10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev: Det er ikke et spg om at jeg ikke orker at bruge mere tid end jeg gør. Nogle af os har ikke den tid som du selv tydeligvis har at bruge på forum.
Man kan sagtens finde tid, jeg tror ikke du er den eneste person, der har travlt. Jeg synes bare man burde sætte sig lidt mere ind i tingene, især når man bruger så hård tone i debatten. Det er bare min ydmyg mening, det var der faldt mig for brystet. Men ok, vi er forskellige, fair nok.
Elbarca skrev:Når det er sagt så er det ikke et argument at fremføre at Messi laver fire ud af fem mål, når det trods alt er så langt fra sandheden. Jeg havde trods alt skrevet lidt mere end at fremføre sådan en påstand.
Nej, det giver jeg dig ret i, jeg tror også det var ret tydeligt, at SSM overdrev. Jeg mener endda han indrømmede det. Man behøver ikke, at svare "crap" med mere "crap".
Elbarca skrev:Og jo dit eksempel har ingen logik overhovedet. At tage de første 12 kampe sidste år vil kun sige noget om netop de kampe. Ikke om det jeg i mit andet indlæg forklarer at det var fra januar i år at vi så denne tendens med at Messi konstant blev søgt. Det var heller ikke først da ligaen var afgjort, det var længe før. Han blev ikke blot søgt, det var tydeligt medspillerne forventede at Messi fixede tingene da de selv spillede uden selvtillid. Villa var skadet, pedro og alexis var faldet i niveau og Tello og cuenca var ikke ligefrem målfarlige.
Det er jo bare, hvordan du vil se tingene. Som jeg skrev, hvordan kan vi vide, at det samme ikke sker i denne sæson? At det igen bliver Leo, som kommer til at være den dominerende spiller i angreb, og i perioder alt-dominerende? I de første 12 kampe var det netop ikke sådan, måske fordi spillerne havde selvtillid? Det samme mønster ser vi nu, men Leo er stadig den alt-dominerende i perioder, og det er stadig ham og ikke Pedro, Alexis, Villa eller andre, vi søger, når lokummet brænder. Det er stadig Leo som redder os gang på gang, det har vi set masser af eksempler på i denne sæson.
Elbarca skrev:Billedet er en helt anden nu. Jo Messi forsætter og forbedrer måske enda sit snit, men de andre er med og spillere overalt på banen har offensive aktioner der rent faktisk fører nogen vegne.
Læs mit svar ovenover.

Men fair nok, lad os blive enige om at være uenige. Vi ser tingene forskelligt, vi ser og oplever vores kampe forskelligt, det skal der også være plads til.

Jeg synes dog godt, man engang imellem ikke behøver at være så provokerende, som du var i dit svar til SSM.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Tror du se skal se indad før du begynder at belære os andre om hvordan vi skal opføre os. For du har bitchet en hel del herinde på det seneste. Og hvis der er nogen bruger herinde, der slet ikke tåler kritik så er det dig. Du er ved at blive en selvudnævnt moderator og det er lidt morsomt at se. Det er specielt sjovt når du i dine indlæg skriver "som sagt så..." og dermed konkluderer ting, der fuldstændig underminerer modparten. Bare fordi du bruger al din tid på nettet og skriver en halv milion beskeder herinde, så er dine meninger ikke mere vægtige end brugeren som skriver en brøkdel.

Mit indlæg till SSM var ikke personligt møntet på hans person, men alene den korte sætning han skrev. Efter hans forklaring kan jeg se SSM mente noget andet end jeg først troede.

Du Visca el barca gjorde diskussionen personlig og så får du svar som sådan.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Tror du se skal se indad før du begynder at belære os andre om hvordan vi skal opføre os. For du har bitchet en hel del herinde på det seneste. Og hvis der er nogen bruger herinde, der slet ikke tåler kritik så er det dig. Du er ved at blive en selvudnævnt moderator og det er lidt morsomt at se. Det er specielt sjovt når du i dine indlæg skriver "som sagt så..." og dermed konkluderer ting, der fuldstændig underminerer modparten. Bare fordi du bruger al din tid på nettet og skriver en halv milion beskeder herinde, så er dine meninger ikke mere vægtige end brugeren som skriver en brøkdel.

Mit indlæg till SSM var ikke personligt møntet på hans person, men alene den korte sætning han skrev. Efter hans forklaring kan jeg se SSM mente noget andet end jeg først troede.

Du Visca el barca gjorde diskussionen personlig og så får du svar som sådan.
Ok fair nok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Elbarca skrev:Mit indlæg till SSM var ikke personligt møntet på hans person, men alene den korte sætning han skrev. Efter hans forklaring kan jeg se SSM mente noget andet end jeg først troede.
Alles gut.. ingen problem mellem dig og mig, Elbarca, du har mange rigtig gode indlæg som jeg læser med stor begejstring.

Vi har alle læst en post forkert nu og da og svaret på det og så bagefter finde ud af at det var lidt noget andet der var ment..

Godt at se en god tone mellem os alle.

On Topic:
Den der video der er lagt ud på hjemmesiden i dag hvor Messi får besøg af nogle sygdomsramte børn... sweet, sweet... det er rørende! Messi er nemlig helt ægte i den måde han optræder omsorgsfuld på overfor de stakkels børn.

Det eneste jeg kunne tænke mig at se anderledes i den video er en af de syge drenge spæne hen og rå-tackle Messi for at få bolden.. altså sådan i en glidende tackling med strkte fødder, bare for at kunne komme hjem til de andre knejte og kunne sige "Hey, jeg fik bolden fra Messi!"
Eller måske omvendt.. at se Messi lave en herre tackling for lige at vise hvor skabet står på den plæne der!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

With 32 goals/assists, Messi is directly involved in 56% of Barcelona's 57 goals this season #fcblive Last: 102/190, 53% [via @messi10stats]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

@barcastuff: Messi: "Which Portuguese club I'd like to play for? I want to retire at Barça so never thought about which other clubs I'd like to play for"
Går lige i trussen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

[youtube]sbM-KFVmreM[/youtube]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Lionel Messi has scored 45% (84 of 186) of his Liga goals in away games #fcblive [via @messi10stats]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Synes i han skal spille mod Alaves?

Jeg er lidt splittet. Han har brug for pauser. Omvendt er det altså en modstander som snildt kunne give ham 3 basser mere... Rekorden er ikke uvæsentlig synes jeg.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Jeg synes han skal have en pause.

Vi vandt 3-0 mod dem på udebane så vidt jeg kan huske. Han skal holde hele sæsonen. Jeg synes rekorden er underordnet. At han så nok skal nå den alligevel med 6 kampe og 3 mål tilbage, er så en anden ting. At han så selv insisterer på at spille - og nok kommer til det - er så en tredje ting.
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Han har jo lige fået Thiago (Alcântara, lol) at se til. Omvendt ved vi jo, hvor pigesur han bliver, når han ikke får lov til at spille. Lad ham slå den rekord en gang for alle.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Han skal da helt klart spille. Kunne være dejligt at se ham napse rekorden på hjemmebane :cool:

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Mon ikke han får den sidste halve time for at glæde publikummet på Camp Nou?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Messi broke the record of number of records someone break in one year.
;-)
Not counting penalties, Messi has scored 18 goals in La Liga. 4 more than Cristiano and Falcao put together (14).
Pffft....
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Messi har i skrivende stund fra sidste sæson (2011-2012) til lige nu spillet 80 kampe og scoret 99 mål for Barcelona i alle officielle turneringer, hvilket giver 1,24 mål pr. kamp. Jeg har ikke engang lagt assist oveni.

Det er jo vanvid det her, vi er vidne til.
Senest rettet af # 23 man nov 26, 2012 11:33 pm, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster