Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

# 23 skrev:
Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Hvad er pointen ved at du skal fremhæve, at united taber til Cluj, når de allerede var sikret videre? Dit indlæg giver ingen mening. United er videre, det er Chelsea ikke.

Samtidig er Chelsea notorisk kendt for at være en cirkusklub, hvilket de seneste 3 år har bevist, at den mindste modgang betyder trænerskift.

Og mig bekendt, så plejer Ferguson god til at udvikle utrolig talentfulde spillere. Jeg behøves vel ikke at lave en liste over spillere i de sidste 26 år vel? Jeg mindes nu ikke Chelsea at have udviklet en spiller pånær Terry og Lampard. Resten er købt, da de var på et højt niveau.

Alt i alt illustrerer det her meget godt for Hazard, at Ferguson siger du ikke nej til fordel for Chelsea. Og jeg håber, han ærgrer sig.
Det er egentligt dit indlæg som ikke giver mening. Hvordan kan man være den største idiot i verden, når man har signet for CL mestrene? Mener du ikke han er den dårligste spåkone i verden?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Jeg er sikker på at de tabte med vilje bare for at gøre det sværere for Galatasaray men Galatasaray har selv
afgjort det og er nu videre.
Et tyrkisk hold i 1/8 finalen, ja tak!
Ja kan godt lide de gik videre alligevel. At snotnæsen Ferguson går ud og siger det ikke var nogen vigtig kamp er også manglende respekt for modstanderen og turneringen.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af brilleaben »

Er Ferguson gået hen og blevet vinterforkølet?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Har han nogensinde ikke været forkølet? Hvis det ikke er sprutten, så er han kronisk forkølet med den tud han render med.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

I morgen 11.30. Så er der dømt lodtrækning.

http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 05542.html

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Og man kan se det direkte på Eurosport som sandvenlig. ;-)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Vil det sige at jeg ikke kan se det, hvis nu jeg ikke er venlig overfor mit sand?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Du kan stadig se det som ikke sandvenlig, men så er det ikke direkte.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

I Dansk Standard 404 nomenklatur for sand-, grus- og stenmaterialer er den geotekniske betegnelse for sand en kornstørrelse på 0,06-2 mm.
Stadigvæk direkte på Eurosport kl.11:30.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Ah, nu er jeg med. Tak for det Lopezzz!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Champions league

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:
Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Jeg er sikker på at de tabte med vilje bare for at gøre det sværere for Galatasaray men Galatasaray har selv
afgjort det og er nu videre.
Et tyrkisk hold i 1/8 finalen, ja tak!
Ja kan godt lide de gik videre alligevel. At snotnæsen Ferguson går ud og siger det ikke var nogen vigtig kamp er også manglende respekt for modstanderen og turneringen.
Snotnæse? Er det virkelig dit ynkelige forsøg på at jorde historiens største manager? Sågar en person som altid har beundret Barca og viste Pep sin dybeste respekt?

Selvsamme manager der efter ydmygelsen i CL-finalen beordrede sine spillere til at bøje sig i støvet for Barca og klappe af dem da de skulle op og have deres medaljer som ren gestus? Noget som Pep tog til sig og ligeledes gjort samme trick da Real vandt Copa Del Rey i 2011?

Du er da sørgelig, at du skal navngive den muligvis største manager sådan. Virkelig respektløst.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Det er jo ikke sikkert, at han mente det så hårdt, som du tog det :cool:

Jeg kan ikke udelukke, at jeg også er røget med på "portvinstuden", men har stadig kæmpe respekt for hans arbejde og ser ham som et ikon i moderne fodbold samt en gentleman.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Billede

Generalprøve-lodtrækningen fra i går:
Billede
Man united - Real Madrid :lol: Igen!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

Skydefinten skrev:Billede

Generalprøve-lodtrækningen fra i går:
Billede
Man united - Real Madrid :lol: Igen!
Nej, Manchester får altid nemme modstandere. Jeg vil gerne vædde 100 kr. på at de enten trækker Celtic eller Valencia (Milan hvis de er meget uheldige).

Madrid trækker Schalke eller PSG... nok PSG.

MÆRK DIG MINE ORD!
Genopbygning status: færdig.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Der kan opstå nogle vilde kampe, men United og Real trækker sikkert hhv. Celtic og Schalke. De kunne ligne dem ihvertfald...


Barca burde kunne slå alle, men vil nu helst trække Galatasaray og undgå Arsenal/Milan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster