Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

Brombi er du muslim ?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

vamosbarca skrev:Brombi er du muslim ?
Hvad har det sagen at gøre egentlig? HVis han ikke er muslim, så skal han være ligeglad med dine holdninger eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

vamosbarca skrev:Brombi er du muslim ?
På hvilken måde er det relevant ??

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:
vamosbarca skrev:Brombi er du muslim ?
På hvilken måde er det relevant ??
Han skal finde ud af om han kan lide dig eller ej.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber ikke, at der startes en diskussion om ideologier og tro i denne tråd. Jeg kunne bare ikke forstå, hvorfor det skulle være relevant at spørge hvorvidt Brombi er muslim.

Det her er fodbold tråd, hold alt det andet i off-topis tråd eller politik eller religion whatever.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

http://www.fcbarcelona.dk/debat/search. ... sf=msgonly
han heviser til denne tråd
han udtaler sig om mine holdninger til islam og det har han naturligvis lov til,en ikke muslim ville næppe spørge som han gør. derfor mit spørgsmål til ham.
er han muslim er det såmænd fint nok med mig det har han jo lov at være ligesom han har lov til ikke at være det.
men at kalde folk højreekstremister som daliugi gjorde,blot fordi de er kritiske over en ideologi,er langt ude,
er folk der er imod jødedommen,kristendommen nazisme så osse højreekstremister,næ sjovt nok ikke hvis man spørger den yderste venstrefløj!!!1
tankevækkende ikk sandt.
ps:emmet høre iøvrigt så ikke til her men under politik tråden,så måske skulle vi flytte den derover

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Vil du seriøst ikke godt gøre lidt ved din tegnsætning.
Små ting som at starte med stort bogstav, lave mellemrum efter komma og droppe caps lock ville hjælpe ubeskriveligt meget på overskueligheden af dine indlæg.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

vamosbarca skrev:http://www.fcbarcelona.dk/debat/search. ... sf=msgonly
han heviser til denne tråd
han udtaler sig om mine holdninger til islam og det har han naturligvis lov til,en ikke muslim ville næppe spørge som han gør. derfor mit spørgsmål til ham.
er han muslim er det såmænd fint nok med mig det har han jo lov at være ligesom han har lov til ikke at være det.
men at kalde folk højreekstremister som daliugi gjorde,blot fordi de er kritiske over en ideologi,er langt ude,
er folk der er imod jødedommen,kristendommen nazisme så osse højreekstremister,næ sjovt nok ikke hvis man spørger den yderste venstrefløj!!!1
tankevækkende ikk sandt.
ps:emmet høre iøvrigt så ikke til her men under politik tråden,så måske skulle vi flytte den derover
Hvornår har jeg kaldt folk højreekstremister for at være kritiske overfor en ideologi!?!? Please smid mig et quote på det tak!!
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Han forveksler dig med Abx.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

vamosbarca skrev:michaelk94 tak for komplimentet! men øhh de folk herinde er skam ikke mine venner.der er plads til alle får man at vide,men tja det er der så ikke aligevel,herinde handler det om at finde en syndebuk nar man har tabt og der står jeg så desværre forest i køen,men jeg er efterhånden ligeglad jeg skriver for eftertiden hvad der passer mig og så kan folk hyle,som de vil.Jeg har tjekket mine plus flre andres indlæg igennem siden i går og mine indlæg er squ ikke værre end meget af det bræk andre herinde lukker ud,når det ikke lige går efter deres hoved.
Visca El Barca er så en af de mere fornuftige herinde.
Jeg har altid syntes madridsta var latterlig men set i bakspjelet er den faktisk ikke værre end mange af dem der sidder herinde.
At jeg så yddermere i en kamptråd i går kan læse daliuga kalde mig højreekstremist får mig op i det røde felt og jeg fatter ikke vennerberg ikke giver ham en advarsel,havde jeg haft hans rigtige navn og adresse havde jeg meldt ham til politiet.
Forsat god dag.
HVOR SER DU MIG SKRIVE DET HENNE!!!!?
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Han forveksler dig med Abx.
Amen det er jo direkte pinligt, teemus
Forumlegende

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Fra forum regler...
- skriv med almindelige små bogstaver
Måske, ironi anvendt, men passer godt... visse steder.
Allez...

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

:mrgreen: :lol:

Billede

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

Daluigi jeg har tjekket det igennem.Du har ret det er abx der skriver det.Der skal herfra lyde en uforbeholden undskyldning til dig fra mig,det er jeg squ ærlig talt ked af jeg har beskyldt dig for det,det er en kæmpe fejl fra min side og total fejllæsning,som du naturligvis ikke skal bøde for,jeg undskylder og beklager dybt. :oops:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

vamosbarca skrev:Daluigi jeg har tjekket det igennem.Du har ret det er abx der skriver det.Der skal herfra lyde en uforbeholden undskyldning til dig fra mig,det er jeg squ ærlig talt ked af jeg har beskyldt dig for det,det er en kæmpe fejl fra min side og total fejllæsning,som du naturligvis ikke skal bøde for,jeg undskylder og beklager dybt. :oops:
Undskyldning modtaget ;-)
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster