Cristian Tello

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Drake »

Siempre Barca skrev:
Atletico are interested in winger Cristian Tello (20) and have sounded Barcelona out on a loan. Future coach Vilanova will decide later [md]
Det ville være perfekt hvis han ville få meget spilletid, men det tvivler jeg meget på.

Synes ikke at vi skal rykke ham permanent op i førsteholds truppen i nu, for tror ikke at han vil få særlig meget spilletid, så heller leje ham ud eller lade ham blive på b holdet.

Det bedste ville være en mindre klub i den bedste række selvfølgelig, så han kan få fast spille tid :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Siempre Barca »

Han er ikke i B-holdet efter sommer, det er der ingen tvivl om. Han har styrken til at spille for Spaniens midter- og bundhold, og her får man væsentlig meget større udfordringer end i Segunda sammen med B-holdet.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Drake »

Virker ikke som om at han er rigtig Barca man :roll:

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... etico.html
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af zqa »

"jeg drømmer om at spille for Barcelona"..... Ikke afvisende hvis han skal sidde på bænken. Alt andet ville være idiotisk.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Visca El Barca »

Liverpool have been told winger Cristian Tello (20) will cost 8.6M. Valencia, Malaga and Benfica are also interested. [daily mail]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af vamosbarca »

jeg synes ikke vi skal sælge ham

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vilanova wants Tello to stay, although he will continue to be registered as B-player. Contract, that expires in 2013, will be renewed. [ona]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tello will officially be promoted to the first team once he has signed a renewal, which will be offered to him during the new season [sport]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona will meet next week with the agent of Tello. They want to renew him until 2014, and then decide his future together. [md]

iStokholm

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af iStokholm »

FCBarcelonaChr skrev:
Tello will officially be promoted to the first team once he has signed a renewal, which will be offered to him during the new season [sport]
Skal vi tolke det, som at de lige vil se Deulofeu ad? For kan han levere på samme niveau på a-holdet som han gør både med b- og U19-holdet, så har vi ikke så meget brug for Tello.

Jeg er helt vild med Tello, misforstår mig ikke, men med Pedro, Alexis, Messi, Villa, Cuenca og Falafel så er det ikke ligefrem angriberer vi mangler.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Drake »

iStokholm skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Tello will officially be promoted to the first team once he has signed a renewal, which will be offered to him during the new season [sport]
Skal vi tolke det, som at de lige vil se Deulofeu ad? For kan han levere på samme niveau på a-holdet som han gør både med b- og U19-holdet, så har vi ikke så meget brug for Tello.

Jeg er helt vild med Tello, misforstår mig ikke, men med Pedro, Alexis, Messi, Villa, Cuenca og Falafel så er det ikke ligefrem angriberer vi mangler.
Enig. Jeg synes at vi skal vente, med at tage ham op til næste sæson, også sælge Cuenca.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

iStokholm

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af iStokholm »

Enig. Jeg synes at vi skal vente, med at tage ham op til næste sæson, også sælge Cuenca.
Cuenca skal ingen steder.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Drake »

iStokholm skrev:
Enig. Jeg synes at vi skal vente, med at tage ham op til næste sæson, også sælge Cuenca.
Cuenca skal ingen steder.
Det synes jeg, for han mangler lidt speed, for at kunne være med på det højeste niveau også synes jeg heller ikke at han passer helt ind i vores spillesystem,fordi han har for stive bevægelser :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Reevenge »

Tello er virkelig ringe. Han havde én god kamp sidste år mod L'Hospitalet hvor han scorede to gange i en kamp vi dominerede mod en absurd ringe modstander. Som kanin af en hat troede vi alle på det næste store stjerneskud, men han er simpelthen for uskarp, forudsigelig i sit spil og ganske ufarlig i alt hvad han foretager sig.

Lej ham ud eller sælg ham med en tilbagekøbsklausul.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Bager »

Som jeg ser det har Tello nogle mangler i sit spil, men stadigvæk mener jeg, at han er en fremragende indskiftningsspiller at have som man kan smide ind i den sidste halve time af en kamp. Han havde en række kampe sidste sæson, hvor han havde denne rolle og skabte meget i den korte tid han var inde. Men jo, han bliver nok aldrig førstevalg.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster