Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

michaelk94 skrev:Se, her synes jeg godt man kan forsvare Ronaldo lidt. Alle roser Messi, og det er ganske fortjent. Bestemt. Men må man slet ikke rose Ronaldo. Han er uden tvivl en af verdens bedste fodboldspillere, og afgører kampen i aften. Selvfølgelig skal han have ros, ligesom når Frimann for en orgasme, når han snakker om Messi og Iniesta.
Jamen, hør nu lige her, det her var ikke bare den 'sædvanlige' ros. Hørte du overhovedet hvad Elkjær sagde? Han sagde dybest set at Ronaldo bliver snydt den ene gang efter den anden når der skal uddeles individuelle priser, og fik afslutningsvis lige fyret af at 'det sikkert ikke engang var nok for ham at vinde Champions League'. Selvfølgelig må man rose Ronaldo. Jeg har aldrig nogensinde påstået andet.

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Piquénbauer skrev:Synes sgu ikke at Ronaldo var særlig skarp... Manden skyder jo på ALT! Og han var ringe i anden halvleg. Men jo han bliver matchvinder. Tror dog at folk havde været efter ham hvis real ikke havde vundet!
Jamen havde han nu spillet en lortekamp, så fair nok, at man giver ham kritik. I første halvleg var han den eneste der virkelig skabte noget, og han ender sågar med at afgøre kampen. Så må han gerne få bare lidt ros. :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:# 23, du virker til at være ret skarp til at oddse... Har du nogle fiduser til i morgen?
Nope, jeg har ikke kigget endnu. Der var så mange gaver i dag ellers. Det var helt vildt, men jeg røg desværre kun af på Zenit. Jeg troede inderligt, at Malaga ville falde sammen i Champions League og så med den trup de har sammenlignet med Zenit, som lige også have fået Hulk og Witsel. Men ja, de overraskede. Pis og lort.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Se, her synes jeg godt man kan forsvare Ronaldo lidt. Alle roser Messi, og det er ganske fortjent. Bestemt. Men må man slet ikke rose Ronaldo. Han er uden tvivl en af verdens bedste fodboldspillere, og afgører kampen i aften. Selvfølgelig skal han have ros, ligesom når Frimann for en orgasme, når han snakker om Messi og Iniesta.
Jamen, hør nu lige her, det her var ikke bare den 'sædvanlige' ros. Hørte du overhovedet hvad Elkjær sagde? Han sagde dybest set at Ronaldo bliver snydt den ene gang efter den anden når der skal uddeles individuelle priser, og fik afslutningsvis lige fyret af at 'det sikkert ikke engang var nok for ham at vinde Champions League'. Selvfølgelig må man rose Ronaldo. Jeg har aldrig nogensinde påstået andet.
Jeg hørte godt hvad han sagde, men han nævnte jo netop, at det var fordi Messi var der, at han blev "snydt" for den ene pris efter den anden.

Men det er vel heller ikke nok for ham, at vinde CL og La Liga. Det tvivler jeg stærkt på, så det er vel ikke forkert at sige. Jeg er ved at forstå, at Messi nok kommer til at vinde Balon d'or og efter hans sæsonstart kontra Ronaldos, så kan det sagtens forsvares, men derfor kan man stadig godt onde Ronaldo nogle personlige titler, uden man behøver at slikke røv på Ronaldo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

michael94 siger ikke at han ikke må få ros... Men se hvad blau skriver!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg tror at der er noget som spøger i Madrid. At Mourinho ikke vil fremhæve Ronaldo, virker lidt som om, at der foregår nogle ting bag kulisserne. Jeg synes man kan fornemme en splid internt, og jeg nægter simpelthen at tro på, at Ronaldo skaber sig som en lille pige i pressen alene af den grund, at han vil have en individuel titel.

Det virker underligt..

@Michael

Tjek nu lige hvad Blau skriver. Preben går jo så langt som at insinuerer at end ikke CL og og liga titler ville være nok. Det fortæller klart og tydeligt, hvor bitter Preben er på Barca og Messis dominans.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

michaelk94 skrev:... men derfor kan man stadig godt onde Ronaldo nogle personlige titler, uden man behøver at slikke røv på Ronaldo.
Det kan man godt, ja. Det gjorde Preben bare ikke.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Jeg tror at der er noget som spøger i Madrid. At Mourinho ikke vil fremhæve Ronaldo, virker lidt som om, at der foregår nogle ting bag kulisserne. Jeg synes man kan fornemme en splid internt, og jeg nægter simpelthen at tro på, at Ronaldo skaber sig som en lille pige i pressen alene af den grund, at han vil have en individuel titel
Jeg tror hellere ikke, at det er decideret en individuel titel, der har skabt denne Ronaldo-saga her. Der må virkelige foregå noget fuck'd bag kulisserne. Om det så er Ronaldo vs. Mourinho er jeg lidt mere i tvivl om, da portugiserne i Real holder sammen og senest var der en video af deres træning, hvor Ronaldo storgriner med Mourinho. Jeg tror mere, det er Ronaldo kontra den generelle ledelse med Perez, der er et problem. For Ronaldos og Mourinhos forhold har IMO altid virket som stærkt og at de støttede hinanden, så jeg ville i hvert fald betegne det som fuldkommen ude af propertioner at det skulle være de to. Hvis de inderligt var de to, så ville Mourinho bænke Ronaldo med det samme, nøjagtigt som vi så det med Ramos i dag, som åbenbart har ytret sig lidt for meget om Mourinho igen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg tænkte også mere splid mellem Ramos og Ronaldo... Måske portugiserne vs spanierne...

Jeg ved bare, at der er noget galt i den klub. Mourinho virker også meget opstemt omkring nederlagene i ligaen. Det virker som om, at han inderligt bebrejder en bestemt gruppe spillere.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7208
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1879 gange
Blevet takket: 1117 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:... men derfor kan man stadig godt onde Ronaldo nogle personlige titler, uden man behøver at slikke røv på Ronaldo.
Det kan man godt, ja. Det gjorde Preben bare ikke.
For the record:

Ronaldo snydes ikke for hverken det ene eller det andet, blot fordi mange peger på Messi som verdens bedste spiller.
Der siges heller ikke at han på nogen måde er dårlig.

Men for satan hvor kan man blive træt af flæbende tude-prinsesser :mrgreen:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Jeg tænkte også mere splid mellem Ramos og Ronaldo... Måske portugiserne vs spanierne...

Jeg ved bare, at der er noget galt i den klub. Mourinho virker også meget opstemt omkring nederlagene i ligaen. Det virker som om, at han inderligt bebrejder en bestemt gruppe spillere.
Muligvis, men Ramos har i hvert fald gjort noget helt forkert, siden Mourinho vælger at bænke ham mod City. Et City-hold, der er meget fysiskpræget og hovedstødsstærke, og så sætter man sin bedste centerback på bænken, som tilmed selv er vanvittig i hovedspillet og en fysisk betonet spiller fremfor en uprøvet 19-årig dreng? Ergo er der problemer, så må vi se, om det er Ramos kontra Ronaldo eller Ronaldo kontra ledelsen.

I mine øjne virker det bare lidt absurd, at Ramos skal være skyld i Ronaldos deroute. Hos Uniteds treble hold var der flere af spillerne, der ikke kunne fordrage hinanden (Cole og Sheringham, Schmeichel-Keane osv osv), men de stod sammen pga. holdet. Så hvis det er Ronaldo og Ramos, så er der virkelig sket nogle vanvittige usete ting, siden Ramos vrages til en CL kamp mod Manchester City. Altså virkelig, virkelig store ting.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Seneste nyt om Real problemerne.
- Man kan spille fantastisk og vinde Super Cup'en over Barcelona, og man kan kæmpe hårdt for sagen og vinde over Manchester City i en vigtig kamp i Champions League. Og man kan ikke vinde over Getafe og Sevilla. Det er svært at forklare. Eller, jo, jeg kan godt forklare det, men jeg holder svaret for mig selv, sagde José Mourinho.
Der er ugler i mosen med Mou og Ramos.

Kæft, jeg håber virkelig, at Ramos en dag udgiver en selvbiografi, når Mourinho ikke er der mere i Real, så kan han lække alle de detaljer, der er sket ved de mange clasicos og så problemerne mellem portugiserne og spanierne. Kunne blive vild god læsning.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Var ovenstående udtalelse jeg hæftede mig ved, og derfor jeg skriver som jeg gør.

Ved dog ikke om det er vanvittige store ting som foregår bag kulissen. Den klub er fyldt til renden med lejesoldater og drame queens... Tingene skal nok eskalerer helt af sig selv.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

http://www.101greatgoals.com/gvideos/malaga-3-zenit-0/

Isco imponerede for Malaga. El Conejo scorede forresten også.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Flax_Generous skrev:
Quaresma skrev:Har aldrig set en fodboldspiller (udover Berbatov, slef), der bevæger sig så lidt som Yaya.
Toure formår både at være for langt fra angrebet og for langt fra midtbanen. Det er imponerende. Når City har bolden, står han og hænger på den defensive midtbane; når City forsvarer, er han helt oppe ved siden af Tevez.
Den bemærkning beviser at, Mancini er en af de få top trænere, som stadigvæk tror på den gamle teori om, at en fodboldkamp foregår i to faser, angribe og forsvar.
Og hvorfor angriber Mancini udelukkende fra venstre side, når hans egen højre side lider gevaldigt? Og hvorfor har han ikke brugt en af midtbanespillerne eller fløjen som sikring for sin back (Maicon og zabalita)?...Utroligt at man kan betro ham så mange penge!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster