Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Billede

No offence.. men hvis ham ude til højre ikke havde hvidt tøj på, ville man ikke kunne se ham..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Har en bekendt der er Real fan.. Vi sad og snakkede tidligere i aften. Han mener at Real er "mætte".. Jeg skreg af grin.. Og sagde.. Mætte? af hvad? En la Liga titel? Han bøjede hovedet, rejste sig, og forlod min lejlighed. :twisted:
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:Har en bekendt der er Real fan.. Vi sad og snakkede tidligere i aften. Han mener at Real er "mætte".. Jeg skreg af grin.. Og sagde.. Mætte? af hvad? En la Liga titel? Han bøjede hovedet, rejste sig, og forlod min lejlighed. :twisted:
Hahahahaha! :lol: :grin:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:Har en bekendt der er Real fan.. Vi sad og snakkede tidligere i aften. Han mener at Real er "mætte".. Jeg skreg af grin.. Og sagde.. Mætte? af hvad? En la Liga titel? Han bøjede hovedet, rejste sig, og forlod min lejlighed. :twisted:
Hahaha det er da også direkte sørgeligt!
Forumlegende

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Nu er Real ligeså mange point efter Barca som de var i Peps første sæson, og Schuster blev fyret. Lad os se hvad det næste træk bliver. Mener at deres næste kamp er ude imod Malaga, lige inden vinter pausen.
Allez...

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

emo skrev:Nu er Real ligeså mange point efter Barca som de var i Peps første sæson, og Schuster blev fyret. Lad os se hvad det næste træk bliver. Mener at deres næste kamp er ude imod Malaga, lige inden vinter pausen.
Malaga på udebane er ikke det sjoveste for dem i deres nuværende tilstand. Bliver spændende at se.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Glæder mig satme også til den kamp! Tror sagtens Malaga kan drille Real!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis Espanyol på hjemmebane kan, så kan alle vel ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Man fristes til at sige:

"...Så blev det alligevel jul"

:mrgreen:

Mourinho har tilsyneladende givet op i forhold til at indhente det tabte terræn. Det er jo også ganske kløgtigt af ham, sådan at kaste håndklædet inden nogen gør det for ham. Mon der er tale om et psykologisk træk som skal afvæbne Barca? I så fald kan han godt glemme det.

Vi har nemlig Messi. Og Messi vil vinde. ALT. :eek: Selv VM i standard-dans.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Michman skrev:Har en bekendt der er Real fan.. Vi sad og snakkede tidligere i aften. Han mener at Real er "mætte".. Jeg skreg af grin.. Og sagde.. Mætte? af hvad? En la Liga titel? Han bøjede hovedet, rejste sig, og forlod min lejlighed. :twisted:
lololololololololololol!!

Nu siger jeg noget vildt - og jeg håber ikke jeg jinxer noget for vores vedkommende - men jeg tror kravet til Mourinho er klart nu - vind CL eller modtag en opsigelse.
Hvorfor skulle Mourinho være i stand til at vende skuden i næste sæson, hvis holdet allerede har toppet? Det hold han har opbygget virkede i sidste sæson, men hvis det allerede er på retræte, så må han til at lave om på holdet igen. Og med Mourinhos angivelige allerede anstrengte forhold til spillere og ledelse...
Visca el Barca

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

http://onside.dk/primera-division/avis- ... te-af-alle

Man skal self ikke tro på alt man læser, men hvis det er sandt så hjælper det ikke ligefrem på hans forhold til fansne :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Badabing »

Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

"Ja du er da lidt en klaphat at hører på her! Barca har været ekstremt overbevisende i denne sæson rent resultatmæssigt! Men spillemæssigt har de været så f***ing heldige at det er til at brække sig over! alt er simpelthen gået deres vej (Et mesterholds held??)

Lad mig hurtigt opsumere deres sæson so far:
1. 26/08-12 ude mod Osasuna, 2-1 sejr til Barca.
Her score barca et klart offside mål, og Osasuna bliver snydt for et straffe efter Barca's sidste scoring.
2 point tjent.

2. 22/09-12 hjemme mod Granada. 2-0 sejr til Barca.
En elendig indsats af Barca. De havde bolden mest (har de jo altid) men skabte ikke alverden. 82 min henne i kampen brænder granada så en friløber! Derfeter score barca i det 87 og 90 minut. En kamp der kunne have endt med 0 eller blot 1 point til barca. Nu vel..
2 point tjent.

3. 29/09-12 Sevilla ude. For det første et latterligt rødt til til sevilla, og så vælger barca at spille håndbold i opspillet til 3-2 målet ( eller var det til 2-2?). Det overser dommeren, og barca vinder i sidste ende.
2 point tjent.

3. 20/10-12 ude mod Deportivo 5-4 sejr til Barca. En kamp der kunne gå begge veje, og trods barca startføring på 3-0 var de slet ikke overbevisende.
2 point tjent.

4. 9/12-12 Ude mod Betis 2-1 sejr til Barca. alle som så kampen vil være enige i at barca igen var ufatteligt heldig at skrabe en sejr hjem her. Burde være endt uafgjort.
2 point tjent.
Ved godt dette i den grad er at sætte tingene på spidsen, og man kan sikkert også argumentere for nogle kampe hvor Madrid var heldige, eller at Barca jo uden tvivl er et klassehold og nok skulle have vundet uanset hvad.

Dog syntes jeg sagtens at man kan være ekstremt frustreret når man ser hvordan barca bare har vundet, særligt kampene mod Osasuna, Sevilla og Betis, burde Barca max have haft 3 point ud af tilsammen! Havde dette været status nu, havde barca haft 6 point mindre, og havde Real lige vundet deres kamp igår var det plus 2 på deres konto. Summasummarum havde Barca altså kun været 5 point foran nu!!

Så selvom Real har været pivelendige for det meste i denne sæson (Dette benægter jeg ikke!) Så burde afstanden til barca have været mere end halveret, havde vi blot heldet på vores side i år. Det er dog desværre landet for barca fødder."

Madridista.dk <3 Elsker at han kun kan finde 2 kampe hvor der har været tvivlsomme kendelser og derfor bliver nødt til at tage kampe hvor vi vandt helt fair...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Det er næsten for meget af det gode:
http://onside.dk/primera-division/barca ... elsker-dig

Artiklen må siges at være meget positivt indstillet overfor Barca :D

Jeg er selv helt vild med den afsluttende sætning:
"Mourinho har tidligere været i Barcelona - som tolk."

Hehe :)

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Kæft en tør og kedelig artikel... der er så meget stuff om alt det han nævner på diverse sider, at han sagtens kunne have strukket en længere artikel sammen der bare en smule går i dybden med de problemer de eftersigende står overfor, samt uddybe sidste statement.

Dog ville jeg ikke sige nej til penge for at sidde og skrive korte, tørre og kedelige artikler. Går udfra at han får penge ;-) .
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster