Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nå ja for dælen.. Glemsomme mig.. Hvordan kunne jeg glemme Benfica? :smile:

Men ja, de voldte sgu Manchester United store problemer i sidste sæson, og mange andre før dem som du nævner. Jeg er dog ret sikker på at holdet nok skal klare den opgave på udebane godt, om det så bliver til 1 eller tre point det må tiden jo vise. Men ser meget frem til CL-gruppespillet, skal nok blive godt! :razz:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

FCBarcelonaCHR > Jeg glæder mig vanvittigt. Elsker CHL! :mrgreen:

Noget helt andet.. Niveauet på bold.dk gør simpelthen at jeg næsten væmmes ved at være dansker. Så mange ubegavet mennesker på et sted med så dårlige argumenter skal man lede længe efter.
De springer konstant mellem vidt forskellige argumenter..
Jeg forstår ikke Blaugrana92 har tålmodighed til at diskutere med dem, men på den anden side skal nogen jo banke noget fornuft ind i hovedet på dem.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jakob skrev:FCBarcelonaCHR > Jeg glæder mig vanvittigt. Elsker CHL! :mrgreen:

Noget helt andet.. Niveauet på bold.dk gør simpelthen at jeg næsten væmmes ved at være dansker. Så mange ubegavet mennesker på et sted med så dårlige argumenter skal man lede længe efter.
De springer konstant mellem vidt forskellige argumenter..
Jeg forstår ikke Blaugrana92 har tålmodighed til at diskutere med dem, men på den anden side skal nogen jo banke noget fornuft ind i hovedet på dem.

Hvad har de nu gang, de kære bold.dk brugere? Har du evt et link?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

Visca El Barca skrev:
Jakob skrev:FCBarcelonaCHR > Jeg glæder mig vanvittigt. Elsker CHL! :mrgreen:

Noget helt andet.. Niveauet på bold.dk gør simpelthen at jeg næsten væmmes ved at være dansker. Så mange ubegavet mennesker på et sted med så dårlige argumenter skal man lede længe efter.
De springer konstant mellem vidt forskellige argumenter..
Jeg forstår ikke Blaugrana92 har tålmodighed til at diskutere med dem, men på den anden side skal nogen jo banke noget fornuft ind i hovedet på dem.

Hvad har de nu gang, de kære bold.dk brugere? Har du evt et link?
Ja, selvfølgelig. Sorry. :razz:

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=80&vis
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kassow-Rossing skriver blandt andet følgende: "Real Madrid kan køre den på cruise control til toppen af gruppe D.

Dejligt med bare en smule spænding i gruppespillet i modsætning til sidste sæson, hvor det eneste spænding var helt præcis hvor stort Real Madrid skulle slå Champions League rekorden for gruppespillet med 18 point og en målscore på 19-2. Og det endda mod hold som Ajax og Lyon."...

Og så tuder han og alle de små real fans over at Iniesta vandt og at det ikke er fair osv... Der er endda nogen der sætter spørgsmålstegn ved "eksperterne" der kårer vinderen. De kan åbenbart ikke forstå at Real spillere bare ikke er bedre end barcas drenge og at den eneste måde hvorpå de ville kunne vinde over os i individuelle priser var hvis den blevet givet at tidligere real spillere!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Kassow-Rossing skriver blandt andet følgende: "Real Madrid kan køre den på cruise control til toppen af gruppe D.

Dejligt med bare en smule spænding i gruppespillet i modsætning til sidste sæson, hvor det eneste spænding var helt præcis hvor stort Real Madrid skulle slå Champions League rekorden for gruppespillet med 18 point og en målscore på 19-2. Og det endda mod hold som Ajax og Lyon."...

Og så tuder han og alle de små real fans over at Iniesta vandt og at det ikke er fair osv... Der er endda nogen der sætter spørgsmålstegn ved "eksperterne" der kårer vinderen. De kan åbenbart ikke forstå at Real spillere bare ikke er bedre end barcas drenge og at den eneste måde hvorpå de ville kunne vinde over os i individuelle priser var hvis den blevet givet at tidligere real spillere!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ham Kassow gutten er en af de største idioter der findes. Tænk at Bombi har venner der er venner med ham :razz:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jakob skrev:
Visca El Barca skrev:
Jakob skrev:FCBarcelonaCHR > Jeg glæder mig vanvittigt. Elsker CHL! :mrgreen:

Noget helt andet.. Niveauet på bold.dk gør simpelthen at jeg næsten væmmes ved at være dansker. Så mange ubegavet mennesker på et sted med så dårlige argumenter skal man lede længe efter.
De springer konstant mellem vidt forskellige argumenter..
Jeg forstår ikke Blaugrana92 har tålmodighed til at diskutere med dem, men på den anden side skal nogen jo banke noget fornuft ind i hovedet på dem.

Hvad har de nu gang, de kære bold.dk brugere? Har du evt et link?
Ja, selvfølgelig. Sorry. :razz:

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=80&vis
Jeg takker.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jakob skrev:Jeg forstår ikke Blaugrana92 har tålmodighed til at diskutere med dem, men på den anden side skal nogen jo banke noget fornuft ind i hovedet på dem.
Har enorme tømmermænd ovenpå 3 dages dødsdruk, så jeg ligger bare og ser fjernsyn og alt sådan noget der. Der skulle lige ske lidt, så jeg tænkte at det kunne være meget sjovt, lige at lege lidt med Kassow. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ham Kassow er noget for sig selv... Han er helt væk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

Real Madrid fans argumenterer først med, at Ronaldo har været afgørende i flest "vigtige" titler for Real Madrid, og mener derfor han bør vinde den. Da de så bliver mindet om at Iniesta vandt EM skifter de argument til at det bør være de individuelle præstationer som skal vægtes højest. Jesus Kristus!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

Blaugrana92 skrev:
Jakob skrev:Jeg forstår ikke Blaugrana92 har tålmodighed til at diskutere med dem, men på den anden side skal nogen jo banke noget fornuft ind i hovedet på dem.
Har enorme tømmermænd ovenpå 3 dages dødsdruk, så jeg ligger bare og ser fjernsyn og alt sådan noget der. Der skulle lige ske lidt, så jeg tænkte at det kunne være meget sjovt, lige at lege lidt med Kassow. ;-)
Haha, fair nok. Ynkeligt han bevidst vælger at overse dine indlæg, og derefter kaste håndklædet i ringen fordi han mener "han snakker til døve øre". Haha, han er jo en stor fed joke. :mrgreen:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ham Kassow minder mig om en tidligere bruger herinde fra, når han forsvarer Cristiano og Real. Han vil have alle andre skal have styr på facts og være saglige samt neutrale, hvorimod han selv oser af subjektivitet og beviser med sine indlæg, at han slet ikke har styr på facts selv.

Han skriver blandt andet;
[iPrisen bliver jo ikke givet af en komité af eksperter men af alle folk til stede ved årets lodtrækning, så selvfølgelig vinder Ronaldo ikke.. Sådan er livet bare.

Vi ved godt hvem der trak sit hold til de største triumfer med et ellers elendigt portugal og hvem der knuste Barcelona med ni point i ligaen. Og hvem der igen slog Barcelona i den spanske super cup i går.][/i]

Nej, de 42 journalister fra nogle af de største europæiske sportsaviser kan da ikke betegnes som eksperter. Eksperter er selvfølgelig folk som Kassow selv og alle dem der er forelskede i Real, det er jo klart at det er dem, der har mest styr på fodbolden, og samtidig kan være objektive.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.uefa.com/uefa/uefa-best-play ... index.html... Og der er endda en fra MARCA og en fra A bola (portugal). Så der var ellers 2 gratis stemmer til Ronaldo... Og han kunne stadig ikke vinde! HAHA!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Tw Pique: "Congratulations to the journalist who represented Spain and who did NOT vote for Andres Iniesta! #welldoneson"
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Jeg tror sku Real får problemer mod City og muligvis mod Dortmund også. City står godt organiseret og vrimler med klasse spillere. Dortmund kan også overraske dem. Kunne være fedt hvis de ikke kom videre fra gruppen, selvom de nok ryger gør det på bekostning af Tyskerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster