Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Lige et hurtigt spørgsmål til dem der bruger totalbarca.com og Barcastuff på twitter. Har i også problemer med, at alle tweets ikke kan ses. Hver gang jeg går ind på siden, så kan jeg ikke læse de lidt gamle tweets, der står den samme besked, at det tager tid at hente nye tweets. Der sker ikke noget, når jeg prøver at trykke forsøg igen.

Med hensyns til totalbarca, har siden også ændret sig for jer?. Når jeg går ind på siden, kan jeg ikke komme på selve siden, man kan ikke se videoer eller artiklens indhold, jeg kan kun læse artiklens overskrift.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Hvad angår twitter, nope, kan læse alle og se alle. Hvad angår siden, jep, de har i noget tid haft on and off problemer med at fremvisningen af artiklerne som de plejede.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Hvad angår twitter, nope, kan læse alle og se alle. Hvad angår siden, jep, de har i noget tid haft on and off problemer med at fremvisningen af artiklerne som de plejede.
Ok tak, så twitter problem er noget som kun jeg har.

Nogen der har rigtig meget styr på twitter, og kan fortælle mig hvad jeg kan gøre, for at komme dette problem til livs. Det har stået på i en uge, hvis ikke mere. Jeg kan højst læse 10-20 tweets, derefter går siden bare i stå.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev: Nogen der har rigtig meget styr på twitter, og kan fortælle mig hvad jeg kan gøre, for at komme dette problem til livs. Det har stået på i en uge, hvis ikke mere. Jeg kan højst læse 10-20 tweets, derefter går siden bare i stå.
Crazy... prøvet en anden browser?
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev: Nogen der har rigtig meget styr på twitter, og kan fortælle mig hvad jeg kan gøre, for at komme dette problem til livs. Det har stået på i en uge, hvis ikke mere. Jeg kan højst læse 10-20 tweets, derefter går siden bare i stå.
Crazy... prøvet en anden browser?
Ja måske er det dét der er problemet, jeg bruger Mozilla. Måske skulle jeg prøve chrome. Tak for forslaget.

EDIT: Samme problem med Chrome :sørgelig:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Underligt, har lige prøvet med Mozilla, og fik samme problem som du beskrev. Men Chrome virker super, normalt min standardbrowser.

Du er ikke den eneste, kender en udover dig der har samme problem i Chrome. Dunno hvorfor det virker fint for mig.

Og ekstra lol, jeg har samme problem nu, når jeg logger ud af min twitter-konto.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Underligt, har lige prøvet med Mozilla, og fik samme problem som du beskrev. Men Chrome virker super, normalt min standardbrowser.

Du er ikke den eneste, kender en udover dig der har samme problem i Chrome. Dunno hvorfor det virker fint for mig.

Og ekstra lol, jeg har samme problem nu, når jeg logger ud af min twitter-konto.
Ok, så det er måske noget med, at alle dem der ikke har twitter konto, oplever samme problemer?

Måske skulle man bare oprette en konto, hmmm.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Har jeg valgt at gøre, og så tilføjet en hel del forskellige barca/juve/danskejournalister til som jeg bare følger. Meget fint at have alle nyheder samlet et sted.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Har jeg valgt at gøre, og så tilføjet en hel del forskellige barca/juve/danskejournalister til som jeg bare følger. Meget fint at have alle nyheder samlet et sted.
Lyder som en god ide, jeg tror også jeg laver en konto, når jeg har gjort det, så vil jeg spørge pænt om de journalisters og twitters navn ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh Emo, jeg fandt ud af at jeg allerede har en Twitter konto. Må jeg få links til de barcarelaterede twitters du følger?.

Tak.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af emo »

Først nu ved pc, var på phone før....

Der er rigtig mange man kan følge, jeg følger af Barca relaterede, https://twitter.com/barcastuff , https://twitter.com/totalBarca , https://twitter.com/footballespana_ , https://twitter.com/Zonal_Marking , https://twitter.com/FCBarcelona . Der er mange andre, men disse er dem der holder sig mest til nyheder, de andre tweeter for meget, dum læsning.
Allez...

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Madbassen »

https://twitter.com/PetterVeland er også værd at følge synes jeg. Norsk herre. Tror han er sportsjournalist. Han ved hvertfald utrolig meget om den spanske liga og følger den tæt.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Ronaldinho »

Hurtig hjælp tak!

Jeg har et regnestykke der hedder:

100% = 22 ton. Hvor mange procent udgør 8,3 ton. I så fald? Bare formlen ville være super at have.

Tak på forhånd!
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Alcantara »

Ronaldinho skrev:Hurtig hjælp tak!

Jeg har et regnestykke der hedder:

100% = 22 ton. Hvor mange procent udgør 8,3 ton. I så fald? Bare formlen ville være super at have.

Tak på forhånd!
(8,3 ton/22 ton)*100 % = 37,73 %

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Hurtig hjælp/spørgsmåltråden

Indlæg af Heartbreaker »

En som kan fortælle mig, hvilket mærke det her er?
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Kvoller og 7 gæster