Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Men bold.dk er bare dumt, alle kan skrive noget og fyre lort af.
De fleste af dem burde i øvrigt bare smide sig selv ind i et bål, men den slags kommentarer er tydeligvis ilde set derinde.
Du er en af de få heldige. Det er epic at blive smidt ud på baggrund af en überepic statement... vil jeg også gerne prøve.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er faktisk kun smidt ud i 4 uger, men jeg har ingen intentioner om at logge ind igen nogensinde. Jeg vælger at stoppe på toppen, som man siger.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Jeg er faktisk kun smidt ud i 4 uger, men jeg har ingen intentioner om at logge ind igen nogensinde. Jeg vælger at stoppe på toppen, som man siger.
Du skal bare lige ind og ændre din signatur til "veni vidi vici" eller noget i den stil ;-)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

José Mourinho skrev:Mourinho valgte højst overraskende at sætte Antonio Adán på mål i aftenens opgør. Dermed måtte Iker Casillas sætte sig på bænken efter han i 10 sæsoner har været ubestridt førstevalg. Om den beslutning sagde José Mourinho:

- "Det er en teknisk beslutning. Efter min mening er Adán bedre end Casillas."
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af klogfyr »

emo skrev:
José Mourinho skrev:- "Det er en teknisk beslutning. Efter min mening er Adán bedre end Casillas."
Billede

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Hvor har i det fra?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Afellay99 skrev:Hvor har i det fra?
Madridista.dks seneste artikel... regner da med at de har styr på kilder til hvad deres træner siger :)!
Allez...

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Det er jo alt for sindsygt, hvis manden har udtalt det. Han bliver hvertfald ikke mere populær af det.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Snuppet fra den nye "Madridista.dk mener".
Kun i Real Madrid bør det koste at smadre stemningen i truppen.

Kun i Real Madrid bør det have konsekvenser at lægge sig ud med klubbens principper.

Og kun i Real Madrid har man ’cojones’ store nok til at fyre verdens såkaldt bedste træner.
Det er næsten et tragikomisk forsøg på at hævde sig.

Man kunne nemt kreere en mindst lige så sand og mere langt flashy til Barça:


Kun i FC Barcelona er et hvert forsøg på at smadre stemningen i truppen forgæves.

Kun i FC Barcelona er det slet ikke muligt at lægge sig ud med klubbens principper.

Og kun i FC Barcelona har man 'cojones' store nok til slet ikke at ansætte verdens såkaldt 'bedste træner', skønt manden nærmest var på knæ for klubben.


Voila!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ronaldinho »

Kassow er tilbage med fuld knald på!


Du er Barcelona fan? Intelligent er du i hvert fald ikke. Ronaldo og Messi har fået lige mange straffespark. Tror du da at Real Madrid spillerne bliver fældet oftere i feltet end Barcelonas spillere?


On topic:
Müller brugte ti færre kampe til at slå den gamle rekord end Messi har brugt på at slå Gert Müllers. Messi mistede muligheden for at indhente ham for mange mange kampe siden. Det er jo klart at man kan score flere mål, hvis man også får flere kampe at score målene i. Så kan jeg også slå Messis rekord, hvis jeg bare må spille fodbold hver dag. Nope Messi manglede 12 mål, da han nåede det samme antal kampe som tyskeren.
Ronaldinho Gaúcho

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Ronaldinho skrev:Kassow er tilbage med fuld knald på!


Du er Barcelona fan? Intelligent er du i hvert fald ikke. Ronaldo og Messi har fået lige mange straffespark. Tror du da at Real Madrid spillerne bliver fældet oftere i feltet end Barcelonas spillere?


On topic:
Müller brugte ti færre kampe til at slå den gamle rekord end Messi har brugt på at slå Gert Müllers. Messi mistede muligheden for at indhente ham for mange mange kampe siden. Det er jo klart at man kan score flere mål, hvis man også får flere kampe at score målene i. Så kan jeg også slå Messis rekord, hvis jeg bare må spille fodbold hver dag. Nope Messi manglede 12 mål, da han nåede det samme antal kampe som tyskeren.
Han skal holde sig til håndbold.. Idioten er en giga taber, ja jeg ved hvem han er.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Nidzo7 »

Sikke en tosse. Mourinhos hjerte ligger i Madrid? HAHA, han er da godt igang med at skyde klubben i sænk.
Nu holder det!!! Mourinho skal ikke fyres hvem skal tage over den mand har et ægte madridista hjerte... Og efter min mening så er mou den perfekte mand for Real.. Ja alle hold har sine nedture selv et hold som Real hvor fansene er tit og ofte for naive... Vi ser desværre aldrig tingene fra en anden perspektiv... Vamos mou

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Okay, det vil være lidt besværligt at citere de her tosser, så jeg smider et link: Her er linket!
Tossehovederne er selvfølgelig Steffen Bengtsson, Nawid Nourestani og Jonas Apadana.

Jeg har egentlig ikke rigtig været tilhænger af det med at poste et billede af tossen, men jeg er simpelthen nødt til at lægge Steffen Bengtssons profilbillede ind:
Billede
Please, lad det være ham :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ville så gerne møde nogle af dem. Jeg mener det seriøst. Det er så sjovt at snakke med folk der så blanke, for man kan rive dem rundt i alle mulige hjørner, rent psykisk, uden at de fatter en brik af noget som helst. Jeg taler af erfaring ... mange år i Randers, I ved!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

@ BarcaDK

Billedet er af Casper Harding AKA SpørgCasper.
[youtube]WjJHSooUrDM[/youtube]

Han er i øvrigt fra Odense og et totalt tågehoved, men han er sjov at ryge pind med :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster