Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

emo skrev:@ #23

Det er fint at det er din generelle mening. Et hold der forventes at vinde kan ikke nøjes med at spille den rundt, ikke skabe chancer og på den måde miste point.

Men netop i FCNs tilfælde var det så fandens smukt at se og følge, og så dejligt at se hvor dedikeret Hjulmand er til systemet, Havde FCN spillet hovedløst havde de tabt kampen alligevel, nok med større cifre. Jeg tror ikke at han vil være super skuffet ved at ryge ud af CHL på baggrund af "flot" spil holdet har vist, og god gejst. Hellere ryge ud på den måde, end at løbe ind i en åben kniv kamp efter kamp, som små hold ofte gør.
Men er det så smukt igen, når du ikke kommer til chancerne? Det er det, der er mit spørgsmål. Hjulmand er en dygtig træner, det er vi 100 procent enige om, og hans filosofi er charmerende og tiltalende, men når spillerne ikke formår at formøble det til chancer, så får du ikke mig op ad stolen. Om du så er småklub eller ej, fodbold er for alle, og alle kan slå alle, men det FCN viste i aften viser, at det ikke er godt nok. Shakhtar er et klassehold, og du kunne se, at de bare viste, hvad de skulle gøre. Når de angreb, kom de frem til chancer. Når FCN angreb, stod de ved midtercirklen og filede bold.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Lopezzz skrev:#23 hvor mange penge har du vundet denne gang ???
Havde vundet små 19000 kr, hvis Braga havde vundet. Havde Barca med præcis en, Bayern med præcis en, Wolverhampton, begge hold til at score i Leicester-Burnley, Braga, begge hold til at score i lille-cluj og kryds i Juventus-Chelsea. Fucking lorte BRAGA!!!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

For helvede - hvor er det et lækkert mål
[youtube]td07Y0E0FBc[/youtube]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Men er det så smukt igen, når du ikke kommer til chancerne? Det er det, der er mit spørgsmål.
Igen, i FCNs tilfælde er det fandens smukt, da ingen forventede sig noget af dem. Havde det været Barcelona havde det nok stadig været smukt at kigge på, men nok ikke tilfredsstillende. Forskellen er at jeg KUN roser FCN og at de i den første kamp på den største scene, ude imod et godt hold tør at spille sådan og formår at spille sådan, deres spil, deres koncept.

Hvis jeg var fan af dem, ville jeg være stolt efter aftenens kamp. De endte med 62% boldbesiddelse, de havde kun 3 skud, men hvis gruppen var en smule lettere, tror jeg at det havde set anderledes ud for FCN.

Ja, noget af et mål Oscar putter ind.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:For helvede - hvor er det et lækkert mål
[youtube]td07Y0E0FBc[/youtube]
Vild CL debut af Oscar. To mål imod Juve. Nu må vi se om han kan holde niveauet for CSKA.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Selvfølgelig er det klasse af Nordsjælland, at de kan forsvare sig med bolden i næsten hele første halveg. At de ikke har en top-klasse spiller, der kan holde på bolden, eller gøre noget vildt omkring Shakters felt. At Nordsjælland mister den asap, når de kommer frem på banen. Det har intet med taktik at gøre, det er et spørgmål om kvalitet kontra niveau.

Generelt set, så synes jeg det er langt mere underholdende at se et hold forsvare sig med bolden, istedet for at losse den frem, og håbe det falder rigtig. Det er naturligvis en smagssag, men jeg er til kombinationer både frem og tilbage. Derfor er jeg eksempelvis også mere og mere glad for at se Primeaen, og ser mindre og mindre PL.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Most passes completed 1st match day CL: Xavi 120 - Moisander (Ajax) 88 - Busquets 77 - Cesc 71 - Subotic (Dortmund) Adu (Nordsaelland) 70

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

Jeg har en god nyhed: TV 2 Sport viser Benfica - Barcelona på tirsdag!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Jakob skrev:Jeg har en god nyhed: TV 2 Sport viser Benfica - Barcelona på tirsdag!
Jeg så den sidste kamp i HD uden et eneste hak på nettet, det gør jeg igen :)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Champions league

Indlæg af Madbassen »

Jeg så den sidste på Viaplay. Købte en måned for 199,-. Brokkede mig så derefter over den høje pris for kampen og fik næste måned gratis. Så jeg kan se 4 kampe i alt til 50,- stykket.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7162
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Jakob skrev:Jeg har en god nyhed: TV 2 Sport viser Benfica - Barcelona på tirsdag!
:glad:

Det var sgu lækkert! Popcorn og bajere vil blive kørt i stilling. :cool:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

Stream eller Viaplay, jeg vil altid foretrække at se fodbold i TV. Desuden er der optakt fra kl 20.

Dytrax > Hell yeah!! :mrgreen:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Billede

Alt for pengene... ;-) (Hvis prob. med at se billede, her er link https://pbs.twimg.com/media/A4IIqIzCUAADwHs.jpg)
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Okore er guld for Nordsjælland. De gør det sgu godt.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af brilleaben »

Hvad sker der for Bate Borisov!? Om et halvt sidder de med en pokal med store ører. Mærk jer mine tvivlsomme ord.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster