Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Jeg tror dog mere at Guardiola ender i United end Chelsea, City eller PSG. I United har man trods alt noget mere kontinuitet på trænerposten. For at sige det mildt.
Visca el Barca

sorenseidelin

Re: Guardiola

Indlæg af sorenseidelin »

Det tror jeg også. Jeg tror også Guardiola ville finde sig méget bedre tilpas i United, selvom klubber som Chelsea og Manchester City har spillerne til at spille fantastisk offensivt.. :smile:

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Lasse N »

Han ender helt sikkert i Arsenal hvis det bliver aktuelt han tager en tørn til og vil til England. Den eneste klub der over der bare har den nogenlunde samme filosofi og spilkoncept som Barca, eller hvertfald prøver på at have det ;D
Source: "Guardiola’s preference in England is Arsenal. The club are aware he would be interested in the job in 2013." [http://goal.com ]

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jakob »

Den klub Pep vælger bliver min "anden" klub, uden tvivl. Savner den flotte mand.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Ville ikke være skidt med Arsenal... de har et koncept, en filosofi, de har tålmodighed, og så er de ikke presset til at vinde ligaen næste sæson, eksempelvis.
Allez...

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Lasse N »

Præcis. Skyder en 100 mand afsted på hans næste klub bliver Gunners til odds 12 hos Paddypower :cool:

Edit; faldet til odds 6 :eek:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Hvis Pep overtager Arsenal, så mister han da de resterende hårtotter, han har tilbage.

Den klub er gennemsyret af middelmådighed, tabermentalitet og elendige spillere. Det ville kræve oceaner af år, før de kan opbygge noget slagkraftigt, der kan måle sig med de andre storhold i verden som Barca, Real, Bayern og United.

Jeg kan selvfølgelig godt se den personlige idé om at overtage et synkende skude og selv bygge det op igen til et stærkt hold, men Arsenal er efterhånden ved at nå til Liverpool-stadiet. Det er operation dødsdømt at overtage Arsenal. Spillere som Koscielny, Vermaelen, Gervinho, Chamakh, Jenkinson vil Pep blive idiot af.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

De spillere ville nok ikke være der. De har, når de alle er i omdrejninger en af de mest talentfulde midtbaner, sam erfaring i Carola og Arteta. Offensivt har de Theo of Pod, så gælder det om at finde en angriber der laver mål. Defensivt skal der satme ske meget.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Guardiola

Indlæg af # 23 »

emo skrev:De spillere ville nok ikke være der. De har, når de alle er i omdrejninger en af de mest talentfulde midtbaner, sam erfaring i Carola og Arteta. Offensivt har de Theo of Pod, så gælder det om at finde en angriber der laver mål. Defensivt skal der satme ske meget.
De har jo ikke penge til at adskille sig med 10 og købe 8 nye jo. Det vil tage flere år, før Pep får et slagkraftigt hold.

Cazorla, Arteta, Sczczczczczczczcz, Sagna, Wilshere og Oxlade er de eneste, der er gode. Podolski, Giroud, Koscielny, Vermaelen og hvad fanden de hedder er så gennemsyret af middelmådighed.

Måske kan Pep som trænernavn skaffe store stjerner til klubben, men deres tiltrækningskræft ligenu er minimalt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Kunne være fedt hvis Pep tog over i Arsenal. Det er nok den engelske klub som er mest i overensstemmelse med hans måde at spille på. Efter de seneste års måltørke er presset nok heller ikke det samme som andre engelske topklubber. Problemet med at overtage dem er blot, at så har han ikke spillere som Xavi, Iniesta, Messi, Puyol osv. Cazorla skulle nok have Messis rolle, Podolski som Alexis, Oxlade som Pedro, Wilshere som Iniesta, Arteta som Xavi, Diaby som Busquets osv. Arsenal spiller ok, men når man ser dem er der bare mange ting de kan gøre bedre. De spiller en ufuldstændig version af det koncept de gerne vil spille. Hvis de har mange gode boldspillere, jamen hvorfor bruger de dem så ikke? Hvis de løber meget, hvorfor praktiserer de så ikke et aggresivt presspil? Hvis de har nogle skide gode playmakere i Arteta og Cazorla, hvorfor bygger de så ikke spillet op omkring dem, og hvad med deres offensive backs som burde støtte med op? Nogle af disse ting kunne Pep være med til at implementere. Forholdet mellem Arsenal og Barcelona ville også blive desto bedre hvis Pep overtog deres trænerpost.

Det store spørgsmål er bare om de er klar til at skille sig af med Wenger.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Manchester United coach Ferguson will spend next week in New York, where he is likely to meet Guardiola again.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Guardiola

Indlæg af ladislau »

Det er måske ikke helt on topic, men nu blev det nævnt. Carzola bliver brugt for lidt på kanten, hvor han er klart bedst. Nu følger jeg ikke PL slavisk længere, men de kampe jeg har set, der spiller Carzola al for ofte centralt, og for langt tilbage. Hans kvaliteter kommer bedst frem på kanterne.

Omvendt er en spiller som Silva blevet mishandlet på kanten. Bevares, han spiller en kant bedre end de fleste, men hans kvaliteter ligger centralt. På de bedste dage er Silva oppe og snuse til Iniesta niveau, men det er efterhånden langt tid siden.
Mata har klaret omrokeringen bedre end de to andre, men jeg har sgu generelt ikke meget fidus, til hvordan englænderne (mis)bruger de spanske stjerner.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Pep scorede kun 4 kasser for FC Barcelona som aktiv

Men hvilke mål!

[youtube]m8dg1GDXUzo[/youtube]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Guardiola

Indlæg af j´♥ le foot »

BarçaDK skrev:Del Bosque eller Mourinho. Ikke Pep, selvom jeg elsker ham.
Hvorfor Ikke? Pep er en af de mest innovative trænere nogensinde. Han kom med ideer og visioner som man ikke har tænkt på før og som Valdano sagde :"Guardiola is the Steve Jobs of football". I videoen jeg postede på den forrige side, kan man opdage én af disse fantastiske idéer : ”Get back into position through the middle”, det er en fantastisk idé, synes jeg
Hvis titler tæller, hvorfor har IFFHS valgte Arsegne wenger som " World‘s best Coach of the 1st Decade ", selvom han ikke vandt noget stort?
Under Guardiola, begyndte man at snakke om ” Pasion por el barça” og kollektiv orgasme, hvilket er en bedrift i sig selv :smile:

[youtube]752OPlqLNVw[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster