Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Snotnæse :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Ja du ved ham Ferguson, ham kender du vel :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Jamen dog, det bliver altså AC Milan vi skal have fornøjelsen af. Jeg håber på nogle spændende, seværdige kampe.

Og sørme så, jeg vil være United tilhænger for en stund... :cool:

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Elbarca skrev:
# 23 skrev:
Elbarca skrev:
Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Jeg er sikker på at de tabte med vilje bare for at gøre det sværere for Galatasaray men Galatasaray har selv
afgjort det og er nu videre.
Et tyrkisk hold i 1/8 finalen, ja tak!
Ja kan godt lide de gik videre alligevel. At snotnæsen Ferguson går ud og siger det ikke var nogen vigtig kamp er også manglende respekt for modstanderen og turneringen.
Snotnæse? Er det virkelig dit ynkelige forsøg på at jorde historiens største manager? Sågar en person som altid har beundret Barca og viste Pep sin dybeste respekt?

Selvsamme manager der efter ydmygelsen i CL-finalen beordrede sine spillere til at bøje sig i støvet for Barca og klappe af dem da de skulle op og have deres medaljer som ren gestus? Noget som Pep tog til sig og ligeledes gjort samme trick da Real vandt Copa Del Rey i 2011?

Du er da sørgelig, at du skal navngive den muligvis største manager sådan. Virkelig respektløst.
Så kan du tænke lidt over når du selv herinde i hektiske øjeblikke, og uden filter, skriver ting og sager om vores spillere og klub. Det her er trods alt et Barca forum og så bør du være ekstra opmærksom på ikke at støde folk.

Som Skydefinten skrev mener jeg det ikke så hårdt som du tager det, men sådan er det når nogen taler mindre pænt om noget man holder af.
Amen hold nu kæft altså. Er det jantelovsforum det her? Det er sguda ligemeget hvad #23 har sagt. Pointen ér at, ligegyldigt hvad, så er det for åndsvagt med latterlige "kæle"navne (læs: de er ikke positive) omkring folk.

Kald ham noget han bliver kaldt i medierne, hvis du endelig skal kalde ham noget andet end hans navn. Men snotnæsen... forstår ikke årsagen. Du kaldte ham endda hans navn oveni. Hvorfor så overhovedet snotnæsen? Vel kun for (igen latterligt) at provokere.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:
Visca El Barca skrev:Snotnæse :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Ja du ved ham Ferguson, ham kender du vel :lol:
Historiens største klubtræner, en mand med masser af klasser, den mest vindende klubtræner i England, en vindertype, Pep Guardiolas forbillede, ja jeg kender ham skam godt. Han er ret god, synes du ikke? ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Det er den bedste lodtrækning i lang tid.
3 af 6 store hold ryger allerede i næste runde.
Bayern
Arsenal
Milan
Barca
Man. U.
Puta

Endelig får vi at se nogle ny hold i 1/4 finalen.
Galatasaray
Malaga
PSG
Schalke
Porto
Valencia
Dortmund
Shaktar
Celtic
Juventus

Me gusta!
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev: Historiens største klubtræner, en mand med masser af klasser, den mest vindende klub træner...
Jeg er lidt som Fifa, anerkender det ikke officielt. Han er måske en af de bedste i moderne tid.;-)

Klasse for det meste.. Men piver over dommere som mange andre trænere og måske i nogle tilfælde mere, men ellers super fyr. ;)
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Lopezzz skrev:Det er den bedste lodtrækning i lang tid.
3 af 6 store hold ryger allerede i næste runde.
Bayern
Arsenal
Milan
Barca
Man. U.
Puta

Endelig får vi at se nogle ny hold i 1/4 finalen.
Galatasaray
Malaga
PSG
Schalke
Porto
Valencia
Dortmund
Shaktar
Celtic
Juventus

Me gusta!
Troede ikke man kunne skrive Puta på forummet? :lol:
Skulle det ikke blive rettet?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

En mand med klasser? Har han så meget klasse at du skal sige det i flertal? Lol

Jeg syntes vi skal lave en regel herinde, der ændrer Fergusons navn til snotnæsen automatisk, ligesom dengang, der blev lavet en regel for de ord omkring Real. Hvad sir du visca? Du plejer opføre dig som ejeren af foraet, så du skal vel give lov?

Ord som puta Madrid, oversætteren og den slags barnlige ord er hyppigt anvendt herinde. Men snotnæsen, som passer godt til fergusons røde tud lader til at provokere helt vildt.

Jeg skrev det i sjov, at nogle få af jer reagerer så kraftigt og ingen humor har er ikke mit problem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Da jeg plejer at opføre mig som ejer, ifølge visse personer endda ejer siden samt er i stand til at manipulere og hjernevaske samtlige forummets brugere, er mit ord lov. Jeg siger helt klart NEJ til snotnæsen og hvis du, Elbarca, anvender det ord igen, i nogen som helst sammenhæng, bliver du udelukket på livstid. Jeg bestemmer herinde, jeg er mesteren. Fra nu af skal man refere til Sir Alex Fersguson som, fodboldens levende legende nummer 1!

Måske er indlægget ironisk ment, hvem ved, jeg gør ikke, derfor udelukker jeg intet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev: Historiens største klubtræner, en mand med masser af klasser, den mest vindende klub træner...
Jeg er lidt som Fifa, anerkender det ikke officielt. Han er måske en af de bedste i moderne tid.;-)

Klasse for det meste.. Men piver over dommere som mange andre trænere og måske i nogle tilfælde mere, men ellers super fyr. ;)
Ja han piver over dommerne, ret tit, noget der irriterer mig også. Men hay, ingen er perfekt, han er trods alt et menneske, men som du skriver, en super fyr.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:
Lopezzz skrev:Det er den bedste lodtrækning i lang tid.
3 af 6 store hold ryger allerede i næste runde.
Bayern
Arsenal
Milan
Barca
Man. U.
Puta

Endelig får vi at se nogle ny hold i 1/4 finalen.
Galatasaray
Malaga
PSG
Schalke
Porto
Valencia
Dortmund
Shaktar
Celtic
Juventus

Me gusta!
Troede ikke man kunne skrive Puta på forummet? :lol:
Skulle det ikke blive rettet?
:razz: ...
Prøver lige at skrive det med små bogstaver....

edit: puta LoL
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Da jeg plejer at opføre mig som ejer, ifølge visse personer endda ejer siden samt er i stand til at manipulere og hjernevaske samtlige forummets brugere, er mit ord lov. Jeg siger helt klart NEJ til snotnæsen og hvis du, Elbarca, anvender det ord igen, i nogen som helst sammenhæng, bliver du udelukket på livstid. Jeg bestemmer herinde, jeg er mesteren. Fra nu af skal man refere til Sir Alex Fersguson som, fodboldens levende legende nummer 1!

Måske er indlægget ironisk ment, hvem ved, jeg gør ikke, derfor udelukker jeg intet.
Du kunne lige så godt have startet med dén besked dér. Det lyder lidt som om du er i familie med Mourinho med alt det selvbedrag du har kørende :) Mourinho, en træner, der de sidste 10 år har været mere fremtrædende end snotnæsen. Interessant at de to skal op mod hinanden nu.

Jeg er bange for at den klamme portugiser smider United ud. United plejer ikke være så stærke mod de spanske mestre.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Lopezzz skrev:Det er den bedste lodtrækning i lang tid.
3 af 6 store hold ryger allerede i næste runde.
Bayern
Arsenal
Milan
Barca
Man. U.
Puta

Endelig får vi at se nogle ny hold i 1/4 finalen.
Galatasaray
Malaga
PSG
Schalke
Porto
Valencia
Dortmund
Shaktar
Celtic
Juventus

Me gusta!
Like! (vi skal ikke til fuking kolde Ukraine!)

@Elbarca - fair nok at SAF ikke lige er din kop the, men den eneste manager som har agaeret decideret hadefuldt og i disrespekt overfor Barca (de sidste 8år?) er Mourinho. Manden har hoveret overfor Barcafan på camp nou stukket en finger op steder hvor han burde have fået kappet den af og ført en mediehetz imod vores elskede klub. DERFOR giver det mening at Barcafans synes at det er fristende at give igen med nedladenhed.

SAF har til alletider været yderst respektfuld overfor Barca, derfor er der ikke stor konsensus for herinde at kalde ham for nedladende navne.

For the record, jeg har selv været MEGET kritisk overfor United de seneste år, men SAF har jeg respekt for. En anden ting for the record, ja, manden kan være provokerende overfor Liverpool og City (læs: fans bl.a.), og med god grund bærer de sikkert nag over hans psykiske spil, men det er stadig på et LANGT mere sobert niveau end Mourinho.

Men lad os tage den i en SAF tråd hvis det er, og ellers holde en god stemning og glæde os over CHL lodtrækningen og de 13 point, samtidig med at håbe det bedste for Tito :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Jeg har bestemt respekt for Rudolf med den røde tud og jeg har vist skrevet det var sagt i sjov, men ind i mellem kan ferguson godt irritere mig med hans udtalelser.

Det er ikke en mand med peps karisma. Anyway back to topic.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:
Visca El Barca skrev:Da jeg plejer at opføre mig som ejer, ifølge visse personer endda ejer siden samt er i stand til at manipulere og hjernevaske samtlige forummets brugere, er mit ord lov. Jeg siger helt klart NEJ til snotnæsen og hvis du, Elbarca, anvender det ord igen, i nogen som helst sammenhæng, bliver du udelukket på livstid. Jeg bestemmer herinde, jeg er mesteren. Fra nu af skal man refere til Sir Alex Fersguson som, fodboldens levende legende nummer 1!

Måske er indlægget ironisk ment, hvem ved, jeg gør ikke, derfor udelukker jeg intet.
Du kunne lige så godt have startet med dén besked dér. Det lyder lidt som om du er i familie med Mourinho med alt det selvbedrag du har kørende :) Mourinho, en træner, der de sidste 10 år har været mere fremtrædende end snotnæsen. Interessant at de to skal op mod hinanden nu.

Jeg er bange for at den klamme portugiser smider United ud. United plejer ikke være så stærke mod de spanske mestre.

Ja, han er min fætter, godt regnet ud.

Hay, du brugte ordet igen, selvom jeg sagde du ikke måtte. Du bliver snart udelukket, på livstid, men først pudser jeg hele forummet på dig, bare vent og se :razz: .

Fair nok du ikke kan lide Ferguson, fair nok at han kan irritere dig og fair nok du mente det i sjovt, men der var hverken smiley eller noget som helst andet i dit indlæg, der indikerede at du mente det for sjovt. Det er derfor ikke så underligt, at visse mennesker reagerer kraftigt. Ha' en god dag, jeg skal på arbejde nu, fandeme lækkert.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster