Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Champione »

Han har været et forbillede for mange af de unge spillere.
Han har været inde og ude, periodevis, og har aldrig brokket sig..
Hver gang han har fået chancen, har han leveret det kan kunne.

At han så i momenter i sidste sæson, ikke har leveret særlig godt, det er så hvad det er, men indstillingen og arbejdskapaciteten kan man ikke sætte en finger på.

Så tak for alt Keita!

Frygter dog den fysiske styrke centralt - ryger Busquets ud med en karantæne, eller skade - så ser det udfordrende ud..
Masch kan jo rykkes op - men skal så erstattes defensivt..

Vi bliver nød til at agere.
Og ikke mange vil acceptere en rolle som Keita accepterede.....

Bliver en udfordring..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Michman »

Keita er fandme en fantaktisk person. Håber han kommer tilbage til Barca som træner eller noget andet.. Tak for alt.. Og held og lykke i Kina!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

Before making a decision, Seydou Keita talked to Guardiola, explaining him the offer he received from China and asking his opinion. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

Keita: "Just a bit disappointed to leave behind Abidal, my brother. It'll be strange not to see him again. I can assure you he's doing fine"
Keita: "I had a great time at Barça. I've loved the simplicity and humility of the club, the players. I'll never forget that." [l'equipe]
Keita: "Yes, I will earn money in China, and this could be my last contract, but that's not the only thing. I'm still ambitious." [l'equipe]
Keita: "Until the end, Barcelona and I have tried to find a deal but we didn't succeed. That's how it is. It was a tax problem." [l'equipe]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af emo »

Hvorfor skal penge være så afgørende... jeg mister altid lige noget for en spiller der skifter på grund af lidt flere penge, når denne spiller allerede er oppe i årene og har tjent mere end nok, ifølge mig.
Allez...

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Madbassen »

Nu skifter han jo ikke fordi han kommer til at tjene flere penge i Kina end han gjorde førhen. Det er fordi hans skat stiger fra 24% til 43% (eller hvor meget det nu er) og han så derfor ville falde en del i løn. Jeg synes der er forskel på det og så en Eto'o f.eks. der skifter til Anzhi fordi han vil få betydeligt flere penge.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af emo »

Men i sidste ende er det vel ens, hans netto løn er højere i Kina, og dermed tjener han mere (i lommen). Jeg kan forstå det hvis det er en ung håbefuld spiller der vil sikre sit liv og mange andres i familien, men en spiller der har tjent ifølge mig kassen i mange år nu, kan jeg ikke helt forstå. Hvis det er for rene sportslige ambitioner så okay, han nævner også at han har ambitioner, men burde have undladt at nævne at skatten også spillede ind, for så er det tydeligt pengene der er afgørende.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har det sgu sådan lidt; manden er 32 år og det er vel nok hans sidste kontrakt. Sportsligt føler han nok at han har peaket og hvordan skulle han i øvrigt finde noget der peaker at spille i Barcelona? Det er helt fair med mig hvis det på dét tidspunkt kun kommer til at handle om penge. Er man til gengæld i sin bedste alder i midten af 20'erne og tager til Saudi Arabien ... ja, se dét forstår jeg ikke noget af.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af abx »

Jeg laver lige en bold.dk....

Hej Keita
Hvordan går det?

Jeg synes bare du har været super god. Tak for alt det du har gjort.


Hvad laver du ellers ?

Med venlig hilsen
din bedste ven fra bold.dk
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af SirJonas »

nå, det er vel på tide at flytte ham hen under "andre spillere" ? :(

Synes Keita skal have lov at gøre hvad han vil. Han har al mulig opbakning fra min side af. Han har virkelig gjort sit for at barca skal fungere. Han har ALTID været der, når det er nødvendigt. Lad ham dog tjene de sidste penge til et langt og lykkeligt liv sammen med hans store negerfamilie :-)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Bager »

emo skrev:Men i sidste ende er det vel ens, hans netto løn er højere i Kina, og dermed tjener han mere (i lommen). Jeg kan forstå det hvis det er en ung håbefuld spiller der vil sikre sit liv og mange andres i familien, men en spiller der har tjent ifølge mig kassen i mange år nu, kan jeg ikke helt forstå. Hvis det er for rene sportslige ambitioner så okay, han nævner også at han har ambitioner, men burde have undladt at nævne at skatten også spillede ind, for så er det tydeligt pengene der er afgørende.
På trods af at keita nævner ambitioner, så tror jeg ikke at han har samme sult som da han var upcomming. Hvordan kan han også det? Sportsligt har han jo på klubplan vundet det meste der er at vinde. Fred være med at han vil presse de sidste penge ud af sin karriere.

En positiv ting ved keita forlader os, som folk ikke har nævnt, er at vi ikke kommer til at savne en spiller i forbindelse med Afrika-cup.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror virkelig at jeg savner Keita. I nat klokken 04.27 har jeg sendt en besked til alle i min telefonbog, hvori der står: 'Haha, jamen Keita? :-('

BarçaDK

Re: Seydou Keita

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Jeg tror virkelig at jeg savner Keita. I nat klokken 04.27 har jeg sendt en besked til alle i min telefonbog, hvori der står: 'Haha, jamen Keita? :-('
Har du fri sms?
Ellers er det sgu en dyr omgang :twisted:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, heldigvis!

... men uanset min latterlige gruppe besked, så mener jeg egentlig at jeg virkelig savner Keita. Han er så rar, venlig og flink! :sad:

BarçaDK

Re: Seydou Keita

Indlæg af BarçaDK »

bestemt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Masche og 18 gæster