Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Hvis han skal til Barca skal han skrue ned for det ego-fis han har gang i ovre i Brasilien. Han prøver at finte alt for meget, og ofte synes jeg ikke det lykkes specielt godt. Han ser ikke åbne spilmuligheder men prøver at finde en vej i gennem forsvaret selv.

Jeg må sige, at jeg ikke er fan af Neymar, jeg synes han virker overvurderet og jeg håber ikke han kommer til Barca.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Hvad blev der i grunden af Keirison?...
Forumlegende

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:Hvad blev der i grunden af Keirison?...
Han kom sig aldrig efter at have spillet nul kampe for Barca.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Hvad blev der i grunden af Keirison?...
Han havde Heskey som idol.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Jeg har en regel om, at artikler som er på under 10 linjer, ikke kan bruges til en fløjtende fis. Det gør det sgu heller ikke bedre, at det er AS der er kilden :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Man må sgu give cadeau til Barca for at angiveligt have forhandlet en så god "kontrakt" hjem med Neymar. Enten får de en upcoming verdens bedste, ellers skal Santos betale kompensation for at sælge Neymar til en anden klub.

Det er ren og skær win-win.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

# 23 skrev:Man må sgu give cadeau til Barca for at angiveligt have forhandlet en så god "kontrakt" hjem med Neymar. Enten får de en upcoming verdens bedste, ellers skal Santos betale kompensation for at sælge Neymar til en anden klub.

Det er ren og skær win-win.
Det er sku ikke bare ren og skær win-win.. Går ud fra at du hentyder til den klausul barca MÅSKE har lavet, hvor de har betalt 10 mio euro nu, og så 30 mio euro ved det endelige køb.

Dvs. Barca har allerede nu betalt 40 mio euro for en 20 årig knægt, som ikke har prøvet europa endnu - end ikke engang uden for sit hjemland.

Omend han er fuld at talent og potentiale, betyder det ikke at han bliver verdens bedste?
Der skal lykkes mange ting for ham, og man skal have den rette indstilling til tingene.
Neymar er mange ting. Han er ikke perfekt.

Det er med andre ord et sats over alle grænser, hvis man (dengang) betalte 40 mio euro for en 19 årig spiller, som først kommer om et år..
--

Men jeg tror da personligt på at han bliver rigtig rigtig god, hvis han ender i den rette klub. :-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Messi: "Rumours about Neymar? He's really a great player. And good players can always play together. The more, the better." [md sport]
Neymar (Santos): "Great to get praise from the best. I'm grateful and I pray for Messi to continue doing what he does and breaking records."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

[youtube]qfOfkDMW0HA[/youtube]
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Jeg sidder og forestiller mig hvordan han vil klare det i en europæisk kontekst.. Enten skal han til Barca eller også skal han IKKE til Madrid :)

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af brilleaben »

Han er bare mega god i Fifa man

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Football-Espana mener at Neymar kan finanseres uden at tage noget af næste års transferbudget. Hvis det passer med alle de rygter der har været fremme, så har Barca betalt 10 mill euro, og mangler så "kun" 30.
First up, moves for Jordi Alba and Alex Song this summer are believed to have fallen €7m under the club’s summer spending budget of €40m.

This sum, added to the €10m asking price for Afellay, who Schalke have hinted they may bid for and the €15m clause for Milan to take Bojan permanently, would create a €32m fund free to use on Neymar, without eating into 2013’s summer spending budget.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

emo skrev:Football-Espana mener at Neymar kan finanseres uden at tage noget af næste års transferbudget. Hvis det passer med alle de rygter der har været fremme, så har Barca betalt 10 mill euro, og mangler så "kun" 30.
First up, moves for Jordi Alba and Alex Song this summer are believed to have fallen €7m under the club’s summer spending budget of €40m.

This sum, added to the €10m asking price for Afellay, who Schalke have hinted they may bid for and the €15m clause for Milan to take Bojan permanently, would create a €32m fund free to use on Neymar, without eating into 2013’s summer spending budget.
Jeg godkender denne handel.
Visca el Barca

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Dytrax »

Tak, Bager :glad:
Jeg var bange for at Neymar ikke ville komme til Barca, hvis du nu ville sige nej!! :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster