, der ofte varierede, da Uniteds forsvarskæde var ufattelig skadesplaget. Ligeledes er De Gea er meget ung i målmandsmæssige henseende. Han kom som 20 årig, hvilket svarer jo til at være 15 år som markspiller. Sandheden er den, at De Gea havde en flot sæson sidste år, hvor han i flere omgange reddede Uniteds røv. Også i denne sæson har han vist flere flotte aktioner.

Hvornår var Steven Gerrards skud et blødt skud? Du virker til at være en af dem, der æder alt det negative danske bullshit lige råt, for Gerrards skud var på ingen måder blødt, og det var en flot redning, som kunne have endt med bedre lykke ,hvis det ikke var fordi at Rafael snorksov ved målet og lod Sturridge komme til riposten. De Gea havde ikke så mange muligheder. Det var en flot redning!

Og så lige det sidste. Hvornår fanden i alverden har jeg kaldt Tito for hjernedød i forgårs? Det er da godt nok noget af en vanvittig anklage du kommer med der. Har på intet tidspunkt anklaget Tito i forgårs/i går for at være hjernedød?

Og så lige det sidste: Jeg kan sagtens klare, at folk sviner United til. Men det skal bare være berettiget kritik og ikke unuanceret som den af De Gea er.

Og så lige med Sanchez. Jeg har altid sagt, at Sanchez' talent er vanvittigt stort - bare se hans tid i Udinese, hvor han sammen med Di Natale agerede som tomandshær for italianerne. Dog er sandheden således, at han pt. spiller som en serie 6 niveau spiller ,der ikke bidrager med det store, hvilket er sørgeligt, da han oprigtig er en god spiller. Men da Barca er en topklub, så deles der ikke gaver ud ved kasse 1, fordi man skal have medlidenhed med spillerne. Det er benhård konkurrence, og når man misbruger så mange chancer som Sanchez, så er det bare bad luck, så må han takke af med en længere periode med at ikke spille, fordi han har sgu fået chancer nok.

At jeg så i sidste ende mener, at Sanchez ikke er i den rigtige klub, da hans spidskompetencer ikke udnyttes helt, da han just ikke er den klogeste fodboldspiller, hvilket jo er en vigtig redskab at besidde, når man spiller tika-taka, er jo så min mening. Han passer bedre til en klub med direkte filosofi fremfor ekstrem boldbesiddelse!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

"For hver kamp der går med Song i Barca-trøjen, desto mere mistænker jeg for, om Tito har tabt hjernen."... Måske var det ikke hjernedød du kaldte ham men stadig lidt hårde ord.

Helt fair at du mener at de gea har stået en god sæson men andre skal vel også have lov til at have en mening om ham? Hvis dixha ikke synes han er god så er der vel ikke mere at komme efter? Jeg skriver dette fordi jeg mener at du er hurtig til at snakke lidt lort om barca drengene men hvis folk siger noget om man u så kommer du flyvende. Det her er ikke et angreb på dig på nogen måder men bare noget jeg har lagt mærke til. Selvom du måske ikke mener at kritikken af de gea er fair så er det andres meninger og bare fordi de ikke er ens med dine så behøver de ikke være forkerte.

Jeg kunne feks også sige at det du skriver om alexis er det værste pis jeg nogensinde har læst og derefter spørge dig om du nogensinde ser barca spille? For så ville du vide hvor hårdt alexis arbejder og hvor meget plads han skaber ved sine dybdeløb. Du kunne så i stedet skrive at han ikke passer ind i stedet for at kalde ham for en kæmpe joke. Det virker en smule provokerende på os barca fans. Eller måske er det bare mig. Men prøv lige at se hvad du når at skrive om alexis: "serie 6 spiller", "ikke just den klogeste spiller". Du kommer med din mening og dixha med sin. Hvad er forskellen?

Lige til sidst så har jeg ikke den store mening om de gea og er ikke påvirket af nogle danske tosser og deres meninger. Fin målmand men langt fra at være en topkeeper imo. Og jo jeg mener at det var dårligt målmands spil ved pools mål!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JBN »

Kæmpe chok, Valdes hvor i alverden vil du dog hen og hvorfor??!!

Der er jo reelt ikke en eneste top klub som pt. mangler en målmand som Valdes, hvor han kan kæmpe med om alle trofæer hvert år. Det er simpelthen så svært for mig at forstå, hvorfor han netop nu vil væk. Han har trods alt stået i nogle langt hårdere perioder, og det er jo ikke fordi, at man om to år kan sige, at vi står og skal skifte et helt hold ud og ser flugten.

Fremtiden ser lys ud, han er ubetinget fast mand på verdensbedste hold og har ubetinget trænerens opbakning. Har ham stærkt mistænkt for kun at lave dette stunt for at presse citronen, hvilket ikke overrasker mig så meget som visse andre. Ved ikke hvorfor, men Valdes har bare været den type som jeg godt kunne mistænke for at udnytte sådan en situation, men i sidste ende synes jeg han stiller sig selv i en svær situation, da et hvilket som helst skift lige nu vil være et skridt ned af og under alle omstændigheder ikke opad!

Komisk nok at det sidste sted Bayern behøver at forstærke sig lige nu, er på målmandsposten. Så skulle det da lige være fordi han savner Pep for meget og gerne vil være andenmålmand. Mystisk mystisk!!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Bager »

JBN:
emo skrev:Tror ikke at det har noget penge at gøre, håber jeg ikke. Har ikke den opfattelse at Barca har fremlagt ham en kontrakt han så har afvist.

Forstår det som at han ikke gider at forlænge, være her mere, vil prøve noget andet inden han stopper. Underligt, tidligt, stadig mange år i ham.
Visca el Barca

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Elbarca »

De gea har været en større fiasko i United. Katastrofal målmand i feltet. Er sikker på snotnæsen har tudet over det en del gange til en flaske whisky.

Lindegård har fået en del spilletid. Det siger alt.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Hmmm, lidt blandet landhandel for mit vedkommende omkring denne nyhed.

Vi ved jo alle, at Valdes til tider ikke har været den mest stabile målmand og vi sikkert har kunnet finde et bedre alternativ. Men på trods af dette, tror jeg de fleste culés har vist, at vi næppe har villet kunne finde en målmand, der ville passe bedre til os. Hans DNA, koncentration, boldføring og evnen til at indgå i pasningssystemer, gør ham idéel for os.

Nu skal vi så ud og finde en ny. Jeg håber ved gud ikke, ledelsen satser på et talent eller en anden ung målmand. Find en, der har noget erfaring og nemt kan indgå i truppen. Når modstanderne får så få chancer i løbet af en kamp, kræver det noget mere end ungdommelig utålmodighed.

Jeg har i mange år været stor fan af Buffon, og selvom han er oppe i alderen, så jeg meget gerne vi gik efter ham. Han er nok ikke super dyr og tror også Juve skulle være villig til at lade ham gå. Et andet alternativ kunne være Akinfaev. Selvom han er ung, har han mange års erfaring. Eneste ulempe skulle være sproget.
El Señor de las Tartas

MQUC

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af MQUC »

Bytte, bytte målmand.
Casillas er lidt ude i kulden i Real Madrid og Valdes vil ikke forlænge. Jeg byder gerne Casillas velkommen i klubben; han kender spillerne, sproget, er en klasse-keeper og han er sulten efter pokaler.

Thibaut Courtois er også en mulighed. Vi kunne godt bruge hans højde ved dødboldsituationer. Han har flere gange vist, at han har et kæmpe potentiale. Dog mangler han at forbedre sin boldomgang.

Tim Krul er også en mulighed.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Bager »

Jeg tror aldrig nogensinde Real Madrid vil sælge Casillas til os. Herudover tror jeg også Casillas selv vil have svært ved at skifte til os. Men det kunne ellers være en god løsning for os.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster