Cristian Tello

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Lasse N »

Reevenge skrev:Tello er virkelig ringe. Han havde én god kamp sidste år mod L'Hospitalet hvor han scorede to gange i en kamp vi dominerede mod en absurd ringe modstander. Som kanin af en hat troede vi alle på det næste store stjerneskud, men han er simpelthen for uskarp, forudsigelig i sit spil og ganske ufarlig i alt hvad han foretager sig.

Lej ham ud eller sælg ham med en tilbagekøbsklausul.
Dine ord er som taget ud af min mund :cool: meget meget enig!

Sælg ham og få lidt penge i kassen, så vi er parat til budkrig på Agger/Song

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Blaugrana92 »

For det første: Hvis Tello virkelig var så elendig, så ville vi slet ikke have denne diskussion, for så ville han slet ikke engang være at finde i klubben. I en klub som Barcelona får man altså ikke lov til at leve på en enkelt god præstation i Copa del Rey mod et tredjedivisions hold. Dertil er klubben simpelthen for stor og med dertil indrettede store ambitioner.

Dernæst kan vi da tage fat i et par andre kampe, hvor Tello har gjort det fremragende som en slags 'super-sub'. Der er naturligvis 7-1 sejren over Leverkusen, hvor han kommer ind og scorer to mål. Så kan vi se på 5-1 kampen hjemme mod Valencia, som jeg så på stadion. Her kommer han ind og driver gæk med Valencia's højre forsvarsside, blandt andet den ellers så nærkampsstærke Adil Rami, som han på et tidspunkt ender i en en-mod-en situation overfor, sætter ham af med en step-over og afslutter. Diego Alves får godt nok parreret bolden, men den falder ud lige for fødderne af Messi der afslutter sit hattrick. Og så scorede han mig bekendt også en række mål i ligaen, blandt andet mod Osasuna, i en kamp hvor vi virkelig havde brug for det. Runden inden scorede han også et vigtigt mål i en snæver sejr over Sociedad.

Men klart nok. Hvis ovenstående er 'virkeligt ringe', må den beskrivelse vel dække Tello meget godt. Hvis det er tilfældet, kan det dog blive meget, meget svært, at finde unge talenter der ikke er 'virkeligt ringe' i deres første par sæsoner.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af emo »

Han er ikke ringe, nej. Han er for forudsigelig i sine træk, og vælger de lidt forkerte træk, kan det virke til. Ser ham som en god spiller at have til at smide ind i anden halvleg og med mere præcision ville han være garant for et mål fra en stikning dybt nede fra banen.
Allez...

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1232
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Reevenge »

Blaugrana92 skrev:For det første: Hvis Tello virkelig var så elendig, så ville vi slet ikke have denne diskussion, for så ville han slet ikke engang være at finde i klubben. I en klub som Barcelona får man altså ikke lov til at leve på en enkelt god præstation i Copa del Rey mod et tredjedivisions hold. Dertil er klubben simpelthen for stor og med dertil indrettede store ambitioner.

(...) Og så scorede han mig bekendt også en række mål i ligaen, blandt andet mod Osasuna, i en kamp hvor vi virkelig havde brug for det. Runden inden scorede han også et vigtigt mål i en snæver sejr over Sociedad.

Men klart nok. Hvis ovenstående er 'virkeligt ringe', må den beskrivelse vel dække Tello meget godt. Hvis det er tilfældet, kan det dog blive meget, meget svært, at finde unge talenter der ikke er 'virkeligt ringe' i deres første par sæsoner.
Ringe er et relativt term, men at han spiller for Barcelona's B-hold og er blevet givet chancen på førsteholdet gør ham ikke immun for kritik. Hvis dette passede, ville samtlige spillere fra B-holdet ryge op som contender til Ballon D'Or med få års mellemrum. Gai Assulin var også et af vores største prospects da Guardiola var træner for B-holdet i sin tid. At spille for Barcelona er ikke lig naturlig disposition som verdensklasse-spiller. Der er ingen garantier og NETOP fordi klubben har så sindssygt høje standarder synes jeg at Tello's spil vækker bekymring.

Hans spil er forudsigeligt, de kampe du refererer til har været med begrænset indflydelse fra hans side. Kampen mod Valencia kom han ind i det 68. minut for Pedro, i en kamp vi var foran 2-1 på hjemmebane med Messi i hopla (4 mål den aften).

I kampen mod Osasuna var hans indflydelse af lille betydning da hans mål var en reducering til 3-2 i Osasuna's favør, hvilket også blev kampens resultat.

Jeg siger ikke han skal sendes til Påskeøen. Blot at der i en klub som Barcelona ikke er plads til det niveau han hidtil har leveret i de store kampe (læs: El Clasicó)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af rummenigge »

Jeg synes Tello indeholder et vildt potentiale. Vil blive VILDT skuffet hvis han bliver udlånt eller solgt.

Faktisk så jeg hellere Cuenca tage væk end Tello, da Cuenca og Pedro minder lidt om hinanden hvad angår hurtighed og blik for spillet. Tello er et monster og dejligt direkte i sit spil. Han skal bare støttes og fyldes med selvtillid og have lov til at have nogle dårlige kampe for hans potentiale er enormt hvis han bare kan få lidt af Messis selvtillid. Håber det er realistisk ;-)

Jeg håber dog at både Tello og Cuenca bliver.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af BarçaDK »

Reevenge skrev:I kampen mod Osasuna var hans indflydelse af lille betydning da hans mål var en reducering til 3-2 i Osasuna's favør, hvilket også blev kampens resultat.
Det fungerer ikke som et argument mod Tello. "Han scorede et mål i en kamp, hvor holdet spillede ad helvede til".

Problemet med Tello er, at han lever på sin hurtighed. Step over-finter er han også god til. Afslutningerne fra ham er meget svingende. Jeg græmmes stadig over hans afbrændere mod Real Madrid, hvor han tonsede bolden langt over mål (savner Villa).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Blaugrana92 »

Lad os lige slå fast at jeg ikke på noget tidspunkt har forsøgt at hæve Tello over enhver form for kritik. Jeg melder mig i koret af de der siger at han er for forudsigelig og monoton i sine udfordringer, og at han har manglet skarphed i en del kampe, men derfra og så til at sige at manden er pivhamrende elendig, er der altså et stykke. Jeg tror hurtigt at vi kan blive enige om at Tello er en særdeles usleben diamant.

Jeg ved ikke hvorfor Gai Assulin skal blandes ind i det. Gai fik chancen på førsteholdet meget få gange, og de gange han fik chancen leverede han overhovedet ikke. Det stadie er Tello allerede ovre. Han har fået chancen en del gange, og leveret nogle af gangene, blandt andet i de kampe jeg nævner. At du så ikke finder hans bidrag tilstrækkelige i de specifikke kampe, må du gerne lige uddybe. Jeg ved ikke hvordan man kan forvente mere af en 20-årig knægt, end hvad Tello har leveret. Hans præstation mod Valencia var i hvert fald meget overbevisende, set med mine øjne.

Jeg ved ikke hvordan hans scoring mod Osasuna kan være af lille betydning? Det er da lige netop lovende, at han går ind og scorer i en kamp hvor vi har store problemer. At han ikke har leveret i sin hidtil eneste El Clásico er en skam. Helt sikkert. Men mere skal vi altså heller ikke lægge i det. Det er ikke mange andre end Messi, der kan gå ind til en El Clásico og gøre det så godt som han gjorde. Igen må jeg henvise til mandens alder. 20 år. Alene det at han har spillet en El Clásico i den alder, er jo en præstation.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ajax have sounded out Barcelona on Tello and Sergi Roberto. Barcelona will look into it, also suggested other players like Dos Santos. [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Liverpool, Arsenal, Valencia, Atletico and Ajax made offers for Tello. This week meeting with his agent, Barcelona want renewal. [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona have informed all clubs who asked for winger Cristian Tello (21) that he won't leave, on loan or permanently, this summer. [md]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona have informed all clubs who asked for winger Cristian Tello (21) that he won't leave, on loan or permanently, this summer. [md]
PLEASE lad det passe. Tello skal blive...HFY!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mestre (board member): "Tello will continue to be registered as B-team player? He needs playing time, him and Deulofeu can be a great duo."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

The agent of winger Barcelona Cristian Tello (21) has arrived at the club's training centre to hold renewal talks. [mundo deportivo]
Barcelona offer Tello, contract until 2013, a payrise. He'd continue to be registered as B-team player, but also play with first team. [md]
Tello, with offers from Liverpool, Ajax, Atletico and others, prefers to stay, but wants guarantees about first team playing time. [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

The meeting between sports director Zubizarreta and Tello's agent has ended. Renewal is close, Tello will not join Liverpool. [ser/ona fm]
Only point of discussion left with Tello is if he'll effectively will be registered as first team player. Deal could be announced soon [ara]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Michman »

Han har bare at sige ja tak til Barca..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster