Forslag til fcbarcelona.dk

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Blach »

Nu kan jeg ikke lige huske hvor det var forslaget kom op, og jeg orker ikke finde det, men det var omhandlende diskussion af nyheder. Her kom jeg bare lige på et lille forslag, og det er følgende:
Hver gang der kommer en nyhed om en bestemt kamp, bliver nyheden smidt ind i kamptråden. Hver gang der kommer en nyhed om en bestemt spiller, bliver nyheden smidt ind i spillerens tråd. Hver gang det er om klubben eller en større del af truppen, bliver nyheden smidt ind i FC Barcelona-tråden.
Altså det er ikke noget livsnødvendigt(eller jo, jeg vil bare ikke indrømme det...) men bare noget som kunne være super fedt! Hvis det vil være for uoverskueligt for forfatteren, behøves det ikke, hvis ikke, kunne det være lækkert hvis artiklerne også blev smidt ind på forummet!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af zqa »

Du giver den bare gas, ctrl+c /cmd+c -> ctrl+v / cmd+v ;-)
#jesuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Quaresma »

Wennerberg, kunne du ikke lave en afstemningen på forsiden angående hvilken centerforsvarer, man helst så Barça erhverve til sommer? Valgmulighederne kunne evt. være:

Iñigo Martínez
Thiago Silva
Mats Hummels
Sergio Ramos
Daniel Agger
Vincent Kompany
Marquinhos
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Brombi »

Kan vi ikke først lave en afstemning om hvorvidt vi vil have en afstemning?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Jo, den skal også smides på forsiden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Jurij »

Heartbreaker skrev:Jo, den skal også smides på forsiden.
Ja, og nu hvor vi er igang med mærkelige initiativer. Så kan vi lige så godt lave hele vores side om, så den minder mere om: www.madridista.dk

Lad os få mere farverige beskrivelser af kampene. Og modspillerne skal kaldes klovne, idioter, tumper, psykopater, uden sympati, skuespillere og andet ubehøvlet, de er de nemlig rigtig gode til på forsiden. Og lad os også skrive, at vores træner skal fyres på forsiden, og så nogle måneder efter skrive at han skal blive for evigt. Det samme med spillerne selvfølgelig. Vi skal også huske at forvente store sejre hver gang, og når vi taber eller blot vinder smalt så skal vi svine træneren og spillerne til. Det er noget vi skal lære her på siden!
Genopbygning status: færdig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:Kan vi ikke først lave en afstemning om hvorvidt vi vil have en afstemning?
Word.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af OliverDK »

Jurij skrev:
Heartbreaker skrev:Jo, den skal også smides på forsiden.
Ja, og nu hvor vi er igang med mærkelige initiativer. Så kan vi lige så godt lave hele vores side om, så den minder mere om: http://www.madridista.dk

Lad os få mere farverige beskrivelser af kampene. Og modspillerne skal kaldes klovne, idioter, tumper, psykopater, uden sympati, skuespillere og andet ubehøvlet, de er de nemlig rigtig gode til på forsiden. Og lad os også skrive, at vores træner skal fyres på forsiden, og så nogle måneder efter skrive at han skal blive for evigt. Det samme med spillerne selvfølgelig. Vi skal også huske at forvente store sejre hver gang, og når vi taber eller blot vinder smalt så skal vi svine træneren og spillerne til. Det er noget vi skal lære her på siden!

+1

Definitionen af http://www.madridista.dk


Edit: Selvom jeg ikke kan foredrage brugerne og specielt ikke adminen derinde, synes jeg, at det er en virkelig god idé, at forummets brugere kan kommentere på nyhederne. Denne funktion så jeg gerne her på siden :-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Brombi »

Nej tak, det bliver for !Nationen agtigt..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af OliverDK »

Brombi skrev:Nej tak, det bliver for !Nationen agtigt..

!Nationen er vel egentlig også en fin idé, hvis det ikke var for alle de idioter, der så vælger at skrive derinde.
Det er da en nem og overskuelig måde fx at diskutere et bestemt emne, men hver sin smag ;-)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Man kan kommentere nyhederne på facebook, det er vel nok :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Culé »

Hvis det er tilladt vil jeg gerne komme med lidt kritik af at man fx ikke nævner noget som helst om den årlige kongres for klubbens penyaer verden over og kommer ind på hvad der blev sagt af de "høje herre" i bestyrelsen mv. i en nyhed. Synes godt at man kan arbejde med en ambition om at sigte lidt højere end blot at lave nyheder med 3 linjer efterfulgt af en video.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af abx »

Culé skrev:Hvis det er tilladt vil jeg gerne komme med lidt kritik af at man fx ikke nævner noget som helst om den årlige kongres for klubbens penyaer verden over og kommer ind på hvad der blev sagt af de "høje herre" i bestyrelsen mv. i en nyhed. Synes godt at man kan arbejde med en ambition om at sigte lidt højere end blot at lave nyheder med 3 linjer efterfulgt af en video.
Gaaaaaab...
Er der noget journalistisk kød i arrangementet? Er der noget at komme efter? Er der noget som vil interessere den brede skare af barca-fans? Synes ikke du selv sælger den særlig godt... (markeret med fed)
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Culé »

abx skrev:
Culé skrev:Hvis det er tilladt vil jeg gerne komme med lidt kritik af at man fx ikke nævner noget som helst om den årlige kongres for klubbens penyaer verden over og kommer ind på hvad der blev sagt af de "høje herre" i bestyrelsen mv. i en nyhed. Synes godt at man kan arbejde med en ambition om at sigte lidt højere end blot at lave nyheder med 3 linjer efterfulgt af en video.
Gaaaaaab...
Er der noget journalistisk kød i arrangementet? Er der noget at komme efter? Er der noget som vil interessere den brede skare af barca-fans? Synes ikke du selv sælger den særlig godt... (markeret med fed)
Skal ikke kunne sige om det er fordi jeg er Barca fan "over gennemsnittet" ifht interesse mv., men synes selv at der burde være en "regel" der hed at så snart Rosell udtaler sig så følges der op på det. Han og hans kumpaner er trods alt dem der har fingeren på pulsen og udstikker i hvilken retning klubben går de kommende år. Jeg tror i hvert fald at vi er nogen der går op i mere end den ugentlige kamp, nogen der interesserer sig for klubbens finanser, om der bliver lyttet til medlemmerne (ejerne!) etc.

Men hvis ovenstående ikke ligger inde for folkene bag sidens ambitioner er det fedt at en side som cules.dk somme tider bringer ovenstående ting på banen, eller totalbarca.

Synes måske bare godt at eftersom man mere eller mindre har "monopol" på danske Barcafans kunne arbejde med en ambition om at udvide folks horisont en smule fra at være mere end fra kamp til kamp.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af abx »

Jeg tror 'ambition' er det forkerte ord. Jeg tror det handler om at 90% af hjemmesidens besøgende vil have korte og spiselige nyheder.
De 10% der gerne vil ind bag kernen og vende alle sten - ja, de kan læse den slags på blogs hvor folk vender emner med dybere og længere indlæg. Hvis fcbdk begynder at skrive den slags lange artikler, så vil det gå udover de 90% andre opfattelse af sitet, også mister hjemmesiden de læsere.

Så jeg ganske enkelt at det handler om at afgrænse og definere sin rolle - også holder sig inden for de rammer. Ellers bliver det en rodebutik
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster