Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Brombi skrev:
Barcelona could include B goalkeeper Oier Olazabal (22) in a bid for Athletic player Javi Martinez (23), who has a 40M buyout clause. [md]
Hmm lyder umiddelbart som en god ide...
Har klubben ikke officielt meddelt at Oier rykkes op på førsteholdet til sommer som 3. valg.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Thiago Silva (Milan), Jan Vertonghen (Ajax) and Javi Martinez (Athletic) are the three options to strenghten the centre back position. [as]
Vi er åbenbart stadig interesserede i Vertonghen, selvom hans agent siger at vi har afvist ham. Eller også viser det bare, at aviserne ikke har styr på noget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Thiago Silva bliver umulig at hente. Milan vil ikke sælge, og han vil gerne blive. Det bliver ikke let, og især nu hvor de mister både Yepes og Nesta til sommer. Jeg tror og håber ikke på Silva, jeg synes derimod vi skal gå efter yngre kræfter - Martinez, Hummels etc.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af j´♥ le foot »

Jeg synes vi skal købe Thomas Vermaelen eller Daniel Agger.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

j´♥ le foot skrev:Jeg synes vi skal købe Thomas Vermaelen eller Daniel Agger.
Daniel Agger kan jeg forstå, men Vermaelen?. Really?.

Jeg synes manden har store mangler. Han er god i direkte dueller, og så kan han heade, men placeringsevne er en by i Rusland for ham. Han er også meget meget nem at trække ud af position, oftest kan en angriber trække ham helt ned til midtbanen, og det efterlader kæmpe rum bag i, f.eks. i vores 2-2 kamp mod dem. Der havde vi held med at lokke ham ham frem og så kunne Ibra udnytte pladsen han efterlod, det skete ved begge scoringer.

Disse fejl begår han tit og ofte faktisk, han er meget meget flagrende, og det har vi ikke brug for, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Although Barcelona planned to sign Santos player Neymar (20) next year, a transfer could be brought forward given his recent progress. [md]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

I en afstemning på sport.es ønsker godt og vel 2/3 dele af ca. 13.000 stemmer, at Falcao kommer til klubben...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Buenas noticias:
Valencia ask 12M for left back Jordi Alba (23). Barcelona want a quick deal and will inform his agents about a deadline. [sport ona]
€12 mio. (89 mio. kr.) er forholdsvist billigt sluppet for en spiller af den kaliber.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Buenas noticias:
Valencia ask 12M for left back Jordi Alba (23). Barcelona want a quick deal and will inform his agents about a deadline. [sport ona]
€12 mio. (89 mio. kr.) er forholdsvist billigt sluppet for en spiller af den kaliber.
Det er virkelig billigt, meget billigere end hvad vi kan forvente at skulle give for Bale ( som åbenbart er førsteprioritet ifølge sport og EMD). Selvom jeg har efterlyst en spiller der minder om Abi (altså stor, stærk og hovedstødsstærk) så vil jeg tage med åbne arme imod Alba, når han koster "så lidt".

Jeg læste et sted, at de 12 millioner euro ville Barca ikke engang betale, og de forventede at man kunne få ham for mellem 8-10 millioner euro, det er virkelig billigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:I en afstemning på sport.es ønsker godt og vel 2/3 dele af ca. 13.000 stemmer, at Falcao kommer til klubben...
Hvornår er afstemning fra?. Hvis det er efter E.L finale, så er det ikke så mærkeligt at så mange lige pludselig vil have ham til klubben.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona are keeping a special eye on players whose contract expires this or next summer or who have a low buy-out clause. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Og i forlængelse af indlægget ovenover.
[1/3] Players Barcelona looks or has looked at: Alba (Valencia) Van Persie Walcott (Arsenal) Llorente Susaeta (Athletic) Huntelaar (Schalke)
[2/3] Berbatov (Man United) Kuyt (Liverpool) Kagawa (Dortmund) Malouda Sturridge Kalou Drogba (Chelsea) Sissoko (Toulouse) Michu (Rayo)
[3/3] Di Natale (Udinese) Vertonghen Van der Wiel (Ajax) Pogrebnyak (Fulham) Srna (Shakhtar) Chivu (Inter) Del Piero (Juventus)
Så kan man jo spørge sig selv om, hvor mange af disse spillere vil rent faktisk forstærke holdet eller har kvalitet til at spille for Barca.

Altså ifølge ovenstående har vi også kigget på Kuyt, Walcott, Huntelaar, Malouda, Drogba, Pogrebnyak. Som Borat ville sige "U joke"!.

Til gengæld vil jeg slet ikke have noget imod at få Del Piero til klubben, som en slags Henrik Larsson!. Det kunne være mega fedt faktisk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Man må sige, at der her under/efter finanskrisen er kommet mere fokus på kontraktudløb, hvilket selvfølgelig er helt forståeligt. Desværre har vi ikke rigtig brug for en Kagawa-type, han er ellers utrolig spændende.

Skulle man tage et udpluk af de nævnte, så vil jeg gå efter Llorente, Vertonghen og Alba - stor kvalitet til en forholdsvis lav pris, hvor særligt de to førstnævnte også vil skabe flere taktiske muligheder. Llorente som targetmand og Vertonghen som en offensivt indstillet centerback, lidt alá Piqué.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Chelsea forward Didier Drogba (34), whose contract at the English club expires, has offered himself, but Barcelona are not interested. [md]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:
Chelsea forward Didier Drogba (34), whose contract at the English club expires, has offered himself, but Barcelona are not interested. [md]
Gudskelov for det!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster