TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

emo skrev:Der står at man bare skal ringe ind hvis man er plus-kunde, så kan de tilføje youbio til ens konto. Jeg ringede ikke, oprettede mig bare med mit gamle log-in.
Skal man opdatere boksen? Der kommer ikke noget op hos mig.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Brændte forresten sværene på min ribbensteg på, fordi jeg var så optaget af at blive medlem, så det har bare at være godt! Jeg ligger syg, så satser stærkt på at se flimmer hele dagen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Ifølge deres facebook kommer der en opdatering til boksen, men ikke endnu... det bedste er vel at ringe ind til dem. De skriver at hvis man ringer ind kan de gør det sådan at der under menupunktet kommer et par subkategorier med Cmore film og serier, indtil de opdaterer boksen. Når de opdaterer den vil der komme en Youbio punkt i menuen.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Okay, så venter jeg bare lidt. Indtil da kan man jo også bare leje film og serier gratis fra boksen. Der er blandt andet Inglorious Basterds oppe lige nu (y)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er altså helt igennem fantastisk med alle de her streaming-services der kommer væltende ind i landet for tiden! Fuck fjernsyn, fuck DR, fuck antenner. Okay. Den sidste var måske ikke nødvendig, men det var bedst med tre fucks.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

DR NU, tjek det ud. Gratis service (eller for dem der ikke betaler licens er den vel gratis), live og on-demand, masser af dokumentar og Anne-mad!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

... okay, så ikke fuck DR. Så fuck Canal 8.

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Kvoller »

Blaugrana92 skrev:... okay, så ikke fuck DR. Så fuck Canal 8.
Lav den om og sig fuck licens i stedet, det tror jeg alle er med på ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Woo! Fandt lige ud af at den nye sæson Archer starter den 17. januar! Det virker som om at der er lang tid til, for det er jo først til næste år, men ...... det er der jo slet ikke? :grin:

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

... Dexter, ser ud til at der skal ske alt for meget i sidste afsnit. Ved ikke om det er godt eller ej. Sæsonen indtil videre, ok, intet vildt.
Allez...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af soul_pitcher »

Irriterende at han faldt for Debs beskidte trick. Håber sådan på at hun dør, hun har irriteret mig max siden første sæson.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Yup, hun er irriterende. Samme kunne siges om Lori fra TWD, og Skylar fra BB. De irriterer mig vildt, mest fordi de altid skal fucke et eller andet op, eller bare stå i vejen, eller bare deres stemmer.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Flax_Generous »

New Girl sluttede året rigtig stærkt. Strålende serie. Når man ser den lige før eller efter How I Met Your Mother, opdager man virkelig, hvor himmelråbende ringe How I Met Your Mother er blevet.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om Dexter og Homeland. Begge serier startede sæsonen rigtig godt. Særligt Dexter overraskede mig, for jeg mener jo, at forrige sæson var det værste lort længe produceret. Desværre har begge serier ikke helt kunne holde niveauet. Dexter aflivede for hurtigt sæsonens bedste karakter og er nu ved at blive reduceret til dumme-mennesker-jager-andre-dumme-mennesker, mens Homeland er blevet en anelse for Jack Bauer-agtigt... Jeg venter nok lige med den endegyldige dom til efter sidste afsnit.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Skal snart starte på New Girl. Zooey Deschanel er så ubeskriveligt sød, også minder hun mig om min idrætslærer i gymnasiet som jeg var mere forelsket i end min kæreste.

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ved ikke hvad der er galt med mig, men når jeg læser det der, kan jeg kun tænke på, hvorfor i alverden man siger idrætslærer med et s mellem idræt og lærer. Det er der da ikke nogen som helst andre fag man gør det med. Det hedder jo ikke matematikslærer, danskslærer, fysikslærer eller engelskslærer? Men jeg har sgu også altid sagt idrætslærer. That's messed up. Okay, ikke så meget faktisk, men ... ja. Hold nu bare kæft, BG92.

(PS. Jeg læser til 6 forkellige eksamener lige nu, så jeg har meget travlt med at tænke over alle mulige ting jeg ikke burde tænke over ... det er lidt af en ørkenvandring.)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster