José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Quaresma »

http://www.sporten.dk/fodbold/historien ... -til-barca
José Mourinhos sejrrige odyssé rundt i det europæiske klublandskab har ikke vundet ham agtelse i FC Barcelona før aftenens El Clasico. Tværtimod.

Jose Mourinhos ankomst til Barcelona til lørdag aftens El Clasico er arketypefortællingen om opkomlingen, der rejser væk med klubben i hjertet og modnet som mand vender tilbage efter en årelang rejse, men nu som en fjende.
Interessant læsning trods det meste af indholdet er blevet skrevet før.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Brombi »

Billede

Bromance..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: José Mourinho

Indlæg af Lopezzz »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... messi.html
Mou:
"Hvis man gør det ud fra karrieren alene, må man give præmien til den samme spiller hvert år."


Så han mener at Messi burde vinde hvert år ?? :? :smile:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.sporten.dk/fodbold/mourinho-undskylder

... okay, det er noget helt galt her.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/mourinho-undskylder

... okay, det er noget helt galt her.
Han kan også stikke sin halv undskydning et vist sted, nu et år efter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af rummenigge »

Blaugrana92 skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/mourinho-undskylder

... okay, det er noget helt galt her.
Ja han lider lidt af personlighedsspaltning i disse dage. Den anden dag i USA fortæller han journalisterne at har er perfekt og uden svagheder, og igår indrømmer han at han fejlede og har ingen undskyldning under finger-i-øjet-episoden...hmmm. Bare vent til de begynder at tabe så skal bitterheden og arrogancen nok titte frem og være rimelig kontinuert igen ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Daluigi »

Hvordan kan så råddent et individ, som Mourinho, slippe afsted med gang på gang at opfører sig som en bitter 12-årig?

Jeg forstår mildest talt ikke, hvordan en hel fodboldverden ser på i stilhed, mens han bare smadre ALT hvad der minder om fair play og menneskelig anstændighed. Denne halve undskyldning kan han godt pakke sammen. Jeg nægter at tro på, at Tito anser sig selv som "venner" med den iltre satan.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af rummenigge »

Det er langt ude at undskyldningen først kommer et år efter og især nu når straffen er frafaldet hvilket i sig selv er forrykt.

Mandens cirkus har ikke haft nogen som helst konsekvens for ham og han har nu indledt kampen om at vinde de moderate madridistas og de spanske journalisters gunst ved at være en good guy, han har prøvet at ændre sit image længe, ja siden Preciado episoden (må manden R.I.P) har han dæmpet sig overfor de spanske medier men med alt den spanking Pep har givet ham længe så har hans facade krakeleret, ja efter hvert nederlag nærmest.

Havde Mourinho kommet med sin undskyld, måske ikke lige efter kampen, men kort tid efter så havde den haft en helt anden effekt og sæsonen ville ikke ha været så fjendsk mellem de to mandskaber.

Skaden er sket og ærgeligt nok så er det ærgeligt nok Madrid som sidder med fornemmelsen af at de håndterede det oppiskede fjenskab bedst, selvom realiteten er at det være freaky marginaler der gjorde at vi ikke fik det mesterskab og også CHL for den sags skyld.

Selvom det ikke skal være en undskyldning for Peps afgang så var det jo en af episoderne der helt sikkert har præget Peps humør gennem hele sæsonen idet han gennem hele sæsonen skulle forholde sig til Mourinho og Madrids ageren i forskellige situationer.

Mourinho er ovenpå for han har støtten fra deres præsident og sensationsmedierne, han har også kørt spin på Peps afgang ved at sige at han selv langtfra selv er slidt og på den måde igen har prøvet at hævde sig selvom han altid vil være praktikanten fra Barca. Nu skal vi lukke munden på hovedstaden med en forhåbentlig bedre og bredere trup men samme La Masia opskrift som de har lidt og stadig lider under.

Lad os håbe at dette bliver Mourinhos surest sæson nogensinde (Dvs en af Barcas bedste nogensinde).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Brombi »

Jamen endnu en gang Jbninc, så er vi egentlig bare uenige. Sådan som jeg forstår dine indlæg, så skal vi for alt i verden tilgive Mourinho og lade som intet er hændt. Jeg kan sagtens tilgive Mourinho, men jeg har godt nok ikke glemt hvad han har lavet. Som jeg skrev i mit tidligere indlæg: jeg glemmer bare ikke at han f.eks. har prikket Tito i øjet, kaldt ham pik, gentagne personlige angreb på vores spillere (fx Messi, både i Chelsea, Inter og Real) eller da han sparkede Cesc.

Og straffen? Den skrev jeg også tidligere:
At gøre noget så absurd som at prikke en anden assistenttræner i øjet, og efterfølgende kalde ham tissemand på et pressemøde, bør ikke kun straffes med en lang karantæne men også bøde! Længere er den ikke. Over and out.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Wennerberg »

Hold da op - hvilken spændende søndags-læsning.

Jbninc har længe befundet sig lige på kanten med gentagende advarsler og må nu siges at have skubbet sig selv det sidste stykke ud over. Tak for denne gang Jbninc.

Og lad os så få denne tråd tilbage på sporet - jeg får lige ryddet op, inden jeg vil sætte mig og tælle min enorme formue skabt på fcbarcelona.dk.
Wennerberg
Forum Admin

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Wennerberg skrev:Hold da op - hvilken spændende søndags-læsning.

Jbninc har længe befundet sig lige på kanten med gentagende advarsler og må nu siges at have skubbet sig selv det sidste stykke ud over. Tak for denne gang Jbninc.

Og lad os så få denne tråd tilbage på sporet - jeg får lige ryddet op, inden jeg vil sætte mig og tælle min enorme formue skabt på fcbarcelona.dk.
Lur mig om ikke niveauet bliver højere nu, nu risikerer man i hvert fald ikke personlige angreb, hver gang man starter en diskussion.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Brombi »

Godt arbejde Wenner :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Flax_Generous »

Sådan, Wennerberg. Jeg har intet imod Jbninc, men det er fornuftigt at være hård overfor den endeløse bitching. En knyttet næve i maven og så ud i køkkenet med bitchingen, hvor den hører til.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Sådan, Wennerberg. Jeg har intet imod Jbninc, men det er fornuftigt at være hård overfor den endeløse bitching. En knyttet næve i maven og så ud i køkkenet med bitchingen, hvor den hører til.
Ha Ha Ha håber ikke du har en kæreste som læser herinde :lol: :lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: José Mourinho

Indlæg af vamosbarca »

Og lad os så få denne tråd tilbage på sporet - jeg får lige ryddet op, inden jeg vil sætte mig og tælle min enorme formue skabt på fcbarcelona.dk.

håber det er en joke? det er muligt du tjener penge på det men hvorfor skal vi andre vide det?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster