10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Jo men du giver mig jo et eller andet sted ret, og det er heller ikke sådan at jeg mener at man ikke kan leve op til navnet, men det er jo en myte at man automatisk bliver superstjerne, når man besidder superstjerne gener, vil snarere sige at det kan hæmme en, for man skal leve op til forventningspresset. Så vi er da stort set enige.


Du har også ret i at der er fodboldspillere som Rafinha og Thiago, som åbenbart kan leve op til navnet, eller i hvert fald sidste nævnte, da han har taget det store spring. Rafinha skal stadigvæk vise at han kan levere på højeste plan, da jeg stadigvæk mener at han er under udviklingen, ikke at Thiago er fuldt udviklet, men han spiller på højeste plan, og mangler måske mindre i sin udvikling end Rafinha.
Enig :smile:

Til alle jer andre, siden hvornår er det blevet fedt at beskæmme Messitråden med Pepes fuldstændige unødvendige eksistens?!

:cool:
Den må jeg tage på mine skuldre. Jeg tager imod enhver straf - alt fra at snigmyrde Pepe himself til ordne en af Jeres havearbejde.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

En kasse øl kan også gøre det. Bare ikke kage, for det får vi jo alligevel aldrig, når en her fra forum lover det. :devil:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Jeg kan også bare give en tur til alle herinde til Barcelona for at se El Clasico!

(hvis jeg havde vundet de 135 mio. kr. i fredagens eurojackpot).
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Hold da ferie, altså igen må jeg bare sige at den her sag handler jo ikke om Messi, men om Ronaldos målfejringer, og at det er det som Joaquin Caparros påpegede, og deraf ville Madridista inddrage Messi i diskussionen. Man kan da ikke sammenligne de to situationer, da Ronaldo er hånende overfor modstanderens fans og Messi var torskedum ved at sparke bolden efter tilskuere, og igen det kan ikke løse noget at man siger at hvis Messi opfører sig sådan, så må Ronaldo også, det er da kritisabelt, hvis det bliver en tendens, at Messi opfører dumt, så må alle andre fodboldspillere også, eller at Barcaspillere opfører sig dumt, og det legitimerer at vi andre også må følge trop.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.bold.dk/nyt/Messi-Kan-ikke-f ... -at-skifte

Bare lige for at snakke om noget andet. Men det er ikke så meget det Messi siger, men mere det 'Topscoreren' skriver:
Topscoreren skrev:Selvfølglig skifter han ikke. Han tør ikke at vise folk, at han ville have svært ved at klare sig i PL.

Han er klar over, at han har brug for Barca.

Tag til Liverpool og før dem til et mesterskab, så kan vi snakke om det.
Den sidste sætning ... det svarer til at bede en tiger om at snakke i telefon på koreansk med Angela Merkel, mens den flyver på tværs af Atlanterhavet ved hjælp af egen kraft, alt i mens den komponerer en sonate, hvor tredje sats er i prestissimo, samt guider en ekspedition på Siula Grande via en 300 år gammel walkie-talkie. It's just not possible.

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:det svarer til at bede en tiger om at snakke i telefon på koreansk med Angela Merkel, mens den flyver på tværs af Atlanterhavet ved hjælp af egen kraft, alt i mens den komponerer en sonate, hvor tredje sats er i prestissimo, samt guider en ekspedition på Siula Grande via en 300 år gammel walkie-talkie. It's just not possible.
[youtube]QH2-TGUlwu4[/youtube]

Close enough? :smile:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Altsåååååååååå, hvis Messi kan føre Liverpool til mesterskab, så må al snak om verdens bedste nogensinde for alvor forstumme. At føre den klub til ligatitel er mission impossible! Men du rammer sandsynligheden meget godt, Blaugrana, haha!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

# 23 skrev:Altsåååååååååå, hvis Messi kan føre Liverpool til mesterskab, så må al snak om verdens bedste nogensinde for alvor forstumme. At føre den klub til ligatitel er mission impossible! Men du rammer sandsynligheden meget godt, Blaugrana, haha!
Arrrrhhhh... rent historisk er de da ret meget lige med Man U, ikk?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev: Den sidste sætning ... det svarer til at bede en tiger om at snakke i telefon på koreansk med Angela Merkel, mens den flyver på tværs af Atlanterhavet ved hjælp af egen kraft, alt i mens den komponerer en sonate, hvor tredje sats er i prestissimo, samt guider en ekspedition på Siula Grande via en 300 år gammel walkie-talkie. It's just not possible.

A la .. [youtube]FZjslwZL9Lw[/youtube]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Teknisk set er det overhovedet ikke rigtigt, # 23. Messi rørte ikke nogen tilskuere. Overhovedet. Kun bolden.
Ej men man skal da være ret brændt af for at sammenligne Messis spark til en bold med Cantonas cirkelspark mod en konkret tilskuer...

#23, det er tydeligt du er på heksejagt her. Du elsker at du har chancen for at kritisere Messi, og derfor er du gået i selsving. Dine sammenligninger og bebrejdelser er mildest talt useriøse.

Ps, for lige at slagte dig endegyldigt i denne debat =

Billede
Hovså der var da vist den finger du ikke ville bryde dig om, at han kom med.
Senest rettet af Daluigi ons okt 31, 2012 1:14 am, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

SpillerSomMESSI skrev:
# 23 skrev:Altsåååååååååå, hvis Messi kan føre Liverpool til mesterskab, så må al snak om verdens bedste nogensinde for alvor forstumme. At føre den klub til ligatitel er mission impossible! Men du rammer sandsynligheden meget godt, Blaugrana, haha!
Arrrrhhhh... rent historisk er de da ret meget lige med Man U, ikk?
At de er på historisk næsten lige fod (United har vundet 19 mesterskaber, Liverpool 18) har intet med det at gøre. Liverpool har siden 1990 været gennemsyet af middelmådighed og generelt stablet en taberkultur op i den klub, at den bare er ved at drukne som Brøndby er.

Jeg tvivler sgu at selv Messi med hans gudommelige evner kunne gøre en forskel. Skifter man til Liverpool er man fortabt .... for altid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Velformuleret indlæg. Tror sgu ikke jeg kan svinge mig helt derop hvor du befinder dig rent argumentatorisk....

Jeg forholder mig netop til at du har en anden mening. En mening som jeg finder virkelig tåbelig. Men jeg gider ikke til at tage din invitation til mudderkast op, med så overtræt og aggressivt et indlæg der. Stik mig en undskyldning når du er mand for det, og så viser du, at du trodssalt ikke er ligeså dum som ovenstående indikerer.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Velformuleret indlæg. Tror sgu ikke jeg kan svinge mig helt derop hvor du befinder dig rent argumentatorisk....
Igen, et usædvanligt stærkt comeback. Det ville berige forummet herinde, hvis du ikke gik på det nedladende niveau, hver gang en person er i mod dig rent holdningsmæssigt. Det er da ufattelig frustrerende, at du tror, du kan tillade dig være sådan.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Daluigi skrev:Velformuleret indlæg. Tror sgu ikke jeg kan svinge mig helt derop hvor du befinder dig rent argumentatorisk....
Igen, et usædvanligt stærkt comeback. Det ville berige forummet herinde, hvis du ikke gik på det nedladende niveau, hver gang en person er i mod dig rent holdningsmæssigt. Det er da ufattelig frustrerende, at du tror, du kan tillade dig være sådan.
Ja jeg beklager, at du finder det nedladende, når jeg ikke vil ned og diskutere på dit niveau. Men jeg orker altså ikke på et debatforum som vores at skrive "hold nu din kæft" og "du ter dig som en prinsesse etc.

Jeg forholder mig meget kritisk til din holdning, hvilket jeg er i min gode ret til. Ellers havde dette forum været meget kedeligt. Men du formår ikke at holde det sagligt. Hvis du føler jeg er nedladende, så giv tilbage af samme skuffe, hvis du evner at gøre det på en måde, der formidler din pointe. Det er ligegodt utroligt, at du vil fortælle mig hvad der ikke beriger forummet, når dit sprogbrug mildest talt høre til på Faxe-tribunen i Brøndby.
Senest rettet af Daluigi ons okt 31, 2012 1:29 am, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster