Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Billede

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Muller, Kroos, Ribery, Shaqiri... hvem bliver den falske 9'er. Pep må da indføre den position for dem.

Kigger man hurtigt på holdet så har han et godt materiale, og et materiale han sagtens ville kunne spille hurtigt pasnings sikkert og boldbesidende fodbold med.

Lahm og Alaba to backs som minder om vores. Martinez minder om Busquets, Bastian og Muller centralt en mere fysisk men mindre teknisk(overblik) kopi af Xavi/Iniesta, Ribery og Kroose fremme kryddret med en angriber. Bliver sjovt at se Eurosport 2 igen (kæmpe plastik fan er jeg, men følger fanme alle tidl. Barca relaterede personer der har skilt sig ud, og det har Pep).
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jamial »

# 23 skrev:
Jamial skrev:Jeg skal da vist til at se tysk fodbold. :O

Til #23: Med retorik mente jeg mest måden du udtrykket din egen holdning på, somom det er sandheden om City. United bruger fandme også mange penge på store stjerner, så synes det er at gå lidt for vidt at kalde City for en taberklub uden ære.

De spiller og handler for at vinde, det er sguda bare stort for fodbolden at de på trods af de brugte penge stadig har svært ved at skaffe resultater. Det vidner jo om, at en klub ikke bare kan vinde alt fra en dag til en anden, men at selv gode spillere har brug for tid, før de leverer gang på gang i store kampe for en ny klub.
Hvordan kan du sammenligne City med United? Jeg kritiserer ikke City for at købe stjerner. Jeg kritiserer dem for at købe spillere, de ikke har penge til, fordi deres egen omsætning og genering af penge er så lavt, at de knap nok ville kunne købe en spiller til 200 mio. kroner. Det er arabernes ksyld, det er der, hvor de er.

United køber dyre spillere, ja. Det er 100 procent bevidst om. Men det er Uniteds EGNE hårdttjente penge, der gør, at de kan købe spillerne i den dyre ende. Det er resultatet af et fantastisk branding af brandet Manchester United, store resultater de sidste 20 år, store aftaler med firmaer, der spytter penge ind som sponsorer og spillersalg og TV-penge.

United var en middelklub, da Ferguson overtog i 80'erne og via hans håndtering og stab af kloge økonomer har de skabt en stor, økonomisk ressorucestærk klub. Ligesom Barca, Real, Bayern, Arsenal. De har arbejdet hårdt for det og ikke haft en eller anden idiot af araber til at overtage og spytte penge ind og springe over hvor gærdet af lavest. Derfor er City en taberklub.

Og nej, Glazer har aldrig spyttet penge ind i United. Han har imodsætning til de andre klubejere, lånt pengene for at kunne overhovedet blive hovedejer af kluben i sin tid og deraf leve af Uniteds tjente penge.

Forstår du nu? Så lad da lige være med at sætte City i bås med United. For United køber spillere af deres egne penge og ikke af en eller anden araber, der hygger sig.
Du kan da ikke bruge arabernes indflydelse som argument for at City er en taberklub. United har også brugt penge de ikke havde i perioder. United har været gode til at promovere dem selv, og har fået penge derigennem. Jeg sidestiller ikke de to klubber, jeg forsøger at få dig til at smide United brillerne og se det lidt nøgternt.

Det er ikke Citys skyld at det kan lade sig gøre for en araber at købe sig ind, og købe spillere for egne penge, fremfor klubbens (hvis man kan sige det sådan). Det gør ikke City til en taberklub, og penge betyder altså en hel del i vores kapitalistiske verden. City's projekt går jo på at spille attraktiv fodbold, og det kan man vel som fodboldfan kun være glad for. At en eller anden araber bruger penge på en masse gode spillere er ret underordnet i den optik.

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

# 23 skrev:De har arbejdet hårdt for det og ikke haft en eller anden idiot af araber til at overtage og spytte penge ind og springe over hvor gærdet af lavest. Derfor er City en taberklub.
Du har dannet dig et godt indtryk af ham, kan jeg læse mig frem til... ;-)
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Jamial og # 23 - rykker I ikke lige diskussionen hen i PL-tråden? Lidt dårligt tidspunkt at tage den i denne tråd.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Muller, Kroos, Ribery, Shaqiri... hvem bliver den falske 9'er. Pep må da indføre den position for dem.

Kigger man hurtigt på holdet så har han et godt materiale, og et materiale han sagtens ville kunne spille hurtigt pasnings sikkert og boldbesidende fodbold med.

Lahm og Alaba to backs som minder om vores. Martinez minder om Busquets, Bastian og Muller centralt en mere fysisk men mindre teknisk(overblik) kopi af Xavi/Iniesta, Ribery og Kroose fremme kryddret med en angriber. Bliver sjovt at se Eurosport 2 igen (kæmpe plastik fan er jeg, men følger fanme alle tidl. Barca relaterede personer der har skilt sig ud, og det har Pep).
Jeg kunne forestille mig, at han henter en ny midtbanespiller til holdet. En med lidt mere temposkifte a la Iniesta, der kan diktere. Jeg kunne forestille mig, at han hentede en som Benat, som kan agere som en blanding af Xavi og Iniesta. Kan han få fat i Isco og Benat, så har han et fandme stærkt hold! Måske også en lidt mere teknisk velovervejet midterforsvar i stedet for en som van Buyten som reserve for Badstuber og Dante.

Glæder mig til at følge Pep. Det bliver vildt. For Bayern har både teknisk fantastiske spillere, men også en fysiskdominans, hvor de lidt lgiesom Chelsea bare kan mose modstanderen fuldstændig i stykker. Kan Tika-takaen blandes med fysikken på et højt niveau, kan de godt blive en meget, meget truende konkurrent itl Barca på den euopæiske trone!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Han henter da Michu... ;-)
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Daluigi »

Kender I det når eks-kæresten finder en ny elsker? .. Selv om man er i et forhold, så kan man bare ikke li tanken om, at en anden mands lem skal ondulerer hende...
Forumlegende

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Jeg frygter især at Thiago kan lokkes væk. Jeg vil i det hele taget ikke have, at Pep køber nogle profiler eller talenter fra Barça. Jeg tror at Pep har stor respekt for den tyske kultur, og han vil ikke gøre Bayern Müchen til en spansk koloni.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

Daluigi skrev:Kender I det når eks-kæresten finder en ny elsker? .. Selv om man er i et forhold, så kan man bare ikke li tanken om, at en anden mands lem skal ondulerer hende...
Exactly!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er faktisk oveni lykkelig over, at Pep tog fusen på os alle og valgte Bayern. Skal uden tvivl følge ham videre.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Jeg er faktisk oveni lykkelig over, at Pep tog fusen på os alle og valgte Bayern. Skal uden tvivl følge ham videre.
ovenud*

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Siempre Barca skrev:
Daluigi skrev:Kender I det når eks-kæresten finder en ny elsker? .. Selv om man er i et forhold, så kan man bare ikke li tanken om, at en anden mands lem skal ondulerer hende...
Exactly!
Mæææn det gør ikke så meget når éns nye kæreste hedder Tito Villanova. ;)

Hmm. Det lød forkert.
Visca el Barca

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Bager skrev:
Siempre Barca skrev:
Daluigi skrev:Kender I det når eks-kæresten finder en ny elsker? .. Selv om man er i et forhold, så kan man bare ikke li tanken om, at en anden mands lem skal ondulerer hende...
Exactly!
Mæææn det gør ikke så meget når éns nye kæreste hedder Tito Villanova. ;)

Hmm. Det lød forkert.
[youtube]YaG5SAw1n0c[/youtube]
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:
Heartbreaker skrev:Jeg er faktisk oveni lykkelig over, at Pep tog fusen på os alle og valgte Bayern. Skal uden tvivl følge ham videre.
ovenud*
Ikk gør BGs arbejde for ham! Anyway.. ligeglaaa' jeg ryger :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster