Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Rumme;

Han har præsteret at slå efter og endda bide sin modstander i den hollandske liga, så ja, han har alle dage været en Cunt. Manden diver, skaber sig som en idiot. Da fools skulle spille C.C finale, sagde han at han ikke ville tøve med at tage med hænder sådan som han gjorde mod Ghana, hvis det kunne redde hans hold eller give dem en chance til. Det er efter min mening ikke en vindermentalitet, det er tabermentalitet.

Jeg kan slet ikke se ham i Barca, jeg synes han er en af de mest klamme og irriterende spillere der findes rundt omkring.
Tony Robbins: In life you need either inspiration or desperation.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mander »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:Jeg mister alt for Barca hvis de henter Suarez. Magen til større cunt skal man virkelig længe lede efter.
Nu har PL's administration og United-folk også nærmest lobbiet for en hetz imod ham som han så heller ikke har håndteret særlig godt.
Det er sgu heller ikke svært at køre hetz på ham, når han selv gør sit bedste for at hjælpe til.

[youtube]9hxQhMKIe4I[/youtube]
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Rumme;

Han har præsteret at slå efter og endda bide sin modstander i den hollandske liga, så ja, han har alle dage været en Cunt. Manden diver, skaber sig som en idiot. Da fools skulle spille C.C finale, sagde han at han ikke ville tøve med at tage med hænder sådan som han gjorde mod Ghana, hvis det kunne redde hans hold eller give dem en chance til. Det er efter min mening ikke en vindermentalitet, det er tabermentalitet.

Jeg kan slet ikke se ham i Barca, jeg synes han er en af de mest klamme og irriterende spillere der findes rundt omkring.
Hvad med når Messi bevidst bruger hænderne og simulerer at det er hovedet han bruger? Det er sket nogle gange efterhånden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:
Visca El Barca skrev:Rumme;

Han har præsteret at slå efter og endda bide sin modstander i den hollandske liga, så ja, han har alle dage været en Cunt. Manden diver, skaber sig som en idiot. Da fools skulle spille C.C finale, sagde han at han ikke ville tøve med at tage med hænder sådan som han gjorde mod Ghana, hvis det kunne redde hans hold eller give dem en chance til. Det er efter min mening ikke en vindermentalitet, det er tabermentalitet.

Jeg kan slet ikke se ham i Barca, jeg synes han er en af de mest klamme og irriterende spillere der findes rundt omkring.
Hvad med når Messi bevidst bruger hænderne og simulerer at det er hovedet han bruger? Det er sket nogle gange efterhånden.
Har Messi lavet en redning med sine hænder, helt til sidst i kampen, for at redde sit hold?. Og har sagt at han gerne gør det igen?. Den har jeg ikke set, i hvilken kamp skete det?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
rummenigge skrev:
# 23 skrev:Jeg mister alt for Barca hvis de henter Suarez. Magen til større cunt skal man virkelig længe lede efter.
Nu har PL's administration og United-folk også nærmest lobbiet for en hetz imod ham som han så heller ikke har håndteret særlig godt.
Det er sgu heller ikke svært at køre hetz på ham, når han selv gør sit bedste for at hjælpe til.

[youtube]9hxQhMKIe4I[/youtube]

Det her er heller ikke god, selvom det skete i Holland.

[youtube]8_4jioyxn6k[/youtube]

Eller det her, hvor han siger, at han ikke vil have nogle problemer med at gøre det igen.

[youtube]A1WlBpe9Kvo[/youtube]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

Det er heller ikke det jeg skrev. Du nævnte tabermentalitet. Og så er det lidt sjovt at man mindst 3 gange (hvad jeg lige husker) har set Messi bruge hånden til at forsøge at score med. Det er vel ligegyldigt i hvilket minut og hvilken situation han gør det? Der er ingen tvivl om han gør det for at score eller at opnå noget som er til fordel for ham selv og hans hold. Messi er måske bare lidt mere intelligent at han ikke går ud og svarer hudløst ærligt på at han ville gøre det igen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Det er heller ikke det jeg skrev. Du nævnte tabermentalitet. Og så er det lidt sjovt at man mindst 3 gange (hvad jeg lige husker) har set Messi bruge hånden til at forsøge at score med. Det er vel ligegyldigt i hvilket minut og hvilken situation han gør det? Der er ingen tvivl om han gør det for at score eller at opnå noget som er til fordel for ham selv og hans hold. Messi er måske bare lidt mere intelligent at han ikke går ud og svarer hudløst ærligt på at han ville gøre det igen.
Så skal du være mere klar, at Leo gør det er heller ikke acceptabelt. Nu nævner jeg en hel række situationer med Suarez, fordi Rumme kalder ham en vinder. Det sker, at spillere tager med hænder, hvilket selvfølgelig ikke er i orden. Det er dog sjældent man ser en spiller lave målmands redning, og derefter siger at han ikke vil have nogle problemer med at gøre det igen. At den samme spiller bider modstanderen, diver, sparker modspillere, opfører sig som et lillebarn, er lidt racistisk, nægter at give sin modstander hånden, ja jeg kan blive ved, er bare med til at gøre ham til en ægte taber, ikke en vinder i min verden.

Jeg forstår ikke at du bruger Messi kortet i denne diskussion.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

Det var for at ruske lidt i dig i dit syn på Suarez. Der er ikke nogen forskel på at score med hånden og at redde den på stregen med hånden. De gør det begge for holdets skyld.

Suarez er vel ingen engel men helt så slem kan jeg ikke se han er.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Det var for at ruske lidt i dig i dit syn på Suarez. Der er ikke nogen forskel på at score med hånden og at redde den på stregen med hånden. De gør det begge for holdets skyld.

Suarez er vel ingen engel men helt så slem kan jeg ikke se han er.
Du bestemmer selv, hvad slemt og ikke så slemt er, men jeg synes det er slemt, når man f.eks. bider sin modstander, sparker helt umotiveret efter dem, diver, er racistisk og jeg kan blive ved. At man ikke angrer sin håndboldredning, men virker lidt stolt af den, det er i min verden en tabermentalitet.

Hvis det at tage med hånden er noget man gør for holdets skyld (uagtet hvem det er), så kan man vel også gå langt og f.eks brække benet på modstanderens største stjerne. Det er imod spillets regler, det er vel også snyd, men så længe man gør det for holdets skyld, så er det vel ikke så slemt?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

Jeg skrev ikke at nogen af de ting er ok. Men bruger bare Messi til at give lidt perspektiv. Lige netop Messi er vel svær at beskylde for tabermentalitet.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Siempre Barca »

No Abidal, maybe no Keita = Suarez bliver rygtet til klubben. Tilfældighed? Nah. Ej :P .. forresten. Luis Suarez agent er Pep Guardiolas bror, Pierre Guardiola.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Jeg skrev ikke at nogen af de ting er ok. Men bruger bare Messi til at give lidt perspektiv. Lige netop Messi er vel svær at beskylde for tabermentalitet.

Rummenigge skrev blandt andet det her;
Nu har PL's administration og United-folk også nærmest lobbiet for en hetz imod ham som han så heller ikke har håndteret særlig godt. Nu skal negrito kommentaren ikke forsvares men Evra er da også den mest provokerende cunt nogle gange. Jeg skal ikke kunne sige om hvor racistisk Suarez er, men han har vel haft en masse kolleger i Holland og i England af en anden race og dét uden problemer så vidt jeg ved.

Manden er ung, hårdtarbejdende og opførte sig fint i Holland, så hvorfor skulle han ikke også kunne det hos Barca.

...men ja, han er en pestilens for modstanderholdene (qua hans vindermentalitet) og i kløerne på en Mourinhoagtig træner kan han nok indflueres til at blive en major cunt som halvdelen af Madrid holdet er det.
Hvorefter jeg skrev, at man nok ikke skal forsvare hans aktioner med, at han er en vinder. En vinder hverken bider, sparker, er racistisk, barnlig og generel en cunt der er nærmest stolt af at have taget med hænder. Det er tabermentalitet i min verden.

Hvis man skal forsvare hans opførsel med at det er vindermentalitet der spiller ind, eller at han gør det for holdets skyld, så kan man heller ikke blive sur på Reals spillere. Noget tyder jo på, at deres hårde spil mod os, plus deres mange angreb skyldes instrukser fra træneren, hvorfor så går amok over det?. De gør det for holdets skyld, og fordi de er vindere.

Når Pepe træder på Leos hånd, så er det for holdets skyld. 1 Fordi han er sur over at Leo har spillet så godt mod dem, og han vil stoppe ham med alle midler. 2. Han håber at skræmme ham med henblik på de kommende kampe. Så ja, nok er han ikke en engel, men han er vel ikke så slem heller?. Han gør det for holdets skyld.

Når Ramos og Lass saver Leo ned, så gør de det også for holdets skyld, fordi de ikke vil have at han måske scorer til 6-0 og ydmygelsen bliver endnu større. Jeg håber du kan se, hvor jeg vil hen. I min verden kan Suarez' handlinger ikke forsvares med, at han er en vinder. Jeg tror de fleste fodboldspillere er vindere, men derfor går de ikke rundt og sparker ud efter sin modstander, smider sig til højre og venstre, er nedladende overfor sine modstandere, laver håndboldredninger og bider sine modstandere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

så vil jeg hellere have drogba

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Rygtet stammer fra caughtoffside, det siger vist det hele.
100% Fake > After the sacking of Liverpool manager Dalglish, Barcelona prepare a bid for Luis Suarez [by christian bailey for caughtoffside]
Udover at han bare er klam, så kan jeg virkelig ikke se, at han skulle forstærke vores hold. Han kan ikke noget specielt i forhold til de angribere vi har i forvejen, og så er han mere uskarp end dem vi har. Manden scorede sølle 11 mål i 31 kampe i ligaen, og han skulle bruge hele 128 skud på mål for at score det antal. En uskarp filmende, diving, usympatisk spade, nej tak til ham.

Og lige præcis hans personlighed har meget at sige, tror jeg. Vi er jo en klub, der ligger meget vægt på, hvilken spillere (også hvad personlighed angår) der skal spille for klubben, vi snakker om de rette værdier, og en mand der siger at han vil snyde igen og ikke fortryder at han snød, plus han diver, sparker ud efter sine modspillere, bider sine modspillere og er lidt racistisk overfor sine modstandere, sådan spiller skal vi ikke have til klubben synes jeg.

Men heldigvis ser det ud til, at klubben heller ikke er interesseret i ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Suarez (Liverpool): "Rumours linking me to Barça? If you should believe all rumours, you become mad. I'm very happy at Liverpool."

Ja, godt at høre. Bliv der.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster