5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Damn, Busquets spillede godt i går. Måske heller ikke den sværeste kamp, men han havde virkelig mange god afleveringer mellem kæderne og jeg husker ikke at han smed bolden væk eller lavede en fejlaflevering. Men det gjorde han sikkert nok.

Og nåjo, brilliant assist fra ham ved 3-0.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jakob »

BarçaDK skrev:Damn, Busquets spillede godt i går. Måske heller ikke den sværeste kamp, men han havde virkelig mange god afleveringer mellem kæderne og jeg husker ikke at han smed bolden væk eller lavede en fejlaflevering. Men det gjorde han sikkert nok.

Og nåjo, brilliant assist fra ham ved 3-0.
Han var skyld i Espanyols friløber og var ved at lave en kæmpe fejl mere ved en aflevering til Piqué. Dog er jeg enig hans pasningsspil frem ad banen var i høj klasse. Hans assist til Pedros andet mål må selv Xavi og Iniesta være misundelig over. :cool:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Ah, jeg var på toilettet ved første Espanyol chance. Min bror sagde det var Piqué, der mistimede et hovedstød, men jeg har lige set det i replay. :razz:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Winfried Schäfer voted for Sergio Busquets to win the Ballon D'Or.
Mon nogen stemte på Toure... ? Aaargh ok, joke! Stop!
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:
Winfried Schäfer voted for Sergio Busquets to win the Ballon D'Or.
Lol Winfried, din fucking hipster.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

Vilanova: "Busquets was fantastic. He is very intelligent, he quickly saw Joaquin caused us problems. He acted as coach and solved it."
Mon han kommer til at bære anførerbindet en dag?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jamial »

Brombi skrev:
Vilanova: "Busquets was fantastic. He is very intelligent, he quickly saw Joaquin caused us problems. He acted as coach and solved it."
Mon han kommer til at bære anførerbindet en dag?
Ufffffffffff................. Puyol er en helt anden leder, med en helt anden gennemslagskraft, og han er langt, langt renere i sit spil (skuespil). Jeg så hellere Pique, Fabregas, Messi eller Iniesta med det bind.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Vilanova: "Busquets was fantastic. He is very intelligent, he quickly saw Joaquin caused us problems. He acted as coach and solved it."
Mon han kommer til at bære anførerbindet en dag?
Hell to the NO!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Kunne sagtens se ham som anfører en dag! Man finder ikke mange spillere med en stor fodbold intelligens som bussi... En af vores klart vigtigste spillere!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Vilanova: "Busquets was fantastic. He is very intelligent, he quickly saw Joaquin caused us problems. He acted as coach and solved it."
Mon han kommer til at bære anførerbindet en dag?
Rent taktisk finder man næppe en der er bedre egnet end Busquets er. Jeg er mere i tvivl om hvorvidt han kan fungerer som indpisker, hvilket jeg altid har ment at en anfører bør. Puyol gør det sublimt. Xavi er på en lidt mere afholdende måde, men han er stadig en fantastisk leder, da han altid er fattet og altid forstår at kommunikerer med holdkammeraterne, selvom det ikke er på samme råbende og opfordrende måde som Puyol gør det.

Altså er det jeg umiddelbart tænker, at hvis Xavi (eller Iniesta eller Messi) kan være anfører, kan Busquets også være det. Når det så er sagt, ser jeg dog helst at vores anfører er en kriger og indpisker som Puyol, så i den henseende vil jeg hellere se det være Piqué eller Cesc. Piqué har potentialet til at blive ligeså højtråbende og autoritær som Puyol. Cesc viste i Arsenal at man skal smide bindet på ham, og så tager han ansvaret med det samme.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af # 23 »

Pique som anfører? Aaaargh. Han er fantastisk dygtig, men han er simpelthen for USERIØS i mine øjne. Han er lidt lad.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Bliver det ikke bare den med længst tid på første holdet?
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Pique som anfører? Aaaargh. Han er fantastisk dygtig, men han er simpelthen for USERIØS i mine øjne. Han er lidt lad.
Jamen, jeg er enig - men det er også derfor at han har 'potentialet' til det. Måske bliver det ikke sådan, men jeg forestiller mig at han bliver lidt mere seriøs og lidt mere voksen, når Puyol engang stopper og Piqué er den ældre og mere erfarne i midterforsvaret. Så tror jeg at han begynder at tage mere ansvar.
emo skrev:Bliver det ikke bare den med længst tid på første holdet?
Det håber jeg godt nok ikke. Det er sådan det er i Madrid, men den med længst tid på førsteholdet er altså ikke nødvendigvis den der er bedst kvalificeret. Puyol var jo eksempelvis ikke den med længst tid på førsteholdet da han blev anfører. Overhovedet. Som jeg husker det er det en afstemning blandt spillerne.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Ok. Var bare overbevist om at man generelt i Spanien kørte med længst tid på holdet, anfører. Men lyder godt at det ikke er sådan, for ikke alle er egnede nemlig.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Bager »

Hvad med Messi som fremtidig anfører?
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster