Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg tror da at Barca konstant spejder markedet, men det her er blot et rygte som dem i sommers om Agger, Hummels osv.

Muniesa er snart tilbage, jeg ser gerne lappeløsninger indtil Bartra og Muniesa er helt klar. Hellere dem end at købe ind, udefra.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Jeg tror da at Barca konstant spejder markedet, men det her er blot et rygte som dem i sommers om Agger, Hummels osv.

Muniesa er snart tilbage, jeg ser gerne lappeløsninger indtil Bartra og Muniesa er helt klar. Hellere dem end at købe ind, udefra.
Bartra er IMO også en lovende spiler, som nok overtager scenen snart. Men Puyol er snart ved at et overstået kapitel, så har I reelt set kun Pique tilbage som midterforsvar. Muniesa har jeg set lidt til, men han virker ikke som en spiller, der har nok kapacitet til at spille for Barca. Jeg kan meget muligvis have spottet forkert, men umiddelbart er det min scouting af ham.

Men sagen er, at Barca skal droppe med at kun kigge offensivt, men spejde mere defensivt. For Puyol stopper nok snart med alle de her skader, der bliver ved at ramme ham, og Abidal kan man af gode grunde aldrig vide, hvordan han vender tilbage, og i så fald han vender tilbage, nok ikke planer om at spille så forfærdelig længe mere på det her niveau.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:
emo skrev:Jeg tror da at Barca konstant spejder markedet, men det her er blot et rygte som dem i sommers om Agger, Hummels osv.

Muniesa er snart tilbage, jeg ser gerne lappeløsninger indtil Bartra og Muniesa er helt klar. Hellere dem end at købe ind, udefra.
Bartra er IMO også en lovende spiler, som nok overtager scenen snart. Men Puyol er snart ved at et overstået kapitel, så har I reelt set kun Pique tilbage som midterforsvar. Muniesa har jeg set lidt til, men han virker ikke som en spiller, der har nok kapacitet til at spille for Barca. Jeg kan meget muligvis have spottet forkert, men umiddelbart er det min scouting af ham.

Men sagen er, at Barca skal droppe med at kun kigge offensivt, men spejde mere defensivt. For Puyol stopper nok snart med alle de her skader, der bliver ved at ramme ham, og Abidal kan man af gode grunde aldrig vide, hvordan han vender tilbage, og i så fald han vender tilbage, nok ikke planer om at spille så forfærdelig længe mere på det her niveau.
Muniesa spillede helt vildt før sin første knæskade, med meget, meget stor autoritet - og ydermere var han hurtig, stærk og overlegen. Jeg husker, at jeg var virkelig positivt overrasket over ham. Med to slemme skader kort efter hinanden, kan det selvfølgelig have taget hårdt på ham, men hvis han finder tilbage til den gamle form, så bliver han god for os :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Bliver han ikke også kaldt for den næste Puyol, netop på grund af sin kontante spillestil og sine lederegenskaber?

Jeg kan huske at man for nogle år tilbage snakkede om, at Muniesa skal tage over efter Puyi, Puyi er vist også ret gode venner med ham, en slags storebror. Lad os håbe hans to alvorlige knæskader ikke har hæmmet hans udvikling for meget. Hvis han kan komme tilbage til topform (han er gudskelov stadig ung), tror jeg også han bliver en kæmpe aktiv for os.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

En ven så en tweet igår, om at Barcelona havde en scout på plads i Portugal i Onsdags. Her skulle han have holdt øje med Portos Jackson Martinez og Zagrebs stjernefrø Alen Halilovic.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Jackson Martinez er interessant - han scorer ihvertfald meget spekatulære mål!
Men han er rigtig spydspids, men har også lidt fysik med sig.

Alen Halilovic er MEGA interessant.. Han er den "nye Luka Modric"..
16 år, 2 mål i den bedste kroatiske række på 107 minutter, og tre indskiftninger i CHL.
Han er venstre benet og er meget Modric agtig i sin spillestil.
Han har et super godt spark, og har en fint udviklet teknik og fine dribleskills sin alder taget i betragtning.

Kunne være interessant at trække ind til reserveholdet og udvikle ham dér.

Flere klubber er dog opmærksomme på hans talent:
http://tv2sport.dk/alen-halilovic

Og dén her er hans andet mål for Dinamo - meget pænt lagt ind og køligt lavet i så ung en alder:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Synes Alen Halilovic minder meget om Messi :glad:

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af j´♥ le foot »

Hvad skal vi med alle de spillere når vi har verdens største talent!
Jeg venter stadig på hans gennembrud. :!:

[youtube]UlGfG3OB054[/youtube]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Drake skrev:Synes Alen Halilovic minder meget om Messi :glad:

...[Messi] i slowmotion og med meget større bevægelser ;-)

Jeg tænker umiddelbart på Modric. Ved ikke om det er håret, men også måden har spiller på. Dejlig type.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Drake skrev:Synes Alen Halilovic minder meget om Messi :glad:

De er faktisk meget sygt, hvor meget han ligner Messi. Samme bevægelse med bolden, kropsfinter, venstrebenet, det lange hår. Løber på samme måde. Han er nok blevet inspireret af Messi som alle andre gør.

Jeg magter ikke mine bosniske venner, hvis Halilovic bliver en af verdens bedste eller lignende. De er så nationalistiske anlagte, at de også anser Kroatien som deres eget folk. De er slemt nok at høre på i forvejen, at de mener at Dzeko, Misimovic, Pjanic og Ibisevic er verdensklasse spillere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Vælger han at spille for Kroatien istedet for Bosnien, så skal du nok slippe for at høre på dem, lidt ala Zlatan. ;-)
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Vælger han at spille for Kroatien istedet for Bosnien, så skal du nok slippe for at høre på dem, lidt ala Zlatan. ;-)
Som du kan læse, så siger jeg, at det er ligemeget om de er kroater elelr bosnier. De anser det som det samme! Og med Zlatan er det endnu værre. Zlatan er kongen i deres øjne.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Mats Hummels (Borussia Dortmund): "Barçelona are in my eyes the best team in the world, so it's an honour for me to be on their list." [rtl]
Hummels (Dortmund): "Barça rumour? I read about it in the paper. My dad asked me about it and I told him: You should know, you're my agent!"
:cool:

Kom endelig til januar.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Skydefinten skrev:
Mats Hummels (Borussia Dortmund): "Barçelona are in my eyes the best team in the world, so it's an honour for me to be on their list." [rtl]
Hummels (Dortmund): "Barça rumour? I read about it in the paper. My dad asked me about it and I told him: You should know, you're my agent!"
:cool:

Kom endelig til januar.
Ja lad ham endelig komme :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Den er jeg også klar på! Der er bare lige det der med pengene ...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster