Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Real er på ingen måder et unikt hold! De er en velsmurt maskine som står godt på banen og er vilde på kontra. De har ikke opfundet noget og der har været mange hold af samme kaliber. Dejligt med et real nederlag og en lorte runde for de engelske hold!

Nu skal Elkjær slikke røv på Ronaldo og Real!
Han er allerede godt igang...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Real er på ingen måder et unikt hold! De er en velsmurt maskine som står godt på banen og er vilde på kontra. De har ikke opfundet noget og der har været mange hold af samme kaliber. Dejligt med et real nederlag og en lorte runde for de engelske hold!

Nu skal Elkjær slikke røv på Ronaldo og Real!
Som sagt, så gjort ;-)

Det var lidt ærgeligt at City tabte, for så havde RMs nederlag været endnu værre. Nu ser RM og Dortmund ud til at gå videre. Jeg havde set City og Dortmund gå videre ;-) men det sker ikke. Hvis Dortmund ender på 1. pladsen så er det også fedt, meeen der er lang vej til det. Dog fedt at det nu ser ud til at RM skal kæmpe hårdt ind i december for den 1. plads.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Elkjær er ved at blive til grin!! Han ville jo rose dem selvom de tabte til brøndby!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAAHA,

City er bagud! Mancini bliver fyret, hahahaha! TABER!!
Jeg tænkte helt det samme. Mancini hænger i en tynd tråd. Lidt ærgeligt, jeg kan godt lide ham da han bidrager med masser af karisma i PL.
Bringer karisma? Det eneste, han bidrager med, er at være kujon og være elendig til at vejlede sine spillere. Selv en blind abe kunne føre sidste sæsons hold til mesterskabet, når Chelsea lå i knæ, Arsenal rystende ringe og United igang med at lappe hullerne efter Vidic og VDS manglende tilstedeværelse, da United de sidste par år har levet meget på deres defensiv afviste mange hold.

Manden er en katastrofetræner - især for så dygtige offensive spillere, som han steriliserer på så mange grove måder.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

jaja brombi vi kan alle tage fejl,men fuck hvor er jeg glad for det,faktisk sad jeg bare og ventede på et eller andet fra dig over mit første indlæg,uhh du fryder dig rigtig nu ikk sandt

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

elkjær elsker RM og hader barca længere er den ikke.men vi har en ven i FCN,S kasper hjulman

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Wewy nice!

Så går Madridista Eltvær til den igen...suk.
Vildt nok at Elkjær lige skal pointere hvor imponeret af dem han er, guderne må vide hvorfor man starter med at sige dét efter et nederlag til et tysk hold som formmæssigt ikke engang er tophold i deres land (dog de bedste sammen med Bayern).

Elkjær har bare komplekser over Barca, derfor er han med alle de hold som indtager rivalrollen. Vi skal bare nyde at RM har fået smæk af to tyske hold indenfor noget der ligner to måneder. Tør man tænke på en tysk overraskelse i næste uge?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

@ #23
Men som fan af United, er det vel kun godt at modstanderen har en så ringe træner som muligt. Så det er vel i din interesse at se ham blive på deres bænk så længe som muligt, og helst ikke blive fyret selvom de leverer ustabile præstationer.

Jeg synes at de ramte lidt en off-day i dag. Var ikke decideret elendige, men de kunne bare ikke gøre det store. Ajax ramte en god og lidt heldig dag.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

emo skrev:@ #23
Men som fan af United, er det vel kun godt at modstanderen har en så ringe træner som muligt. Så det er vel i din interesse at se ham blive på deres bænk så længe som muligt, og helst ikke blive fyret selvom de leverer ustabile præstationer.

Jeg synes at de ramte lidt en off-day i dag. Var ikke decideret elendige, men de kunne bare ikke gøre det store. Ajax ramte en god og lidt heldig dag.
Ja, jeg håber da klubben går ned, men Mancini er jo på alle måder ti lgrin. Han har nogle fantastiske spillere, som jeg godt kan lide, men grundet hans kujonindstilling må de ikke udfolde sig. Ligeledes er han bare katastrofe i det, han foretager sig. Defensive indskiftninger ved målsøgning, håndtering af Balo og Tevez, hvor han offentligt ytrede sig, at de aldrig ville spille igen, men de kom tilbage. Det er jo elendig håndtering.

Jeg tror mere, det er min kærlighed for fodbold, der gør, at jeg hader Mancini, for hvis det var min United-kærlighed, ville jeg bare grine af Mancini. Mancini steriliserer så mange dygtige spillere i City.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

hvorfor skulle barca absolut leje affelay ud,han spiller skidegodt i shalke 04 og er squ da bedre end tello
jeg fatter det ikke?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

rummenigge skrev:
JonasV skrev:Wewy nice!

Så går Madridista Eltvær til den igen...suk.
Vildt nok at Elkjær lige skal pointere hvor imponeret af dem han er, guderne må vide hvorfor man starter med at sige dét efter et nederlag til et tysk hold som formmæssigt ikke engang er tophold i deres land (dog de bedste sammen med Bayern).
Præcis. Han er pinlig. Preben Modsat. Troede til at starte med kun, det var italienske hold han nægtede at forholde sig objektivt til. Min fejl.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

vamosbarca skrev:jaja brombi vi kan alle tage fejl,men fuck hvor er jeg glad for det,faktisk sad jeg bare og ventede på et eller andet fra dig over mit første indlæg,uhh du fryder dig rigtig nu ikk sandt

Men - et velment råd - du kan også tænke lidt mere over hvordan du skriver dine indlæg, så folk måske ikke har helt så meget lyst til at "bruge det mod dig". Det virker ofte som om du bare skriver alle følelser der strejfer dig, uden at forsøge at være rationel eller gøre det den mindste smule nuanceret. Det kommer til at fremstå ret dramaqueen-agtigt, og det provokerer nok folk en anelse.

Hvis der generelt er en humor i det som jeg bare ikke fanger, beklager jeg.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Jeg vil hellere se Pepe gå amok i en Gladiator-bane end at høre på Jes Dorph som CL-vært. Den mand er verdens mest malplacerede person.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

ok nu er det offecielt ronaldo er verdens bedste spiller,selv brian laudraup har overgivet sig.
LUK RØVEN LAUDRUP :mad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nej nu må Preben fandeme hold sin kæft!! Det er jo ikke Barca, Man u, Bayern de spiller mod... Det er dortmund! Ja det er et godt hold men det kører ikke for dem for tiden. Og stadig vinder de over real! Sagde laudrup lige at ronaldo er verdens bedste spiller? Ja ronaldo laver et mål i dag men ellers var han da fuldstændig væk... Lagde han en god aflevering? Gjorde han andet end at score et mål? Trådte han i karakter da real kom bagud? NEJ!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster