Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Tak for det tidlige mesterskab, kære Madrid.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Lad os nu liiiige.. Dejligt med en Betis sejr, men ligaen er ikke hjemme endnu.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Indlæg af Quaresma »

Hvis mesterskabet glipper nu, har vi ikke fortjent det.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Badabing
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Indlæg af Badabing »

For helveee, jwg er pissefuld og fik lige nyheden om at Madrid havde smidt point. Nu skal der fyres helflasker ned. Det skal fejres. 3 point i morgwn, og vi er kørende, visca el barca collons.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Visca El Barca
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Indlæg af Visca El Barca »

"I try to be fair and objective, and when my team lose, I do not seek excuses or blame other things,” he explained.
Ha Ha Ha, yeah right! oversætteren finder ikke på undskyldninger i nederlagets stund? Por Que, UNICEF, hmmm... Manden har ingen skam.

Det er dog lidt sjovt, at han på samme pressemøde lukker det her lort ud.
Obviously a team that played on Wednesday should not have to play today. Obviously there are other teams that have control of the match calendar, which we don't have,
KILDE: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eakingnews

Manden er bare for klam.

Jeg kan heller ikke forstå, at folk roser ham for at sætte sig selv i fokus, tage selv kritik, så hans spillere er skånet. Jeg har altid ment, at det er omvendt, han sætter sig selv i fokus, fordi han elsker sig selv, og har en sygelig trang til at fortælle folk, hvor god han er. Han kan godt svine sine spillere til, for at redde egen røv, det skete i starten af sæsonen blandt andet, og den følgende udtalelse har jeg svært ved at mange andre trænere ville komme med.
Mourinho continued: "When we win, we all win, but when we lose, the coach loses. Why is it my fault?
Senest rettet af Visca El Barca søn nov 25, 2012 1:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Indlæg af BarçaDK »

Pepes svinestreg ved 3:40
kunne vel godt have givet rødt, ingen tvivl om, at det er overlagt :roll:

Visca El Barca

Mourinho's blame game isn't helping as La Liga looks lost for Real Madrid
The Portuguese made more excuses on Saturday after seeing his side lose for the second time in Seville this season, this time at Betis, and fall further back in the title race
Nov 25, 2012 9:00:00 AM

ANALYSIS
By Ben Hayward | Spanish Football Writer

There could be no excuses, claimed Jose Mourinho after Real Madrid's 1-0 defeat to Betis on Saturday night. But the Portuguese the proceded to list a series of reasons for his side's loss in Seville - the referee, a lack of rest, his players' fitness, the calendar and so on. Everyone else, it seemed, was at fault.

The 49-year-old claimed he would take responsibility for the loss - Madrid's third defeat in La Liga already this season - but bemoaned exterior influences. He had been right about the referee with regard to Karim Benzema's disallowed goal, because the Frenchman was onside as Luka Modric played through a perfect pass which the striker coolly converted in the second half. But his claim that the official was also "hugely at fault" for a late penalty claim for handball is questionable as the ball was blasted straight at Betis' Nigerian midfielder Nosa by Kaka and may have hit the African's chest first anyway, while hints at Barcelona controlling the schedule seemed simply ludicrous, especially as the Catalans had been in Primera Division action at Granada in late September just three days after a Champions League game of their own.

"I am the only one who speaks about such things - I am the bad guy," Mourinho added.

It wasn't long ago, of course, that the Portuguese added the Spanish Supercopa to the Liga title he won last term and the Copa del Rey claimed in his first season at the Santiago Bernabeu, but the current campaign was supposed to mark a change of cycle in Spain and at the moment, that appears less than likely. Should Madrid end the season as they have begun it, Mourinho really would be the bad guy.

IN NUMBERS
Madrid's woes in 2012-13
2 The champions have lost both of their league games in the Andalusian capital this term - against Sevilla and Betis.
3 Cristiano Ronaldo has failed to score in his last three games for Madrid.
5 Madrid's defeats this season: three in La Liga, one in Europe and one in the Spanish Supercopa. Barca have lost twice once (to los Blancos and Celtic).
11 If Barca beat Levante on Sunday, Madrid, in third, will be 11 points adrift.
13 The points dropped by Mourinho's men already in 2012-13. Last season they dropped 14 in the whole campaign.
25 There are still 25 rounds of the Primera Division left to play after this weekend.

La Liga looks lost already. On Sunday, the gap with Barcelona could widen to 11 points if they beat Levante, and Atletico can move eight clear of their city-rivals with a win over Sevilla. Mourinho's Madrid are not even second best right now, and were also outplayed by Borussia Dortmund over their two meetings with the Bundesliga champions in Europe. They may already be in the second round of the Champions League, but had to settle for second place in Group D and as things stand now, will not be feared in the knock-out stages.

On Saturday, they went behind to a fine strike from Benat, but the goal emanated from a Madrid mistake as Angel Di Maria hoofed the ball infield instead of upfield and Sami Khedira failed to challenge the Basque. Madrid rallied but Di Maria, having played 90 minutes in midweek, was dreadful, while Cristiano Ronaldo remains out of sorts and failed to net for the third successive match. On top of that, Benzema was largely isolated, Mesut Ozil was desperately disappointing and Madrid were too predictable late on as they threw everything at their hosts.

Betis, thrashed in the derby with Sevilla last weekend, looked leaner, fitter, faster and hungrier, causing Mourinho to complain about his own players' lack of intensity. But one of the Portuguese's faults is the insistence on using the same pool of players week in, week out. No wonder they are tired.

And the blame game hardly helps. Betis also saw a poor offside decision go against them as Ruben Castro looked to go through on goal, while Sergio Ramos and Pepe could conceivably have been sent off. The decisions evened themselves out and, all in all, Madrid more or less deserved what they got - nothing.

Mourinho claims he won't throw in the towel in La Liga, despite the damaging deficit, and he is correct. After all, it's still only November and Barca cannot continue to win as they have been for the entire campaign.

In the whole of last season, though, Madrid dropped just 14 points as they accumulated a century to win La Liga with a new record total. This term, 13 have already been spilled and there are still 25 games left to play.

Early last season, Madrid lost at Levante and failed to beat Racing Santander, before embarking on a remarkable run until the end of the campaign. Now they need something similar. Mourinho's constant complaints are part of the Portuguese's plan to make his players believe everyone and everything is against them, a clever psychology to motivate his squad - just as he has done at all of his clubs.

But several stars are currently under-performing, Ronaldo among them, and Mourinho would do well to focus on why his side is having such trouble to break down teams like Betis, why they still seem shaky in defence and why they are both outfought and outplayed in seemingly winnable away matches, instead of apportioning blame elsewhere.

It is, of course, Mourinho's way of deflecting attention away from his own players following a disappointing result, but that's only half the job. With Madrid's media turning against the Portuguese and La Liga slipping away already, the 49-year-old has plenty on his plate in the coming weeks.

LINK: http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... -for-real-
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Valdééés
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Indlæg af Valdééés »

MEd Pepes historik i tankerne er jeg ikke i tvivl om, at den er overlagt, men den er satme svær at dømme direkte rød på.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Visca El Barca

Valdééés skrev:MEd Pepes historik i tankerne er jeg ikke i tvivl om, at den er overlagt, men den er satme svær at dømme direkte rød på.
Jep, den er ret svær, det kan godt være at han gør det med vilje, det ser dog ud til at sammenstød ikke kan undgås. Det ville i hvert fald være meget hårdt, hvis han havde fået rødt for den forseelse.

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Han stikker lige albuerne frem, det var bestemt ikke nødvendigt.
#jesuisSheep

Visca El Barca

zqa skrev:Han stikker lige albuerne frem, det var bestemt ikke nødvendigt.
Nej, som sagt, det er jo Pepe. Måske gør han det med vilje, men vi har set slemmere ting fra ham. Det der hører trods alt i den bløde afdeling.

#JeSuisSheep

Nyhuus
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 25/11 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Nyhuus »

Er der nogen af jer, der har læst Mourinho's udtalelser efter kampen i går? :grin:

Han første kommentar er til at brække sig over:

- Efter en svær uge og en del konflikter med spillerne, hjalp Betis´ publikum deres hold med at vinde. Og det kan jeg lide, tilhængerne mod Real Mdrid, men på den korrekte måde. Jeg lykønskede Betis-spillerne efter kampen, fordi de gjorde alt hvad de kunne, kæmpede med ånd og en enorm vilje og de har ingen skyld i det fejlagtigt annullerede mål til Benzema og det klare straffespark i slutminutterne. De fortjener min respekt, fordi de spillede bedre end Real Madrid.

I kan læse resten her: http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Manden er seriøst verdensmester i at være arrogant mellem linierne når han taler .. Imponerende.

emo
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ja... Det er så arrogant at rose og rose og slutte af med sådan en sviner. Det er en teknik, teori eller noget.
Allez...

Brugeravatar
abx
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Indlæg af abx »

Aarh det er da en meget diplomatisk og mildt ift. Mourinho .
Próxima Estación.... Parallel!

Nyhuus
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Indlæg af Nyhuus »

Synes bare den første kommentar er lidt grim :glad:

"Jamen altså de spillede jo en perfekt kamp .. Kæmpede med liv og lemmer og gjorde præcis, hvad de skulle for at vinde over os. Det er jo ikke deres skyld at vi får underkendt 3 mål og 4 straffe og får et rødt kort + at vores psykopat i forsvaret glemmer hvordan man spiller fodbold. Det er jo heller ikke deres skyld at vores spillere var trætte efter Chl og derfor ikke var 100% klar på kampen. Det var heller ikke deres skyld at jeg måske ikke lige har fået sat holdet godt nok op til denne kamp.. Men bortset fra dét var det 100% fortjent at de vandt" :glad:

Besvar