Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Har Özil haft en dårlig sæson? han var den mand med flest assists i ligaen, så vidt jeg kan huske. Han var en af de bedste for real.

Jeg er også spændt på hvad de vil med Modric. Umiddelbart synes jeg det er et lidt mærkeligt køb, da jeg ikke helt kan se, hvor han skal spille. Han tager ikke Özils plads, så det er enten Khedira eller Xabi, men det ville også betyde de ville skifte taktik, hvilket jeg ikke helt ser ske.

Modric er en god spiller, men han havde ikke sin bedste sæson i tottenham, men han passer nok også bedre ind i spansk fodbold.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

madridista.dk skrev:Joan Laporta – ex-præsident hos historiens næstbedste spanske hold – bruger lidt af sin ellers yderst sparsomme taletid til at lange ud efter verdens bedste træner, José Mourinho
:roll:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:roll: :roll: :roll: :roll:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Heartbreaker skrev:
madridista.dk skrev:Joan Laporta – ex-præsident hos historiens næstbedste spanske hold – bruger lidt af sin ellers yderst sparsomme taletid til at lange ud efter verdens bedste træner, José Mourinho
:roll:
What!!! Har Laporta langet ud efter John Faxe!! - for DET er da verdens bedste træner...

*hint* Herfølge, kammerater, ---------ja, Herfølge!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:
madridista.dk skrev:Joan Laporta – ex-præsident hos historiens næstbedste spanske hold – bruger lidt af sin ellers yderst sparsomme taletid til at lange ud efter verdens bedste træner, José Mourinho
[youtube]pvXJFkB3akc[/youtube]
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Ja det er skræmmende.

Næstbedste hold? Mig bekendt har Real ALDRIG vundet The Treple! Amen, det er jo håbløst at pointerer deres idioti.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Administration@madridista.dk

Er det ikke på tide, vi sender nogle mails til fjolserne? Hvis vi kan få 10 mand ca til hver især at give dem et vink med en vognstang, så kunne det måske lykkes at bringe civilisation til deres stenalderhjemmeside
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Administration@madridista.dk

Er det ikke på tide, vi sender nogle mails til fjolserne? Hvis vi kan få 10 mand ca til hver især at give dem et vink med en vognstang, så kunne det måske lykkes at bringe civilisation til deres stenalderhjemmeside
Hvis vi havde at gøre med bare nogenlunde fornuftige mennesker, så var det en rigtig god ide. Men jeg tror folk bag madridista er langt ude, jeg tror det er spild af tid, at snakke fornuft med dem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Men forstår ikke hvorfor? De må skrive hvad de vil, de er der ikke for at informere objektivt, det er en side der er rettet imod Real fans og det de gerne vil læse. Så er det op til den enkelte om personen er dum nok til at læse nyheder på sådanne sider, objektivitet skal man finde i sports-blade og sportsmedier.

At Fcbarcelona.dk så kører en anden strategi er jo bare flot og voksent, at man ikke rakke ned på andre, men holder sig til nyheder der omhandler egen klub og holder dem for det meste objektivt.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Du har nok ret....

Det er bare utroligt... Altså hvordan kan de retfærdiggøre overskriften? Det er da alment kendt, hvad Mourinho gør i medierne og tilsyneladende når der skal laves et bagholdsangreb. Hvordan er det uvidenhed at pointere dette?

Jeg har aldrig haft større foragt for personer, end folkene bag den hjemmeside! Det går videre end bare fodbold, når man skriver så idiotiske ting.
Forumlegende

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Ja det er skræmmende.

Næstbedste hold? Mig bekendt har Real ALDRIG vundet The Treple! Amen, det er jo håbløst at pointerer deres idioti.
Pas nu på, du ikke rammer dig selv med eget skyts. De skriver jo bare historiens næstebedste hold. Hvis du gad at kigge igennem, så ville du se, at Real Madrid har vundet - historisk set - flere La liga og CL-titler end Barcelona, så det er jo korrekt i forhold til det.

At alt andet i den artikel så er latterligt, ja det er jo ikke breaking news.
Daluigi skrev:Jeg har aldrig haft større foragt for personer, end folkene bag den hjemmeside! Det går videre end bare fodbold, når man skriver så idiotiske ting.
Hvis du ikke kan holde ud at læse deres originale artikler, så lad dog være med at gå derind. Du ved, at deres artikler er provokerende og for det meste ude af sync med virkeligheden. Hvis du stadigvæk går derind, så opsøger du jo selv at blive provokeret.
Senest rettet af Jbninc tors jul 12, 2012 1:36 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Som man ser på det... hvis man kigger historisk så burde man tage hele historien med. Det er ikke andet end flueknepperi, betyder intet for mig hvem der flere eller færre, for mig er Barca det bedste hold i Spanien og i verden.
As of May 25th, 2012, Barcelona leads the count in terms of official trophies won with 76 trophies to Real Madrid's 75. Domestic-wise Barcelona leads with 62 trophies versus Real Madrid's 60, while international-wise Real Madrid leads with 15 trophies versus Barcelona's 14. If the predecessor to the UEFA CUP, the Inter-Cities Fairs (recognized by FIFA), is included, then Barcelona leads with 17 to 15 international-wise and 79 to 75 in terms of overall trophies. If the Latin Cup is included, then Barcelona leads with 19 to 17 international-wise and 81 to 77 in terms of overall trophies.
Allez...

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Som man ser på det... hvis man kigger historisk så burde man tage hele historien med. Det er ikke andet end flueknepperi, betyder intet for mig hvem der flere eller færre, for mig er Barca det bedste hold i Spanien og i verden.
Jeg synes ikke man kan måle det blindt på antal trofæer. Det må være trofæer af en bestemt karat. Jeg lægger ingen vægt på trofæer i f.eks ICFC, Cola la Latina og Copa eva Duarte. Optaktsturneringer og venskabsturneringer mange år tilbage giver ikke point i min bog. Men ja, men kan da lægge alt sammen, men jeg mener ikke, at det giver et retmæssigt billede.

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Jeg er nødt til at sige, at jeg simpelthen ikke forstår problemet.

Ja, Madridistas hjemmeside er da farvet i forhold til nyheder om Barcelona. Hvad havde i regnet med? Det er en hjemmeside beregnet for Real Madrid fans, som for langt størstedelens vedkomne ikke kan lide Barcelona. Hvorfor i alverden går i ind på hjemmesiden, hvis ikke i kan lide indholdet. Specielt dig Daluigi. Du har i det sidste halve års tid linket op mod et halvt hundrede artiklet fra Madridista.dk, hvor du brokker dig over indholdet. Eller ikke bare "brokker", man kan ligefrem fornemme hvordan du sidder foran skærmen, koksrød i hovedet, med damp ud af ørerne og er hamdirrende af raseri, parat til at slå den første og bedste Real Madrid fan ned bare for at komme af med din indestængte harme.

Seriøst mand, hold dig da fra hjemmesiden, hvis ikke du kan lide den. Fair nok hvis du gerne vil holde dig opdateret med nyhdeder om din favorit-hadeklub, men så søg dem da andre steder. Jeg er sikker på, at hvis en nyhed er vigtig nok til at interessere dig, så skal den nok blive bragt andre steder end på Madridista.dk, hvor de jo kommer med et hav af nyheder, relevante som knap så relevante.

Det virker mest af alt som om du, og andre herinde, egentlig bare går ind på hjemmesiden i håb om at der er en nyhed, som nu den i dag, som i kan blive forargede over, og derved hade klubben og hjemmesiden endnu mere.

Jeg erkender gerne, at Madridista.dk til tider vælger en tone, der er ganske kontroversiel, og i visse situationer kunne man sikkert med fordel have valgt en anden måde at udtrykke sig på. Men sådan er den nu en gang. Fcbarcelonas nyheder er mere sobre, til tider fordi man har det indtryk, at man bare copy-paster nyhederne et andet sted fra. Jeg kunne da godt have savnet lidt mere kant en gang i mellem.

Til gengæld er de to foraer lige omvendt. Madridstas forum er, med visse undtagelser naturligvis, ganske sobert med en overvejdende respektfuld holdning til Barcelona, i hvert fald i forhold til, at det er ærkerivalen vi snakker om. Dette forum er lige omvendt med eksempelvis over 4000 indlæg om Real Madrid, over 700 indlæg om Christiano Ronaldo, som er overvejende negativt ladede med alt fra Urinho, til tilsvining af Pepe til 117 andre ting som man sjældent ser på Madridistas forum.

Men hey, det er et forum for Barcelona fans, så det er helt ok. Men lad være med at tro at denne hjemmeside som helhed er et mere sobert sted end Madridista.dk, for det er langt fra tilfældet. Begge hjemmesider henvender sig til en gruppe fans, som er enorm tilhænger af det ene hold og lige så stor modstander af det andet. Det skinner meget tydeligt igennem begge steder.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Myxomatotis skrev: Til gengæld er de to foraer lige omvendt. Madridstas forum er, med visse undtagelser naturligvis, ganske sobert med en overvejdende respektfuld holdning til Barcelona, i hvert fald i forhold til, at det er ærkerivalen vi snakker om. Dette forum er lige omvendt med eksempelvis over 4000 indlæg om Real Madrid, over 700 indlæg om Christiano Ronaldo, som er overvejende negativt ladede med alt fra Urinho, til tilsvining af Pepe til 117 andre ting som man sjældent ser på Madridistas forum.
Billede
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster