Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Mourinho valgte højst overraskende at sætte Antonio Adán på mål i aftenens opgør. Dermed måtte Iker Casillas sætte sig på bænken efter han i 10 sæsoner har været ubestridt førstevalg. Om den beslutning sagde José Mourinho:

- "Det er en teknisk beslutning. Efter min mening er Adán bedre end Casillas."


De har helt sikkert haft et skænderi :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hey abx, jeg vil joine dig inde på madridista.dk...
Billede
Allez...

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Parla »

Hvad nu hvis at Mourinho inderst inde elsker Barca og besluttede sig for at ødelægge Real Madrid indefra?

Madridista.dk:
Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Lige så fucked som puta,
Senest rettet af Parla lør dec 22, 2012 11:44 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Og nu gik http://madridista.dk/ ned :grin:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Der må være kommer gråd og tårer i serveren...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Syntes deres server er nede konstant ..

Edit: Kan være den går ned, sammen med deres hold :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Skal vi ikke lige styre den lidt? Godt nok er det en dejlig følelse for os, men det er ikke særlig længe siden, at Real Madrid fansne hånede Barca og dets tilhængere. Skal vi ikke lade være med at synke ned på deres niveau, en del af indlæggene i denne tråd minder meget om dem fra madridista.dk, og kunne meget vel være skrevet derinde. Nogen vil synes jeg er kedelig, men mener at det er stil og klasse - noget som jeg mener klæder og minder om vores spilleres attituder.

Kassow begik hybris efter sidste sæson, og nu bider nemisis ham i røven. Lad det ikke ske for os!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Det er tydeligt hvad folk mener om Mourinhos præstationer:

http://www.marca.com/debate/2012/12/301 ... s3012.html
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Mourinho: at sætte Casillas på bænken var en teknisk beslutningen :mrgreen:

[youtube]ePq3NvBnj54[/youtube]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Det kan godt være at Mourinho skaffede RM et mesterskab - Men se lige prisen? Faust, anyone? :cool:

Jeg kan ikke fordrage Mourinho. Altså måden hvorpå han fungerer som træner, har ikke mødt ham til julefrokost eller lignende. :mrgreen:

Jeg håber han bliver fyret og at RM så ansætter en træner man kan have lidt mere respekt for. Ikke at jeg anfægter Mourinhos resultater, det er måden og opførslen...

Nå men, hvem tror i han giver skylden?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Guillem skrev:
Mourinho future

My colleague @matallanas explains Madrid has considered Mourinho's sacking. It is not a final decision, there will be a board meeting first, perhaps before Christmas. A calm head of the directors and lack of alternatives (Castilla coach Toril is the favourite as interim coach) might keep the marriage of convenience till the first round of the Champions League. It is believed that Madrid will have to pay 20m euros if they sack the Portuguese manager, a bigger financial package (for Mourinho) that if coach and club decide to go their separate ways at the end of the season. Other sources claim that in the last contract that clause was taken off. Anyway, to leave Casillas on the bench versus Malaga, one of the difficult trips, was not totally a football decision. Yes, for a while Mourinho has felt Iker did not deal well enough with set pieces but to replace him in such a game points out to a political struggle, a sign of a man wanting to impose his authority against a group of players (not the whole squad but a key bunch) that dont believe anymore in his message or methods. A man wanting to kill before dying.
Mou giver dommerne skylden, snakke om to straffespark i nogle tidligere kampe som de ikke fik. Nævner at folk i fodbold er af kort hukommelse og at de ikke husker hvad der skete i går. Har han ret i, tydeligt at han ikke husker alle de fejl kendelser der var imod os sidste sæson. Grr...
Senest rettet af emo søn dec 23, 2012 2:05 am, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

B-Freak skrev:Mourinho valgte højst overraskende at sætte Antonio Adán på mål i aftenens opgør. Dermed måtte Iker Casillas sætte sig på bænken efter han i 10 sæsoner har været ubestridt førstevalg. Om den beslutning sagde José Mourinho:

- "Det er en teknisk beslutning. Efter min mening er Adán bedre end Casillas."


De har helt sikkert haft et skænderi :cool:
WTF!?? - Manden er jo gal...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han er ikke normal.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Man håner lidt for meget herinde, synes jeg. Man skal være en god taber. men så sandelig også en god vinder, kan ikke lide at vi falder ned på deres niveau.

Det er dog interessant at se, der er så mange problemer i Real. Oversætteren er godt nok på spanden, han fører en krig i medierne mod egne spillere, det rokker da en hel del ved det image, som nogle fejlagtigt havde af ham, nemlig at han altid beskytter sine spillere, han er spillernes træner og er altid elsket af sine spillere.

Jeg synes det er interessant at se, han har mødt så meget modgang i Real, på trods af, at han har skaffet dem trofæer. Det beviser bare, at man i Spanien ikke går kun op i resultater, men også måden at spille på. Det beviser også, at i Spanien generelt, men især hos de to største klubber, FC Barcelona og Real Madrid, er ingen over holdet. Hvis du prøver at sætte dig over holdet, vil du opleve stor modgang, ikke bare fra folk i klubben, men også i medierne og blandt fans. Det gør, at man næsten ingen chance har for at overleve, medmindre man accepterer de betingelser der er, eller at man er en klublegende og har samtidig som træner har stor succes.

Det er vel ikke en hemmelighed at Real Madrid er et galehus (FC Barcelona var det også, før Laporta kom til, gik tilbage til det efter 06 sæsonen men det ser ud til at Pep ændrede en hel del på den front, derfor er han en legende i min bog), men det er i den grad en fejlvurdering af den kære portugiser, at ændre på det. I en klub som Real eller Barca for den sags skyld, er det direkte selvmord for en udefrakommende, at prøve på det. Hvis man endelig skal gå i krig med medierne, samt prøve at ændre nogle af de traditioner eller rettere sagt vaner, der er en del af disse klubbers historie, så skal man helst være en af klubbens egne. Man skal have været en legende, men samtidig skal man som træner også først få succes, før man kaster sig ud i disse eksperimenter (igen, tag et kig på Pep, han var ret forsigtig i starten, men i takt med at han fik mere og mere succes, begyndte han også at rokke ved de vaner, der kendetegnede Barca. Det resulterede tilsidst i, at fans selv ved store og smertelige nederlag, klapper af holdet, det havde næsten været umuligt at opleve det før Pep æraen). I Reals tilfælde kunne det være en mand som Raul (hvis han bliver træner) eller en Hierro, og de to skal først have succes, før de kan begynde på at prøve at ændre galehuset. Oversætteren troede, at han med det navn han har og de resultater som han vidste han kunne skaffe, kan ændre hele klubben, uden at møde modstand. Han undervurderede bare det faktum, at Real er ingen Inter eller Chelsea, lidt underligt, da han jo havde erfaring fra sin tid i Spanien. Hvis det var ikke nok, så burde det faktum at han i sin tid blev vraget til fordel for en ukendt træner i Barca, have gjort ham opmærksom på det.

På den anden side er der Real. Hvor mange har vi, og så sandelig også rigtig mange madridistas givet udtryk for, at manden i Real har fået lov til alt for mange ting, at manden er ved at ødelægge klubbens ånd. I desperate situationer tyer man til desperate handlinger siges det, og det har kendetegnet Real i Perez' anden regeringsperiode. Man var så besatte af Barcas succes, at man var villige til at gå langt, for at få den brudt. Oftest endte det med at gå for langt. Man begyndte at give træneren magt, magt til at vælge spillerne fuldstændig selv, mere eller mindre (noget der er uhørt i en klub som Real), man begyndte at fyre egne legender (Valdano f.eks.) og man forsvarede handlinger, som er uforsvarligt, især hvis man har et tilhørsforhold til Real og Barca for den sags skyld (øjeprikkeri, verbale overfald af dommerne, piveri i pressen, dårlige taber attituder ved nederlagets stund, brok over dommerne i medierne). Uanset hvad træneren gjorde, blev han bakket op, samt man fandt undskyldninger for at retfærdiggør hans handlinger. Det er en forkert disposition, hvis man ikke vil gå all the way. Hvis man ikke var klar til at Real skulle blive Mourinhos Real, så skulle man fra starten have sat en grænse. Ja man skulle i det hele taget ikke have ansat ham (noget som jeg påpegede fra starten af hans ansættelse), men igen, Real var desperate.

Det er ligeså meget Perez' skyld som det er hans trænerens, sagen er bare den, at Perez heller vil skubbe hele ansvaret over på sin træner (retfærdigvis burde de begge gå af, da de er dem begge som er ansvarlige for Real nedtur), men det er også nemt at fyre træneren, end at fyre sig selv eller erkende også sine fejl.

Det er egentlig også interessant, at oversætteren har det så hårdt i Spanien. Jeg synes nemlig han er blevet slidt i sin tid i Real. Han ser slidt ud, han har taget på, og han virker træt, alle dette kan forekomme hos mennesker, som er under et enormt pres og føler sig stressede. Jeg mener det er tydeligt, at han føler sig presset. Jeg mener ikke, manden er ret god i modgang, det var han ikke i Chelsea (hvor der også var drama og krig i medierne) og det er han heller ikke i Real. I Real ser det ud til, at han har mistet omklædningsrummet, udover nogle få af sine trofaste folk, som står ved hans side. For ikke så længe snakkede om han altså sorte får blandt sine spillere (selvom han mente der var tale om kun 3-4 stykker, tror jeg virkeligheden er en anden), han har virkelig travlt med at fortælle at folk, at nedturen ikke alene er hans skyld, noget der er lidt uvant for en træner at skubbe ansvaret over på sine spillere også. Det virker bare som om, at han også selv føler at denne er hans sidste sæson i Real, han er bare bange for at det kan blive så slemt, at det evt kan skade hans ry. Ellers kan jeg ikke se en anden ret god grund til, at han opfører sig, som han gør.

Men interessant, det er det i hvert fald.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

jefe er fuld, og det tog mig nok 23 minutttter at læse din post, Visxa!

Men seriøst hvor er det vildt man! 16 point foran de hvide! OG det er simpelthen bare den reneste retfærdighed at Mourinho krakelerer under presset. Nu må hans psykopatiske opførsel snart være tydeligt for selv den mest hardcore madridista! Længe leve vores forspring, jeg elsker det.

Visca, jeg brugte s¨rn 30 min på at læse dit indlæg... kom nu lige lidt, og kort dem ned for en gangs skyld. Men hey, love til dig. Godnat folkens!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster