Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Nogen der kan smide linket til dansk stream?

Edit: For Juve kampen, men også bare generelt et stream, hvor man kan se fodbold fra forskellige ligaer, med danske kommentatorer. Det er egentlig ok, at se det engang imellem. PÅ forhånd tak.
Senest rettet af Visca El Barca søn dec 09, 2012 5:40 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Ikke værd at se. De spiller i mudder.
Allez...

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af ulrich »

Visca El Barca skrev:Nogen der kan smide linket til dansk stream?

Edit: For Juve kampen, men også bare generelt et stream, hvor man kan se fodbold fra forskellige ligaer, med danske kommentatorer. Det er egentlig ok, at se det engang imellem. PÅ forhånd tak.
http://veetle.com/index.php/channel/view#508a6a5a238b9

Denne plejer at være ret god. Jeg så Manchester derby på den.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

ulrich skrev:
Visca El Barca skrev:Nogen der kan smide linket til dansk stream?

Edit: For Juve kampen, men også bare generelt et stream, hvor man kan se fodbold fra forskellige ligaer, med danske kommentatorer. Det er egentlig ok, at se det engang imellem. PÅ forhånd tak.
http://veetle.com/index.php/channel/view#508a6a5a238b9

Denne plejer at være ret god. Jeg så Manchester derby på den.

Lækkert, tak skal du have :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Bonucci :roll:
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Hahaha hvor var det komisk. Tror ikke at jeg set noget grimmere endnu.
Allez...

BarçaDK

Re: Serie A tråden

Indlæg af BarçaDK »

Nigel de Jong har revet sin akillessene over i dagens kamp mod Torino og er ude i et halvt års tid.

Ikke at jeg bryder mig om, at en spiller bliver skadet, jeg konstaterer blot, at der tilsyneladende er lidt karma tilbage i verden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Tja, jeg har aldrig rigtigt hadet Nigel de Jong, på den måde jeg hader spillere som Pepe og Joey Barton. Nigel de Jong spiller hårdt og er flere gange gået over stregen med sit spil, men jeg har aldrig siddet med en fornemmelse af at manden har haft decideret onde intentioner, hvor jeg omvendt har siddet med netop sådan en følelse, når jeg har set spillere som Pepe og Joey Barton spille. Nigel de Jong er i øvrigt en langt dygtigere fodboldspiller en hvad de fleste giver ham kredit for, og jeg fatter stadigvæk ikke en brik af hvorfor City smed ham på porten til fordel for Javi García. Nigel de Jong er faktisk en super dygtig pasningsspiller og rigtig stærk rent taktisk, men han spiller som sagt hårdt, og nogle gange går han altså bare over stregen. Men som sagt har jeg bare aldrig følt at han har haft direkte onde intentioner i sit spil.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Skydefinten »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 880833.ece

Ruben Oliveira fra Fiorentina laver en kæmpesviner mod Romas Pjanic. Dommeren mener, at den kun skal takseres til gult.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Corriere dello Sport spekulerer i en byttehandel mellem Juve og Milan, med Matri og Pazzini. Det kunne fandeme være komisk, for så har Pazzini spillet for Inter, Milan og Juve i løbet af halvandet år.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Juve-fans tribute video for Bendtner og hans mål...
[youtube]HnNLD8Zr5jw[/youtube]

Pazzini er en underlig type, egentlig en fin target-mand, men er faldet helt af på den, og ved ikke om det skyldes at han bruges forkert eller om han bare ikke kan/gider det mere. Samme gælder Matri. Matri må gerne sendes videre, tak for hans mål, men han har længe vist at hans niveau ikke bliver højere. Pazzini, skal blive væk.

Men jeg griner lidt af Serie A, Cassano, Pazzini, Pirlo, Zaltan (i sin tid)... enten betyder loyalitet ikke det store i Italien, eller er de bare ligeglade med hvad fans tænker.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

:lol:

Jeg vil meget gerne se Llorente i Juventus. Og hvis ikke, så har jeg længe haft et godt øje til Bafétimbi Gomis fra Lyonnais. Udover det, så er der langt imellem virkelig stjerneangribere, som kan købes fri.
Men én ting er sikkert (eller to), Bendtner skal skride, og Pazzini skal skride rigtig meget.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Serie A tråden

Indlæg af Elbarca »

Hvad med villa til Juve? Tror han ville score masser af mål dér. Ser ham ikke hos os næste år.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Til næste år måske. Han vil passe fint ind, vil være en af de bedre tekniske spillere, har alle kompetencer en god angriber skal have, og så vil han blive fodret mere i Juve end han gør i Barca, hvor han er med til at fodre.

Dog, ser jeg ham ikke smutte nogen steder hen før til sommer, hvis det er at han skal afsted. Det er godt at have ham i truppen, han er stadig en god spiller, og får han chancerne så scorer han på dem i denne sæson. Har bare ikke fået mange mål-scorings chancer. Og det virker til at man mere husker han Benfica retur-kamp end alle de andre gode kampe han har haft.
Allez...

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Billede

Du er undskyldt for din misser i aftenens kamp, Vidal. Tak fordi jeg får lov til at opleve den 25.12, og drikke mig fuldere end fuld, eller tæt på.

Og samtidigt har Juve sat rekorden for flest point på et kalender-år, for Serie A, Conte overgår Capello fra 05, wuha...
Billede
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster